Jump to content

Parametrii Tehnici 750i


damian12

Recommended Posts

Buna ziua,

 

Sunt interesat daca stie cineva care este temperatura normala de functionare a unu motor si cutie BMW 750i E65 - 2006.

Eu pe tester am o valoare de 100 pentru motor si de 84-86 pentru cutie...

E normal. Marerea mea este ca e cam mare 100 pentru motor.

Astept pareri specializate si avizate.

 

Multumesc frumos.

Link to comment
Share on other sites

La 750 i,Li 07.05 - 270kw 367cp 4799 cm N62 B48 B cod motor,sunt 2 sisteme de termostat.

Termostatul de la motor care deschide la 105 grade.

Termostatul responsabil cu racirea cutiei de viteza care vine montat exact pe radiator si care deschide la 82 grade.

In consecinta...stai linistit ca nu exista nici un fel de problema.

Link to comment
Share on other sites

La 750 i,Li 07.05 - 270kw 367cp 4799 cm N62 B48 B cod motor,sunt 2 sisteme de termostat.

Termostatul de la motor care deschide la 105 grade.

Termostatul responsabil cu racirea cutiei de viteza care vine montat exact pe radiator si care deschide la 82 grade.

In consecinta...stai linistit ca nu exista nici un fel de problema.

 

Aha.. deci sa inteleg ca astea sunt valorile normale.

Ok. Multumesc frumos pentru ajutor.

PS: Daca ma poti trimite pe niste link-uri de specialitate as fi recunoscator.

Link to comment
Share on other sites

Tipul comenzii motorului LanĂž de distribuĂžie

TuraĂžie la putere maximĂŁ 6300 1/min

TuraĂžie la cuplu maxim 3400 1/min

Cuplu maxim 490 Nm

Ridicare 88,30 mm

Alezaj 93,00 mm

SupapĂŁ per cilindru 4

Compensare joc supapĂŁ Berbec hidraulic

Unghi de poziÞionare a supapei - supapã de admisie 45°

Ungi de poziÞionare a supapei - supapã de evacuare 45°

Diametrul tijei supapei - supapĂŁ de admisie 5,975 - 5,960 mm

Diametrul tijei supapei - supapĂŁ de evacuare 5,967 - 5,953 mm

Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare 8

SecvenÞã de aprindere 1-5-4-8-6-3-7-2

RatĂŁ de compresie 10,50 :1

ĂnĂŁlĂžime maximĂŁ a chiulasei 132,63 mm

Sistem de rĂŁcire

Presiunea sistemului de rĂŁcire (presiune de deschidere capac rĂŁcitor) 1,80 - 2,10 bar

Ulei de motor cu filtru 8,00 litri

Specificare ulei de motor

VariantĂŁ 1 BMW Longlife-04

VariantĂŁ 2 BMW Longlife-01

VariantĂŁ 3 BMW Longlife-01 FE

Ulei transmisie automatĂŁ Cu reumplare 9,50 litru

SpecificaĂžie ulei transmisie automatĂŁ 83 22 0 142 516

Ulei diferenĂžial punte spate 1,40 litru

SpecificaĂžie ulei punte spate 83 22 9 407 768

Ulei servodirecĂžie 1,20 litru si cu stabilizare antirulare (ARS) 3,00 litri

Specificare ulei servodirecĂžie 83 29 0 429 576

Agent de rĂŁcire 14,50 litri

Specificare lichid de rĂŁcire 81 22 9 407 454

Lichide de frâna la schimbare 1,00 litru

Specificare lichid de frânã DOT 4 sau cu DSC fãrã pompã de preÎncãrcare DOT 4 Plus

Agent de rĂŁcire instalaĂžie de climatizare 800 - 820 Grame.Determinante sunt datele de pe plĂŁcuĂža cu specificaĂži tehnice din compartimentul motorului.

SpecificaĂžie agent de rĂŁcire (R134a)

Ulei instalaĂžie de climatizare 170 - 190 cm³ Determinante sunt datele de pe plĂŁcuĂža cu specificaĂži tehnice ale compresorului instalaĂžiei de climatizare (81 22 9 407 724 Ulei original)

ConĂžinut rezervor 88 litri.

Link to comment
Share on other sites

Da ok :) Astea le stiu si eu ... multumes frumos.

Aici sunt valorile de performanta a motorului

Pe mina ma intereseaza valorile de fabrica...STAS-ul pentru, regimul de relantii la turatie si temperaturile normale de functionare a motorului si a cutiei de viteze.

