Jump to content

Imbinare turbo cu filtru particule la E90


bbi

Recommended Posts

Da turbina e aceasi. Nu sunt din bucuresti asa ca trebuie sa o trimit iar prin curier sa astept 3 4 zile. Asta nu e nimic insa le-am trimis mail cu problema si nici un raspuns.

 

Ma gandeam ca poate cauza e alta daca iese doar un fum mai mult cu miros intepator decat sa afume pe undeva.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pe unde iese exact fumul de care zici tu? Sa faci un video sau sa pui niste poze edificatoare din care sa reiasa sau daca nu se vede atunci spune tu cam pe unde crezi ca scapa...pot fi multe situatii...gaze oricum scapa pe la furtunul ala de plastic cu cot care iese din motor si se duce in tubulatura de admisie dupa filtrul de aer. Sunt prost proiectate garniturile alea si scapa gaze si..eventual ulei. Problema asta o am si eu la ambele masini. Furtunul 7 e buba, daca e. Vezi poza aici:

http://imageshack.us/a/img203/218/admisie318d.png[/img]"]http://imageshack.us/a/img203/218/admisie318d.png

 

Daca e furtunul problema n-ai de ce sa-ti faci griji. Poate sa scape gaze pe acolo cat vrea, nu conteaza...desi ar trebui sa fie etans!

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Pe unde iese exact fumul de care zici tu? Sa faci un video sau sa pui niste poze edificatoare din care sa reiasa sau daca nu se vede atunci spune tu cam pe unde crezi ca scapa...pot fi multe situatii...gaze oricum scapa pe la furtunul ala de plastic cu cot care iese din motor si se duce in tubulatura de admisie dupa filtrul de aer. Sunt prost proiectate garniturile alea si scapa gaze si..eventual ulei. Problema asta o am si eu la ambele masini. Furtunul 7 e buba, daca e. Vezi poza aici:

http://imageshack.us/a/img203/218/admisie318d.png[/img]"]http://imageshack.us/a/img203/218/admisie318d.png

 

Daca e furtunul problema n-ai de ce sa-ti faci griji. Poate sa scape gaze pe acolo cat vrea, nu conteaza...desi ar trebui sa fie etans!

 

 

multumesc mult de sfat. De la ce model este poza ca nu imi dau seama la mine care e furtunasul?

 

Astazi am fost la un service care se ocupa cu turbo, a zis ca scapa pe la garnitura care imbina corpul turbo de evacuarea turbo. acum trebuie data jos si cica nu se gaseste nicaieri garnituri originale pentru a le inlocuii trebuie doar sa o dai jos si sa pui un silicon pe ea o pasta speciala cica de aia de esapament ca sa reziste la temperaturi mari dar nu stiu inca de care. Pasta nu se pune multa doar putina cat sa faca contact si cica nu are probleme.

 

Ceva sugestii?

Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi din nou cu masina. Turbina scapa gaze la imbinarea corpului turbinei cu evacuarea turbinei. Problema este generala din cate stiu garnitura originala nu se gaseste. Din ce am inteles acea garnitura are un santulet trebuie facut plat apoi pus o pasta pe el foarte putina pentru a etansa bine.

 

Am vorbit si cu baiatul de la reconditionari-turbine.ro a zis ca si el odata desfacuta turbina face acelasi lucru si pune o pasta speciala din germanica care costa 35 euro tubul. Mie mi-a spus ca daca vreau platesc tubul de 35 euro plus 100 ron manopera, plus transport dus intors pana la bucuresti si inapoi. cam mult mi se pare. Nu a vrut sub nici o forma sa imi zica numele pastei.

 

Acum ramane sa aleg foarte bine pasta.

 

- Stie cineva ce temperaturi poate sa atinga turbo?

 

- O sugestie de pasta care sa reziste la temperaturi foarte mari si sa nu se intareasca ca un ciment. Am gasit cateva de la Bisol rezista pana la 1000C insa se intareste ca cimentul.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu informatii

 

Scaparea de gaze se facea pe la turbo intre corpul din mijloc al turbo-ului si evacuarea turbo-ului. Garnitura noua nu exista asa ca am facut una dintr-o cutie de bere am pus totul la loc si acum nu mai scapa deloc gaze insa masina nu mai trage. mentionez ca am dat jos acuatorul electronic ca nu aveam cum sa umblu la garnitura insa nu l-am desfacut doar ce am apasat putin pistonasul. Masina nu mai trage iar daca o accelerez la ralanti, la decelerare acul turometrului parca intrerupe.

