Jump to content

alex230ro

Members
  • Posts

    6964
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    50

alex230ro last won the day on May 9

alex230ro had the most liked content!

3 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

31610 profile views

alex230ro's Achievements

Veteran

Veteran (13/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.4k

Reputation

  1. Se gandeste ca a bagat benzina ca la balamuc si poate a "spalat" segmentii, sau ma rog bore wash zic astia in engleza . Teoretic bagi ceva ulei in cilindri bujii noi treci pe la biserica si dai o cheie.
  2. Mai lasa injectorul , daca nu reapare nu cred ca are sens sa il demontezi .
  3. injector ad blue pe moarte? In principiu as zice ca desi in ultimii ani BMW sta bine in teorie ca fiabilitate, in practica dupa 5-7 ani incepe disctractia Nu stiu cu ce ai facut diagnoza e cea originala?
  4. As zice sa pui ce a fost de fabrica sa nu te complici. Exide din ce stiu pe vremuri era echiparea de fabrica la BMW. Si in general ce am avut eu bateriile originale au tinut peste 10 ani.
  5. Mda mizeriile alea de plastic (galerie+capac) se deformeaza de la caldura. Merg de cateva luni cu ceva GLK si ala pierde ca la balamuc ulei pe la capac culbutori ( inteleg ca au schimbat de 2 ori garnitura ma rog nu i-a dus capul sa verifice capacul)
  6. DPF crapat- temperaturile cred ca sunt ok pe evacuare nu? Daca as fi carcotas as da vina pe soft , Asta cu apa in general e valabila daca au umblat si la EGR . Altfel cantitatea e destul de mica cred ca o poti trece la asa face toate ..
  7. La Vanos parca e si in clip ai target vs actual acolo vezi daca ai variatii ciudate , cauta un coleg cu diagnoza si iesi undeva pe DN/autostrada si testeaza .
  8. Poti sa faci loguri dupa loguri variatia e mica si nime nu nu va vrea sa riste sa schimbe piesa si problema sa nu dispara .In cazuri ca al tau nu exista - da e actuatorul schimbam si va fi ok .Repet am expieriente in care ziceai ca e un lucru doar ca sa descoperi - ca de fapt e altceva . Deci bucura-te de masina si cand va fi mai grav iti va spune ea .Mi-am amintit acum cand studiat B58-ul am gasit un site unde baietii aratau ca BMW schimbase "metoda" de a numara missfire urile astfel incat check engine sa se aprinda la un numar mai mare de missfire . Probabil si la Vanos au lasat tolerante mai mari .
  9. Chat GPT a facut ce as face si eu a cautat pe net si apoi a facut o compliatie, daca as pune aiurea de 10000000 de ori ca actuatoarele sunt pentru a trage apa la WC as zice ca Chat GPT va lua treaba asta de buna .Pe scurt la momentul asta nu dau 2 bani pe ce zice Chat GPT .Diagnosticul se face cu diagnoza conectata la masina si vazand "fizic" ce e acolo .Erorile si live data ajuta pana la un anumit punct dar nu sunt infailibile si as putea sa iti spun cazuri in care testerul dadea o eroare si problema era ceva simplu . La fel si cu zgomote de suspensie unde ziceai ca bate suspensia dar de fapt era un etrier desfacut si exemplele pot continua .
  10. Cum am zis actuatoarele 1000 lei piesele . Cheie daca esti din Bucuresti cred ca am eu pe undeva . LA B58 mai mine facea la fel foarte putin si rar , luasem actuatoarele, le-am dat cu masina .Poti sa mai astepti sa vezi daca se agraveaza si apar si coduri sa nu dai banii degeaba .
  11. Pai pune pe cruise și vezi.Daca nu ai ce face cu 1000 lei poți lua actuatoarele. Se schimba relativ ușor.
  12. Cred ca mai e ceva piesa pe acolo, a mai avut un coleg o problema asemanatoare poate inti raspunde el , nu mai gasesc topicul .
  13. Cât timp nu e "ilegal" e ok, au mai fost episoade de genul asta cum s-a spus mai sus. Vedem după ce se schimba regulile ce se mai inventează .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.