Jump to content

Cateva Probleme(g. admisie,egr-injector-releu buji)i


D O Y

Recommended Posts

Salut, acum 3 saptamani am plecat cu masina la Tg-jiu, cu 30 de km inainte de oras eram in viteza 4 dau a-5-a si urc in 3500 de turatii dupa care masina se tureaza singura pana in 5500 turatii si motorul se opreste in mers....Panica totala am avut, fara servo directie, fara servo frana, cu fetita in masina care are 6 luni, aveam peste suta bine, trag pe dreapta in boscheti intr-un final, o pornesc din nou si plec, ii dau a-2-a si fum alb-albastrui in spate ca la balamuc + o bataie de la motor gen tacheti. vb cu cineva la tel ii spun simtomele, imi spune ca este turbina s-au rupt paletele din ax, urc masina pe platforma o duc in tg-jiu la cineva aceelasi lucru....turbina....m-am decis sa nu o fac acolo si prin recomandarea lui Laur de la Guess Who am dus masina pe platforma la Ilie sau if-63-bmw din ciolpani,(nu fac reclama si daca este problema stergeti topicul sau dati-mi spam, dar poate pe cineva intereseaza)ii spun ce cred despre turbina.....si aici incep problemele....:)) ma suna si imi spune: turbina este beton nu are nimic dar, ai probleme la galeria de admisie garniturile aferente pistonului 3 si 4 nu le mai ai, releu de bujii lesinat mai mergea aprinderea in 2-3 bujii, termostatul egr pilaf si o-ring termostat + ca injectorul 5 avea duza sparta, bine frate ii spun schimbale pe toate si vezi compresia la motor, le schimba face compresia care era ok (26 bar) pune laptopul pe ea pleaca si in 10 km ii cere regenerare de 2-3 ori, imi curata si filtru de particule se urca in masina pleaca si aceelasi lucru ca la mine s-a turat singura si numai ca la el motorul nu s-a mai oprit mergea turat in gol....in fine imi spune ca trebuie sa umble in motor sa vada ce se intampla, il desface si in motor era smoala pur si simplu, in idiotenia mea la 15k cand mi-a dat schimbul de ulei pe bord am invatat cum sa resetez, o fac si acum dupa alti 15 k imi apare din nou schimbul si bineinteles imi aduc aminte ca am sarit un schimb, BIG FAIL din partea mea, acum in concluzie mi-a curatat motorul si parca am alta masina care mananca asfaltul si sfatul meu acum ar fi sa nu sariti nici-o rezvizie si sa NU resetati nimic ca va poate costa viata motorului si in speta a masinii, costul reparatiei a fost destul de ridicat si acum am platit pt cretinitatea mea, sper ca cei care citesc sa tina cont pe viitor de asta, iar daca au probleme pot apela cu incredere la acest om care este de nota 20....! :bye:
Link to comment
Share on other sites

Pentru ce ai platit? :)

galeria de admisie, releu de bujii+ bujiile, termostat egr, o-ring egr, schimb ulei din nou pe care-l facusem inaite de plecare la tg-jiu, schimb duza injector, curatat filtru particule, curatat motor...etc

Link to comment
Share on other sites

de fapt sunt 30.000 km de cand a facut ultimul schimb

 

Si totusi, nu prea avea voie sa se smoleasca, nici la 30.000... in Germania asa se fac schimburile si nu se mai smolesc. Probabil uleiul pe care l-a pus era unul de "prima mana" :)

Link to comment
Share on other sites

Si totusi, nu prea avea voie sa se smoleasca, nici la 30.000... in Germania asa se fac schimburile si nu se mai smolesc. Probabil uleiul pe care l-a pus era unul de "prima mana" :)

da de 30k este vb si atunci am pus 5w30 original bmw acum nu stiu cat de "original" a fost de s-a smolit....la care cred ca am avut si eu un aport....mers fff mult subturata la modul 60 cu a-4-a, opritul masinii imediat cum parcam...etc. nici cand am cumparat-o nu mergea asa bine ca acum, aveam ceva oscilatii la relantiu, motorul avea o smuceala cand il opream....acum nu mai am nici oscilatia si nici nu se mai smuceste cand o opresc, numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.