 

Stie cineva daca acuatorul trebuie recalibrat sau ceva de genul? unii spun da unii nu.

 

Pe tester a dat doar o singrua eroare releu principal DDE care a fost stearsa si nu a mai reaparut.

Link to comment
Share on other sites

Da, trebuie recalibrat actuatorul.

 

 

Stii cum se face acest lucru?

 

Eu nu am desfacut actuatorul, doar i-am scos siguranta de pe tija care arata ca un brat ce activeaza geometria varaiblia apoi l-am pus la loc.

 

Crezi ca este necesar aceasta recalibrare?

Edited by bbi
Link to comment
Share on other sites

iti multumesc mult de link. credeam ca este alta posibilitate de reglat. turbina acum e pe masina eu sunt din suceava, acum ar trebui sa o dau jos de pe masina sa o trimit la bucuresti pentru calibrare cred daca este asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

iti multumesc mult de link. credeam ca este alta posibilitate de reglat. turbina acum e pe masina eu sunt din suceava, acum ar trebui sa o dau jos de pe masina sa o trimit la bucuresti pentru calibrare cred daca este asa ceva.

ti am scris pe alt topic ca te ajut eu , dar trebuie data jos si vad ca nu esti din zona .

Link to comment
Share on other sites

astazi a venit turbina reconditionata. Toate bune am pus-o pe masina si la fel nu tragea deloc masina.

 

A pus-o pe tester nu avea nimic. Apoi i-am spus la mecanic sa puna contactul la masina si sa scoata mufa la turbo si sa o puna la loc si surpriza masina si-a revenit. mecanicul inainte sa dea turbo jos scoatea borna masinii apoi dadea turbina jos apoi dupa montare punea mufa turbinei din nou apoi borna la masina si nu cred ca se sincroniza motorasul bine.

 

In fine faza e ca dupa ce am pus turbo a mers un pic apoi iar a inceput sa scape gaze exact pe la aceasi garnitura. Mentionez ca turbina este alta nu a mea.

 

Singura varianta este sa fie filtru de particule infundat. Acum as vrea sa scot filtru de particule si sa il anulez si din soft.

 

As dori un sfat de la voi. am vorbit cu cineva sa il anulez din soft 250 euro si sa il anulez din soft plus chip tuning la 195cp 400 euro.

 

Se mertia sa ii fac si un upgrade de putere la 195cp? sau nu?

 

Deoarece nu mai am timp sa citesc despre filtru de particule si sa caut pe forumuri, ce discutii despre acest DPF pe acest forum vi sa parut interesante v-as ruga sa imi dati un link direct cu acest lucru.

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Singura varianta este sa fie filtru de particule infundat. Acum as vrea sa scot filtru de particule si sa il anulez si din soft.

As dori un sfat de la voi. am vorbit cu cineva sa il anulez din soft 250 euro si sa il anulez din soft plus chip tuning la 195cp 400 euro.

Se mertia sa ii fac si un upgrade de putere la 195cp? sau nu?

Calm! Te gandesti la prea multe lucruri deodata.

DPF-ul il poti scoate si pune downpipe in loc. Exista cateva modele pe net. Poti face operatiunea in mai multe locuri. Cu softul la fel.

Dar toate pe rand si nu te arunca asa din prima sa faci afirmatii de care nu esti sigur.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Calm! Te gandesti la prea multe lucruri deodata.

DPF-ul il poti scoate si pune downpipe in loc. Exista cateva modele pe net. Poti face operatiunea in mai multe locuri. Cu softul la fel.

Dar toate pe rand si nu te arunca asa din prima sa faci afirmatii de care nu esti sigur.

 

DPF se poate elimina si fara downpipe. Se scoate continutul DPF, eventual se lasa catalizatorul la locul lui. Apoi se anuleaza din soft. Iar cu remaparea, daca turbina e in toate mintile poti sa-i faci linistit. Oricum va crapa la un moment dat. :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

Calm! Te gandesti la prea multe lucruri deodata.

DPF-ul il poti scoate si pune downpipe in loc. Exista cateva modele pe net. Poti face operatiunea in mai multe locuri. Cu softul la fel.

