Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Relanti marit la cald


Wavetrax

Recommended Posts

salut, amd o problema cu relantiul prea mare la cald , la rece e totul bine turatie 900 pe loc , daca masina e in mers pe liber sta la 1300 , daca opresc 900, iar cand ajunge la temperatura relantiul sta in 1500 si in mers pe liber si pe loc ... stie cineva care ar fi problema ? este vorba despre un 316 e36 motor pe lant Edited by Wavetrax
Link to comment
Share on other sites

salut, amd o problema cu relantiul prea mare la cald , la rece e totul bine turatie 900 pe loc , daca masina e in mers pe liber sta la 1300 , daca opresc 900, iar cand ajunge la temperatura relantiul sta in 1500 si in mers pe liber si pe loc ... stie cineva care ar fi problema ? este vorba despre un 316 e36 motor pe lant

 

la mine situatia e inversa, la rece sta turata pe la 1500 rpm apoi dupa 2 minute sta la 600 rpm fara sa se chinuie sau sa dea in nas sau sa opreasca. Am dus masina la un tester serios si mi-a zis ca de vina ar fii senzorul turatie motor. Ma gandes ca si la tine ar fii la fel,avand in vedere ca tot despre turatie este vorba, asta doar daca nu cumva mai sunt si alti factori la tine, cum ar fii, oscilatii,fluctuatii,iti da in nas,nu mai trage, etc care ar pune mai multe semne de intrebare

Link to comment
Share on other sites

la mine situatia e inversa, la rece sta turata pe la 1500 rpm apoi dupa 2 minute sta la 600 rpm fara sa se chinuie sau sa dea in nas sau sa opreasca. Am dus masina la un tester serios si mi-a zis ca de vina ar fii senzorul turatie motor. Ma gandes ca si la tine ar fii la fel,avand in vedere ca tot despre turatie este vorba, asta doar daca nu cumva mai sunt si alti factori la tine, cum ar fii, oscilatii,fluctuatii,iti da in nas,nu mai trage, etc care ar pune mai multe semne de intrebare

nu are fluctuatii sta fix , masina trage si consuma normal , trage chiar mai bine , am uitat sa mentionez ca la prima cheie cand e rece si miroase foarte rau a benzina cam 3-4 minute dupa care nu mai miroase nimic ... senzoru ala de turatie de care vb tu e regulatorul de relanti ? sau cel de la clapeta ?

Link to comment
Share on other sites

nu are fluctuatii sta fix , masina trage si consuma normal , trage chiar mai bine , am uitat sa mentionez ca la prima cheie cand e rece si miroase foarte rau a benzina cam 3-4 minute dupa care nu mai miroase nimic ... senzoru ala de turatie de care vb tu e regulatorul de relanti ? sau cel de la clapeta ?

 

regulatorul de relanti, eu l-am comandat astept sa vina :) si sper sa nu mai am probleme

Link to comment
Share on other sites

regulatorul de relanti, eu l-am comandat astept sa vina :) si sper sa nu mai am probleme

am rezolvat , am gasit furtunul de gaze , cel de sus din capac culbutori fisurat , totul e normal acum mersi , eu am curatat regulatorul acum 1 an cu WD40 sau ceva de genul nu mai tin minte sigur si a functionat iarna trecuta perfect din prima cheie nu murea motorul.

Edited by Wavetrax
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.