Jump to content

Inlocuire cutie viteze


AlexandruB

Recommended Posts

Si ca sa inchei ziua bine, inafara de pierderea cheii am primit o veste si mai prosta. Am mers la un prieten care a mai avut contact cu cateva bmw-uri la viata lui, mai multe decat mine. In mare sa zic asa mi se parea ca masina imi intra greu in toate treptele de viteza.

Acum 2 spatamani cand am luat-o cei de la Motor AG din Pitesti, unde am verificat o mi-au precizat ca singura problema ar fi o scurgere de ulei la cutie pe la 2 simeringuri -cutie viteze, cardan si cautator. Dupa ce am vazut ca are destul de mult ulei pe scut, prima varianta ce mi-a venit in minte a fost ca a pierdut ulei destul si nu mai este la nivel...dupa ce am verificat, uleiul este ok la nivel!

Altii care si-au dat cu parerea mi-au spus ca poate fi de la placa din ambreiaj, dar masina merge ok, nu da semne de inlocuire ambreiaj.

Am comandat rulmentii, bucsa de la timonerie, stift timonerie,siguranta si aticulatia de la timonerie si 2 litri de ulei cutie crezand ca asta va fi rezolvarea cand mi s-a spus ca de fapt am joc in cutie, carcasa fiind de aluminiu, si ca nu am ce face ptr a remedia problema :( asa ca va rog cat mai multe sfaturi si pareri sunt bine venite :(

Link to comment
Share on other sites

Imi intra greu in toate treptele, ca si cand nu ar exista ulei deloc in cutie si agata...primele zile am zis ca nu sunt obisnuit cu ea...azi am fost la mhs si m-am urcat in una indentica...nu se compara una cu cealalta. Si nu am simptomele la rece, dupa o ora de mers cu ea este la fel...
Link to comment
Share on other sites

Si mie imi agata a doua si a treia doar, e90 320d 2006 si la toti mecanicii pe unde am fost sa se uite la timonerie mi-au zis:

”ce timonerie domne nu exista, asta nu pica, e din ambreiaj, o sa pice ambreiaju o sa vezi ...” (masina are 80.00 acum, asta se intampla pe la 60.000)

tot astept sa pice ambreiaju de 20.00 si nu mai pica odata ...

si ultima data cand m-am dus la ei mi-au zis ca are cutia ceva ca e din cutie daca nu a picat ambreiaju

 

asa ca aceste lucruri raman niste enigme pentru noi ...

pe la ghicitoare tre' sa mergem

Link to comment
Share on other sites

La mine inainte sa schimb kit-ambreiaj + volanta si uleiul la cutie mergea perfect cutia...dupa ce le-am schimbat, intra mai greu in viteze, in toate treptele. Nu-mi explic, de fapt nimeni nu-si explica ce se intampla...

 

Mie imi agata 1-2, 2-3, 3-2, 3-4 nu agata dar agata 4-3

si se intampla destul de des sa nu o ia pe 1 cand sa plec de pe loc trebuie sa-i dau 2 sau sa turez un pic motoru sa pot pleca la verde

 

Uleiul este al masinii cu care a venit din fabrica, la nivel (verificat), ambreiaj original

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

La mine inainte sa schimb kit-ambreiaj + volanta si uleiul la cutie mergea perfect cutia...dupa ce le-am schimbat, intra mai greu in viteze, in toate treptele. Nu-mi explic, de fapt nimeni nu-si explica ce se intampla...

 

Oricum la tine e clar din ambreiaj, dupa parearea mea poate nu s-a montat bine ambreiajul si in momentul cand debraiezi poate sa mai ramana cuplata cutia, sa nu se debraieze de tot,

verifica daca face la fel si cu morotul oprit daca nu face e din ambreiaj daca face e din cutie sau timonerie

Link to comment
Share on other sites

Mie imi agata 1-2, 2-3, 3-2, 3-4 nu agata dar agata 4-3

si se intampla destul de des sa nu o ia pe 1 cand sa plec de pe loc trebuie sa-i dau 2 sau sa turez un pic motoru sa pot pleca la verde

 

Uleiul este al masinii cu care a venit din fabrica, la nivel (verificat), ambreiaj original

 

sincroanele sunt de vina , se uzeaza , exista kit OEM de inlocuire , o sa mearga ca noua cutia dupa

Link to comment
Share on other sites

Pai n-ai ce sa reglezi la ambreiaj...il pui acolo pur si simplu. Volanta se strange cu cheie dinamometrica, in rest suruburi normale.

 

Eu stiu ca placa de presiune are un compensator de uzura cu niste parghii care sa compenseze uzura discului si astfel sa nu-ti tina ambreiajul in tavan

Link to comment
Share on other sites

Solutia e sa o duci la un mecanic care stie ce face si de acolo va stii el daca sa desfaca sau nu cutia etc.

 

recomanda mi un mecanic bun...cei de la Motor AG sunt sub orice critica...cand am cumparat masina dadeau din umeri...habar nu au de capul lor...iar ca sa ma duc la mhs sau bavaria, mi-ar lua 15 mil doar sa imi schimbe 2 simeringuri...nu mai vb de dat jos cutie si uitat...plus ca nu as fi sigur de rezolvare :(

 

Nu prea ai ce sa vezi, doar "pamant" de la un ambreiaj uzat...

 

Pai si atunci sa inteleg ca nu este de la placa? si ca nu are nici o legatura cu ambreiajul?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.