Jump to content

Ce cric imi trebuie pentru un E90?


Recommended Posts

Vreau sa imi cumpar un cric crocodil pentru ca sa imi schimb singur rotile.

Am un BMW E90 si problema mea este ca nu stiu ce specificatii trebuie sa aiba cricul.

 

Se stie ca garda la sol pentru un E90 e destul de mica si am incercat sa ridic masina cu un cric pneumatic si nu am putut in primul rand sa pun cricul sub ea, iar dupa ce am suit roata pe o scandurica de 1-2 cm am reusit sa ridic masina dar nu suficient pentru a putea schimba roata.

 

De aceea, vreau sa stiu daca cineva are un cric tip crocodil pe care l-a putut folosi la un BMW E90. Si daca ma poate ajuta cu niste specificatii.

Eu am gasit pe net niste cricuri care ridica de exemplu de la 130mm la 336mm dar nu stiu daca asta este suficient.

 

Astept sfaturile voastre!

 

 

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Alea cilindru nu prea sunt bune, eu am luat crocodil,pe roti,..ridica suficient,..i-am pus si un cauciuc gros de 1cm pe ciuperca aia,sa nu strice suportul de cric al masinii.

 

Mi se pare ca are cursa de 30cm,..poti sa probezi cind cumperi,..

 

13 cm e prea putin,si pe spate cred ca e si mai putin,..

Edited by sbircris
Link to comment
Share on other sites

De aceea, vreau sa stiu daca cineva are un cric tip crocodil pe care l-a putut folosi la un BMW E90. Si daca ma poate ajuta cu niste specificatii.

Eu am gasit pe net niste cricuri care ridica de exemplu de la 130mm la 336mm dar nu stiu daca asta este suficient.

 

Gasesti in Praktiker si in Bricostore un cric hidraulic rosu tip "crocodil" in jurul sumei de 120 lei . E bun pentru e90 . L-am folosit eu zilele astea . Chestia e ca el intra sub masina , dar se loveste de suportul de cric . Il pozitionezi in dreptul suportului , ridici putin de aripa , il impingi usor cu piciorul si aia e .

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Gasesti in Praktiker si in Bricostore un cric hidraulic rosu tip "crocodil" in jurul sumei de 120 lei . E bun pentru e90 . L-am folosit eu zilele astea . Chestia e ca el intra sub masina , dar se loveste de suportul de cric . Il pozitionezi in dreptul suportului , ridici putin de aripa , il impingi usor cu piciorul si aia e .

:thumbsup:

 

asta cu ridicatul de aripa se practica si pe la vulcanizari , totusi aia au manusi si salopete . Nu ma vad la vreo urgenta sa trag de aripi pe strazi .Eu as lua cric original

Link to comment
Share on other sites

asta cu ridicatul de aripa se practica si pe la vulcanizari , totusi aia au manusi si salopete . Nu ma vad la vreo urgenta sa trag de aripi pe strazi .Eu as lua cric original

Pai manusi oricum trebuie sa folosesti cand dai roata jos , iar referitor la ridicatul de aripa , nu-ti imagina ca am ridicat-o "pana la cer". A trebuit sa o ridic mai putin de 1cm ca sa intre cricul sub suportul ala .

Oricum , un cric din asta hidraulic nu e de carat dupa tine in masina. Goethe zicea ca vrea un cric sa-si faca singur schimbul de roti. Pentru situatia "la vreo urgenta" e clar ca e mai bun un cric din ala simplu daca ai roata de rezerva in portbagaj.

 

PS: Eu am suspensie sport , deci la un e90 cu suspensie normala nici nu mai e nevoie sa ridici de aripa ; intra perfect .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.