
alex230ro
Members-
Posts
5792 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
22
alex230ro last won the day on June 23
alex230ro had the most liked content!
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Previous Fields
-
Masina
325ti
alex230ro's Achievements
-
Bai am facut praf topicul omului, poate face un admin un topic nou 🙂 .
-
Si cum ziceam de revizie ar fi si lichidul de frana de schimbat, zic sa cer o cotatie la Bavaria 😄 . Partea buna e ca au raspuns, atat ca nu imi pot da cotatie deoarece e masina prea veche - adica sistemul nu stie sa spuna cat ar dura treaba asta cu schimbatul lichidului in final inteleg ca primesc cotatie doat pt lichid frana - 300 lei ? Desi as zice ca asta e lichid si manopera . din ce tin eu minte lichidul ar costa la 100 lei maxim . Hmm ba chiar mai putin https://www.bavauto.ro/83132405977?gclid=Cj0KCQjwntCVBhDdARIsAMEwACm8_xt0WiUOGWhbk0e2OD2UQSBzSFEtywzxrWry5SocD1i4KDN5EZUaAqDREALw_wcB
-
Ce sa zic fiecare are definiția proprie a mașinii "sport". Dacă tu crezi ca trapa și un hayonul electric o fac mai sport pentru tine e foarte bine, pentru mine aceste lucruri nu reprezintă nimic.
-
trapa și mașină sport? nu , trapa adauga greutate unde nu trebuie 🙂 .
- 232 replies
-
- 10
-
-
-
-
Sfaturi folosire BMW X1 E84 (2013) 2.5d automat
alex230ro replied to RDN87's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Ce treaba au 2 turbine cu seful la bani ? Ideal e daca mergi mai tare inainte sa opresti sa mai astepti 1-2 min , regenerarea o face fix cand vrea el si nu tine cont ca esti sau nu pe autostrada 🙂 Ce treaba au 2 turbine cu seful la bani ? -
Teoretic merge si 320 daca "risti" o resoftare dar pierzi garantia si nu cred ca are rost.
-
Banuiesc ca sistemul AC e in parametri adica , cantitatea de freon e corecta ? Daca da atunci din pacate nu ai ce face decat sa mergi si sa vezi daca / cand se mai intampla . La AC in afara de verificat eventual completat la 2 ani plus schimbat fitrul habitaclu anual nu stiu daca ai ce mare lucru de verificat .
-
boala lor, nu au fost capabili in 30 de ani sa fac ceva fiabil, la urs crapau rezistentele de la butoul de aeroterma si puteai folosi doar una din cele 3/4 viteze , la E46 pica "piesa cu tepi" si ventilatia mergea exact cum zici tu cand vroia ea . As zice ca si la tine e ceva asemanator 🙂 desi ceva nu se leaga . De remarcat - piesa la urs a crapat dupa 25-30 ani, la E46 dupa aprox 14 ani la tine daca e acelasi lucru 7 ani . " Am incercat sa cresc manual puterea ventilatiei...nimic in afara de zgomot (se auzea zgomot puternic de ventilatie insa in habitaclu nu ajungea nicio briza, nici calda, nici rece" aici daca nu baga nimic = "piesa cu tepi, rezistenta controlerul sau cum naiba ai mai zice piesei aleia" Am oprit AC si am pornit ventilatia. De afara...ce naiba sa bage, tot canicula dar macar ne ventila putin - in cazul asta nu e piesa , ideea e ca cele 2 afirmatii se "bat cap in cap " Google ce zice ?
-
Bun, ai rabdare vad, sistemul de spălare faruri greu de găsit?? e clar devine și E46 vintage 🙂
-
fulie motor dacă e N47..cam pe la 130k a picat la mine
-
Serios?! nu pe M-uri sper?Adica e optiune? asta ar fi cred Diferenţialul M Sport are distribuţie variabilă a puterii către roţile spate, pentru a optimiza tracţiunea şi stabilitatea la condus atunci când automobilul schimbă banda de rulare, când accelerează după viraje, când intră în viraje cu viteză mare sau pe suprafeţe cu denivelări, zăpadă, pietriş sau gheaţă. Acesta oferă manevrabilitate precisă chiar şi atunci când coeficientul forţei de accelerare laterală este mare. Reglarea constantă şi precisă a blocajului diferenţialului asigură o experienţă de condus mai dinamică şi mai mult control asupra automobilului. Tracţiunea este optimizată prin intermediul unui dispozitiv controlat electronic, ce reduce diferenţa dintre viteza de rotaţie a roţilor din spate. Sistemul, care a fost creat pentru domeniul motorsportului este conectat la Controlul dinamic al stabilităţii (DSC – „Dynamic Stability Control”) printr-o unitate de control electronic. Acesta asigură în mod proactiv o acţiune de blocare optimă, astfel neutralizează diferenţele vitezei de rotaţie dintre roţile spate, eliminând tendinţa de subvirare. Diferenţialul M sport asigură aderenţă optimă, stabilitate direcţională şi manevrabilitate remarcabilă, în timp ce întreaga putere de propulsie a motorului este transformată în acceleraţie.
-
Orice ursulet /pisica cu lsd va fi peste dsc/abs in conditii de iarna ( ma rog presupunand ca cel care conduce are o minima intelegere legata de cum functioneaza lsd) Am avut si E30 cu LSD si E46 cu DSC si X1 xdrive, E30 cu gume de iarna bune e comparabil X1 cu gume all season ,E46 se misca si el decent dar DSC/ABS nu puteau face minuni .Pe de alta parte incerc sa imi dau seama de cate ori a nins "rau" in Bucuresti in ultimii ani 🙂 edit: personal daca as mai lua BMW "nou" vreodata as lua fara xdrive si cat motor de peste 200 cai deci 330 .
-
Cel mai simplu se verifica pe realoem part nr https://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?id=1331-EUR-04-1985-E30-BMW-318i&mg=51&sg=05&diagId=51_0231&q=51341906773&series=E30 daca e sa mai iau dupa ce scrie aici pare ca cel putin pentru unele modele se potriveste. Dar pentru a fi sigur verifica cu seria ta de sasiu. Acum vad ca nici macar nu se specifica masina... Deci neavand glob de cristal pot spune "cateodata se potriveste"
-
Sper ca nu te superi dar dacă tot iei E92 aș zice sa cauți ceva motor pe benzina .