Jump to content

Probleme apa


mugurelle

Recommended Posts

Va salut , si ma bucur ca m-ati acceptat in clubul vostru ,ca nou membru indraznesc sa incep asa in mare sa explic off_urile mele , si sa ma ajutati cu sugestii. sunt stabilit in italia de 10 ani . am vazut pe net un anunt cu un bmw , si cu un pret destul de ieftin ( propietarul specificand ca masina nu a facut multi km in romania si e mai mult parcata in fata blocului ). Am venit repede in Ro. vazut luat platit , plinul de gaz si benzina si inapoi la servici . acum incepe aventura cu bmw , in cei 3000 de km de drum plus ma invart pe aici de 1 luna de zile au inceput problemele. incepuse sa piarda apa pe la regulator de gpl , apoi am vazut ca din cauza unui surub rupt , in fine schimbat regulator pentru moment ca sa nu mai pierd apa , cand am inceput sa ii fac plinul de apa si sa fac aerisirea de la radiator a inceput sa intre apa la greu aproape 4litri , ma gandesc ca avea un dop de circuit . problema este alta , circuitul apei nu mai este la fel , nu iese apa prin furtune decat atunci cand vrea daca ii dau talpa si atunci se ridica si acul la termostat , dupa 10 minute imi cade inapoi acul , peste un sfert de ora iar se ridica acul , si tot asa , imi sare si de pe gaz pe benzina in functie de cum imi vine apa calda in regulator ,mentionez ca caldura la ventilator imi baga , dar acul e tot la zero . acum stau sa ma gandesc ce sa desfac : radiatorul ? ( dar vad ca apa imi intra si iese cand strang furtunul in mana ) , pompa de apa ? ( dar atunci cum reusesc sa merg cate 2 ore pe zi incontinuu la servici) si ar mai fi ceva , furtunele de apa care se duc de la regulator se termina undeva sub galerie , si este imposibil sa vad fara sa o desfac. ce este sub galerie si ce as putea remedia? asta e singura problema grava in care am nevoie de un ajutor de specialist . in general restul problemelor le-am rezolvat : sistemul de franare pe spate schimbat complet ( avea franele taiate ) , schimbat ulei , filtre ..... ..va multumesc din inima si daca e cineva care poate sa ma indrume , va multumesc anticipat .
Link to comment
Share on other sites

Va salut , si ma bucur ca m-ati acceptat in clubul vostru ,ca nou membru indraznesc sa incep asa in mare sa explic off_urile mele , si sa ma ajutati cu sugestii. sunt stabilit in italia de 10 ani . am vazut pe net un anunt cu un bmw , si cu un pret destul de ieftin ( propietarul specificand ca masina nu a facut multi km in romania si e mai mult parcata in fata blocului ). Am venit repede in Ro. vazut luat platit , plinul de gaz si benzina si inapoi la servici . acum incepe aventura cu bmw , in cei 3000 de km de drum plus ma invart pe aici de 1 luna de zile au inceput problemele. incepuse sa piarda apa pe la regulator de gpl , apoi am vazut ca din cauza unui surub rupt , in fine schimbat regulator pentru moment ca sa nu mai pierd apa , cand am inceput sa ii fac plinul de apa si sa fac aerisirea de la radiator a inceput sa intre apa la greu aproape 4litri , ma gandesc ca avea un dop de circuit . problema este alta , circuitul apei nu mai este la fel , nu iese apa prin furtune decat atunci cand vrea daca ii dau talpa si atunci se ridica si acul la termostat , dupa 10 minute imi cade inapoi acul , peste un sfert de ora iar se ridica acul , si tot asa , imi sare si de pe gaz pe benzina in functie de cum imi vine apa calda in regulator ,mentionez ca caldura la ventilator imi baga , dar acul e tot la zero . acum stau sa ma gandesc ce sa desfac : radiatorul ? ( dar vad ca apa imi intra si iese cand strang furtunul in mana ) , pompa de apa ? ( dar atunci cum reusesc sa merg cate 2 ore pe zi incontinuu la servici) si ar mai fi ceva , furtunele de apa care se duc de la regulator se termina undeva sub galerie , si este imposibil sa vad fara sa o desfac. ce este sub galerie si ce as putea remedia? asta e singura problema grava in care am nevoie de un ajutor de specialist . in general restul problemelor le-am rezolvat : sistemul de franare pe spate schimbat complet ( avea franele taiate ) , schimbat ulei , filtre ..... ..va multumesc din inima si daca e cineva care poate sa ma indrume , va multumesc anticipat .

Daca zici ca scade temperatura, inseamna ca nu ai termostat sau e blocat pe deschis. Ca circuitul sa functioneze corespunzator, trebuie sa ai termostat, mie imi crestea apa cand nu aveam termostat, si daca o turam, scadea la mijloc. +PS: Majoritatea zic ca masina a stat in fata blocului/a fost a bunicii care ii era frica sa conduca/a stat in garaj. :) Bafta

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

multumesc Alex pentru sfat , posibil sa fie 99% termostatul , dumineca sunt liber si incerc sa il dau jos sa ved ce are , poate il deblochez cumva sau tre sa comand unul nou din Romania , ne mai auzim si multumesc inca odata . inca ceva , banuiesti de ce in timpul mersului mi se intampla sa imi cada tot bordul (curentul ), si in 5 secunde sa se aprinda totul la loc , nu conteaza cu ce viteza rulez , chiar si la relanti . si acum o luna am facut si ITP_ul dar imi bord tot mi-a ramas cand ii dau cheie scrie mare cu galben , INSPECTION . multumesc .
Link to comment
Share on other sites

va salut , cum am zis dumineca sunt liber si m-a apuc de controlat cu alt mecanic de pe aici , circuitul apei .deci toata ziua am stat linga masina . desfacut termostat , controlat , curatat ,, si este ok , pompa de apa desfacut controlata , e ok , recontrolat radiatorul , si spalat cu tubul de apa si putin detergent , ok , verificat toate tuburile de apa . ok . cam ce mi-ar mai ramane ? . facut proba cu motorul pornit si cu amandoua tuburile de apa de la regulatorul de presiune in maini (tur retur) si cand ajunge apa la 90 (doar cand vrea acul sa imi arate ) , doar scuipa in jeturi apa fierbite care ar trebui sa vina in regulator , deci nu stiu ce sa mai controlez . va multumesc.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Posibil sa ai senzorul de temperatura defect - am avut aceasi problema. Asta nu afecteaza functionarea ci doar ce arata acul. Referitor la problemele cu apa si GPL - ai pierderi la instalatia de apa probabil pe la circuitul care trece prin regulatorul GPL. Odata ce pierzi 1-2 litrii se formeaza pungi de aer in circuit motiv din care nu mai ai curgere constanta prin regulator si sare cand pe benzina, cand pe gpl. deci: verifica si identifica pe unde pierzi apa, dupa care reumple si aeristeste bine instalatia si ar trebui sa mearga ok.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.