Jump to content

caut meserias pt diagnoza (tester) si reglaj consum la E-28-ul personal - doar Bucuresti


Recommended Posts

Doresc sa pun la punct functionarea benzinarului meu 520i / E28-ul din 84 (consum carburant/emisii noxe), si caut pasionat/atelier service autorizat care chiar se pricepe la aceste modele mai vechi.

 

Motorul functioneaza bine, trage ok, atata doar ca are consum exagerat de mare - evident in oras.

 

Mentionez ca toate injectoarele au fost curatate si verificate, senzorii de temperatura inlocuiti cu altii noi de origine, debitmetrul schimbat tot cu unul Nou original Bosch corespunzator codului motorului. De asemenea pompa de benzina mentine si livreaza 3 barr.

 

Cine a mai avut de-a face cu astfel de probleme/situatii si ma poate indruma, ii multumesc anticipat.

Desigur orice sfat informatie este bine-venita.

post-10590-0-92041800-1369996419_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

in teorie nu ai multe de reglat avansul si noxele la relanti daca tin eu bine minte,avansul cu stoboscopul si noxele cu analizor,am reglat pe vremuri la un amic 323-ul dar tin minte ca am umblat doar la avans atunci,incredibil ce puteau face cateva grade :frantics:

PS:parca asa aveam cam 12-15 cu 2,3-ul in oras afara incredibil dar consuma comparabil cu 2,5-ul actual :rolleyes:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

si eu sunt curios cat consuma. diagnoza la modelele astea e rudimentara.in carte, consum urban este de 12l/100km. daca tie iti ia 14 in bucuresti, ala e.

 

consuma in jur de 18 - 20 in oras fara sa mergi sportiv, uneori si mai mult, deci f mult si cam 8,5 - 9 in afara.

 

in teorie nu ai multe de reglat avansul si noxele la relanti daca tin eu bine minte,avansul cu stoboscopul si noxele cu analizor,am reglat pe vremuri la un amic 323-ul dar tin minte ca am umblat doar la avans atunci,incredibil ce puteau face cateva grade :frantics:

PS:parca asa aveam cam 12-15 cu 2,3-ul in oras afara incredibil dar consuma comparabil cu 2,5-ul actual :rolleyes:

 

 

multumesc pt raspunsuri...da este varianta L-Jetronic si crede-ma ca daca as avea consum de 12-15 in oras m-as declara multumit, insa asa cum am spus mai sus consumul se invarte in jurul cifrei 20 !!!

 

...sa inteleg ca tot reglajul consumului se face doar din cele 2 surubele ale cablului de acceleratie care se regasesc deasupra galeriei de admisie ?!?

Link to comment
Share on other sites

nu umbli la cablul de acceleratie,regleaza avansul mai intai,daca e lasa-mi o adresa de mail pe PM si ti pun undeva diseara sau ne vedem in weekend sa iti dau pe un stick manualul de reparatii E30.acolo ai si cum sa verifici motorizarea ta. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Ai PM cu multumirile anticipate...ideeea este ca masina functioneaza si nu as vrea sa umblu aiurea decat daca am certitudinea ca de acolo este cauza si nu din alta parte (...vre-o alta valva/regulator de presiune de pe circuitul de vacum sa fie defecta). Poate imi lasi si tu adresa ta de mail prin PM ca sa detaliez mai multe ...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.