Eu am impresia ca in momentul in care motorul merge fara compresorul de AC scade in turati cu aprox 100 rpm... de la 640 aprox la 540 rpm. De aceea sunt curios de turatii in regim relanti si temperaturi de functionare.

Va multumesc frumos.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu am impresia ca in momentul in care motorul merge fara compresorul de AC scade in turati cu aprox 100 rpm... de la 640 aprox la 540 rpm. De aceea sunt curios de turatii in regim relanti si temperaturi de functionare.

Va multumesc frumos.

E normal.

La fel cum si temperatura de functionare a motorului e normala.

Toate motoarele moderne functioneaza la temperaturi mai inalte decat motoarele clasice.

Link to comment
Share on other sites

E normal.

La fel cum si temperatura de functionare a motorului e normala.

Toate motoarele moderne functioneaza la temperaturi mai inalte decat motoarele clasice.

Multumesc mult de tot. E o parere avizata (specializata) sau neavizata, nu vreau sa se interpreteze, dar as dorii informatii cat mai corecte.

Iar referitor la regimul de rotatii la relatii ? Ai idee unde ar trebuii sa fie?

Link to comment
Share on other sites

daca folosesti un search pe google vei gasi informatie destula, iar daca nu, trimite un mail la BMW si poate iti raspund ei cu exactitate, asta daca vor pricepe ce vrei tu de fapt sa afli, eu unul nu inteleg ce vrei! Valorile pe care le-ai scris in primul post sunt normale, insa ele vor varia in functie de cum folosesti masina, la apa pot ajunge si la 110c dar asta o vezi doar daca faci un live scan, pe bord iti va aparea o eroare doar daca trece de 120C(daca retin bine), altfel sta la 90C. La cutie poate ajunge pana la 120C, asta e maximul, dupa care va intra in limp mode. In concluzie 100 cu 84-85 sunt valori normale daca sunt obtinute in regim normal de exploatare.
Link to comment
Share on other sites

Suntem pe internet. Cat dai atata face. Cum informatia e gratis, probabil nu valoreaza prea mult.

 

Insa eu cred ca e adevarata. Scopul ar fi scaderea nivelului de poluare. Un motor care functioneaza la temperaturi mai mari consuma mai putin, deci si polueaza mai putin.

Iar consumul este mai mic pentru ca frecarile sunt mai mici.

 

Probabil ca motorul functioneaza normal.

Link to comment
Share on other sites

daca folosesti un search pe google vei gasi informatie destula, iar daca nu, trimite un mail la BMW si poate iti raspund ei cu exactitate, asta daca vor pricepe ce vrei tu de fapt sa afli, eu unul nu inteleg ce vrei! Valorile pe care le-ai scris in primul post sunt normale, insa ele vor varia in functie de cum folosesti masina, la apa pot ajunge si la 110c dar asta o vezi doar daca faci un live scan, pe bord iti va aparea o eroare doar daca trece de 120C(daca retin bine), altfel sta la 90C. La cutie poate ajunge pana la 120C, asta e maximul, dupa care va intra in limp mode. In concluzie 100 cu 84-85 sunt valori normale daca sunt obtinute in regim normal de exploatare.

Vreau sa aflu valorile exacte pentru o functionare normala a unui motor de 750i(rpm la relatii, temperaturi in regim normal de exploatare binenteles cu marjele corespunzatoare pentru ulei motor, cutie de viteza si apa). Eu am folosit un live scan pentru aceste informatii. Nu vreau sa supar pe nimeni, ideea e ca vreu informatii cat mai curate. Tu de exempku de unde ai informatiile astea ?

 

Iti multumesc frumos pentru raspuns.

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

ma indoiesc ca exista valori exacte cand vine vorba de temperatura sau RPM la idle, exista variatii admise si care la un live scan se vad. Exista o plaja de la pana la in care functioneaza in regim optim motorul/cutia sau alte angrenaje, nu cred ca vei gasi undeva sa ti se zica, da dom'le, asta tre' sa functioneze la 95C, daca sunt 96C nu e bine, ma rog, Dorel din coltul blocului ar fi in stare sa zica asta la cate stie el :). Citeste cartea masinii si vei vedea si acolo valori de referinta, altfel cum am zis, cauta si vei gasi destula informatie pe net, sunt destule documente oficiale postate pe forumuri. Eu tot nu inteleg ce vrei tu sa faci cu informatia asta? evident ca un motor cu 200k km va avea probabil valori usor diferite fata de unul cu 10k km, eficacitatea sistemului de racire va fi mai scazuta din cauza uzurii, ca atare temperatura uleiului de exemplu va fi mai mare, si tot asa. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.