Dar toate pe rand si nu te arunca asa din prima sa faci afirmatii de care nu esti sigur.

 

nu fac afirmatii doar am cerut un sfat. sincer nu stiu ce inseamna a pune un downpipe in loc, banuiesc sa pun o teava in loc la filtru de particule?

 

Maine dimineata merg la un baiat in suceava care imi scoate filtru de particule fizic din el, apoi merg sa il anulez si din soft. ce sfat poti sa imi dai?

 

Totusi nu inteleg cum poate ca masina sa traga foarte bine si sa se fi infundat filtru ca sa faca presiune si sa cedeze turbina.

 

 

Stie cineva cum se poate verifica cat la % mai este din filtru de particule gol. Scria undeva pe forum ca in timp ce mergi cu masina se poate afla cat mai au placutele de frana estimativ pana trebuiesc schimbate si filtru de particule pana este plin.

 

Multumesc

Edited by bbi
Link to comment
Share on other sites

am obosit si sunt plictisit de atatia mecanici neseriosi si autostiutori.

 

am fost cu masina la tester, sa ved daca da vreo eraore pentru filtru de particule, au verificat absolut toate presiuniile totul este ok, nici o eroare absolut nimic, masina trage foarte bine, se simte cum pe esapament ies gaze daca tii mana in dreptul esapamentul, eu cred ca daca filtru de particule era infundat masina nu tragea, apareau ceva erori de atentionare in bord.

 

care este probabilitatea sa imi trimita iar un turbo stricat? ca sa nu mai zic ca au scos furtunasul de la returul turboului si nu au schimbat garnitura si acum scapa ulei pe acolo. am dat comanda de garnitura si vine in 2 saptamani :)

 

ce simptome ar avea o masina cu filtru de particule infundat? stie cineva care este procedeul de regenerare, cand se actualizeaza din cati in cati km?

Link to comment
Share on other sites

simptomele pentru dpf infundat, cel putin la mine ,se simtea ca masina este "gatuita" apasam pedala de acceleratie la jumate, si avea un lag destul de mare, si dintr-o data tragea ,te baga in scaun..... Si mi-a aparut in i-drive de 2 ori eroarea cu "increased emissions"...
Link to comment
Share on other sites

simptomele pentru dpf infundat, cel putin la mine ,se simtea ca masina este "gatuita" apasam pedala de acceleratie la jumate, si avea un lag destul de mare, si dintr-o data tragea ,te baga in scaun..... Si mi-a aparut in i-drive de 2 ori eroarea cu "increased emissions"...

 

la fel si la mine pana la 2300 are lag mare apoi te baga in scaun. in idrive nu apare nimic. problema este ca a doua turbina acum a aruncat afara garnitura de la turbo cred ca prea mare presiune. dupa ce am pus turbo nou, masina era pe tester in mars, iar turbina a indicat o presiune de 3.2Bari apoi sa auzit un fazasit si acum presiunea este pana in 2 bari. deci cred ca din cauza ca filtru e infundat, turbina fiind conditionata ea cedeaza prima.

 

stie cineva in interiorul dpf care este primul? dpf sau catalizatorul. as dori sa pastrez catalizatorul sa nu il scot.

 

VWforum nu vorbeste de bine despre TCM turbo (Voinea -> care e admin pe vw forum)

 

am citit si eu despre asta. ceva recomandari in suceava? voinea are un colaborator in suceava, care ii trimite datele si le primeste din nou de la el.

Link to comment
Share on other sites

La mine la e60, dpf-u se afla pe la mijlocul evacuarii, este separat de catalizator, la 530d varianta de 218cp...la tine nu stiu la e90...

Oricum, ai cam aceleasi simptome vad, asa era si la mine, pana pe la 2 mii si ceva de ture avea lag mare... mie mi s-a dus turbina din cauza dpf-ului infundat...

Link to comment
Share on other sites

La mine la e60, dpf-u se afla pe la mijlocul evacuarii, este separat de catalizator, la 530d varianta de 218cp...la tine nu stiu la e90...

Oricum, ai cam aceleasi simptome vad, asa era si la mine, pana pe la 2 mii si ceva de ture avea lag mare... mie mi s-a dus turbina din cauza dpf-ului infundat...

 

 

si tu ce ai facut? l-ai eliminat? apoi l-ai anulat si din soft sau i-ai facut si chip tuning?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.