Jump to content

filtru sport


magul

Recommended Posts

vreau sa pun un filtru sport pe un e 36 din 95 merge ? multa lume mi-a spus k nu ar fi bine voi c ziceti???? :)

187447[/snapback]

daca spui si ce motor ai si mai dai si un search, ar fi aproape perfect... :blink:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=7055&hl=

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=2154&hl=

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...ndpost&p=139942

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=6899&hl=

 

 

si bonus: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=8128&hl=

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt de acord. Lasa-l cum l-a facut fabrica!

187498[/snapback]

 

 

LOL.. tu nu esti de acord doar pt ca nu este cum l-a facut fabrica? :blink:

 

daca pui filtru sport nu faci treaba decat sa cresti consumul si probabil il vei monta fara scut de caldura si va trage aer cald deci masina o sa-ti mearga si mai varza si o sa iti consume si mai mult.. in plus, filtrul trebuie uns la 10.000km cu un ulei special.. daca il ungi prea mult nu mai are debitul care trebuie si o sa strici si debitmetrul iar daca il ungi prea putin vor intra prea multe particule de praf si strici si debitmetrul si motorul..

din punctul meu de vedere merita admisie directa doar daca pui ceva K&N (cu scut de caldura neaparat sa traga aer rece altfel nu are rost) impreuna cu o evacuare rapida completa inox cu tot cu galerie, plus un chip dupa toate astea care sa ajute ecu sa gestioneze bine aceste modificari.. altfel e doar bataie de cap...

Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

LOL.. tu nu esti de acord doar pt ca nu este cum l-a facut fabrica? :blink:

 

daca pui filtru sport nu faci treaba decat sa cresti consumul si probabil il vei monta fara scut de caldura si va trage aer cald deci masina o sa-ti mearga si mai varza si o sa iti consume si mai mult.. in plus, filtrul trebuie uns la 10.000km cu un ulei special.. daca il ungi prea mult nu mai are debitul care trebuie si o sa strici si debitmetrul iar daca il ungi prea putin vor intra prea multe particule de praf si strici si debitmetrul si motorul..

din punctul meu de vedere merita admisie directa doar daca pui ceva K&N (cu scut de caldura neaparat sa traga aer rece altfel nu are rost) impreuna cu o evacuare rapida completa inox cu tot cu galerie, plus un chip dupa toate astea care sa ajute ecu sa gestioneze bine aceste modificari.. altfel e doar bataie de cap...

187518[/snapback]

 

 

Cred ca fusesem destul de clar!!!

Orice modificare adusa e prost venita!

Link to comment
Share on other sites

Despre astfel de modificari s-a tot discutat pe forum.

Cititi toate subiectele. Nu cred ca e cazul sa se reia!

Chiar mai sus aveti niste link-uri, la verssatu.

187558[/snapback]

 

 

asta spun si eu,link-urile respective erau suficiente.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.