Jump to content

Probleme motor E46 316i din 2000


Recommended Posts

Salut!

 

Am un E46 316i 1.9 din 2000. Masina are 220.000 de km si o am de un an de zile. Pe la inceputul verii a inceput sa faca urat cand o porneam prima oara in zi. Pornea normal, relantiul il tinea dar cand acceleram se ineca. Nu reuseam sa trec cu ea de 2000 de ture fara sa o chinui rau. Dupa 5 minute de mers isi mai revenea dar era lesinata rau cand ajungea pe la 3500.

 

Am incercat sa-i dau de cap si din tot ce am citit despre ea am ajuns la concluzia ca debimetrul e bolanv. Asa ca l-am deconectat si poc: masina a inceput sa traga normal, nu mai avea nicio problema. Bine: exceptand faptul ca a inceput sa consume mult mai multa benzina si pedala de acceleratie sa fie mult mai sensibila (smucea la acceleratie si atunci cand ii dadeam drumul pedalei "dadea bot" un pic).

 

Acum o saptamana am zis ca e timpul sa "ma ocup" de debimetrul ala considerand ca am chinuit-o destul atatea luni fara. Asa ca am cumparat unul SH sa vad daca face diferenta si daca chiar el era de vina. Zis si facut: l-am luat, l-am pus si supriza placuta, a mers ok. O zi. Apoi intr-o dimineata am pornit masina si dupa 5 secunde a murit motorul (n-am apucat sa plec de pe loc). Am repornit-o iar si iar a murit. Asa ca singura metoda sa o tin "in priza" era sa merg cu ea cu pedala la podea. Daca acceleram 1/4 din cursa motorul se inneca, consumul instant sarea de 20 l/100 si masina nu tragea deloc. Daca apasam pedala 1/2 consumul statea tot undeva in randul zecilor de litri la suta, si masina accelera nervoasa 1 secunda, 1 secunda dadea in nas. Repet, singura metoda sa se comporte "normal" era cu pedala la fund.

 

A facut asta vreo 20 de minute pana cand si-a revenit. Ca mai tarziu sa o ia de la capat. Am zis ca o fi de vina debimetrul nou (care, nu era chiar nou). Asa ca l-am deconectat iar. Dar, masina tot urat face. La relanti trepideaza tare, si oscileaza intre 500 si 850 de ture (asta daca nu se opreste). Cand accelerez se inneaca rau. Nu imi dau seama ce are.

 

Am incercat sa vad ce zice computerul ei, dar toate interfetele de diagnoza pe care le-am incercat se plang ca ECU nu raspunde.

 

Nu mai stiu la ce service si cui sa ma adresez. Azi dimineata mi-am dat seama ca bujiile de pe ea sigur sunt vechi. Inca n-am gasit un mecanic care sa vrea sa mi le schimbe fara sa-i faca o diagnoza inainte cu toate ca sunt 100% sigur ca au peste 50k de kilometrii.

 

Aveti cumva idee ce poate fii? Si daca nu, macar idee cum sa "repar" portul de diagnoza care face figuri si nu lasa niciun instrument sa comunice cu ECU?

 

Merci mult!

Link to comment
Share on other sites

Pai poate ai calculatorul bulit sau daca ai montat ceva pe masina si te-ai legat de linia de comunicare a masinii cu DME - ul nu mai ai aceeași tensiune pe linia de comunicare, la masina mea era defect valva de pe admisie una neagrĂŁ rotundĂŁ nu știu cum se cheamĂŁ ca mereu uit, era stricata si din cauza ei nu ĂŽmi stĂŁtea relantiul cum trebuie ,veacul de la check engine era aprins si cand am bĂŁgat diagnoza pe ea ĂŽmi dĂŁdea sonda lambda dupĂŁ catalizator defecta, am schimbat sonda si plm nimic, dupĂŁ ce am schimbat valva surpriza merge beton si am stins si becul din bord si de arunci nu s-a mai aprins si am fĂŁcut cam 1500 km de atunci
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Rezolvat ceva cu testerul ?

 

 

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

 

N-am rezolvat nimic :( Astazi ma duc la un service (din nou) sa incerc iar. Mi-a promis cineva ca se uita la cablurile de la mufa de sub volan sa vada daca nu cumva sunt impuscate...

Am sa-i cumpar (asa pe ghicite) un debitmetru nou si bujii noi + filtre si ulei (e timpul sa-i fac revizia). Sper sa "ating" si problema ei. Daca nu... Nu stiu exact cum sa procedez fara sa schimb masina cu totul :)

Link to comment
Share on other sites

incepi mai intai cu o diagnoza si vezi ce erori ai si daca trebuie sa cumperi piese cumpara originale, mai ales cand vine vorba de debitmetru si senzori, cu cele aftermarket poti avea probleme chiar noi fiind, am patit-o si eu. La tine poate fi vorba, pe langa debitmetru care e celebru la motorizarea asta, si de cei doi senzori(arbore si ax cu came), iar la km astia as verifica si fisele bujiilor care ar putea intrerupe. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Am cumpĂŁrat un debitmetru nou (Bosch) azi. Am dat pe el aproape 600 de lei - sper cĂŁ n-am luat țeapĂŁ :)

 

Pare sĂŁ ĂŽi placĂŁ. Cel puțin de la "magazin" pânĂŁ acasĂŁ a mers brici. Aștept sĂŁ stea la rece ĂŽn noaptea asta și sĂŁ vĂŁd cum se comportĂŁ și zilele astea. Sper sĂŁ nu mai am nevoie sĂŁ ĂŽmi bat capul și cu portul ĂŁla de diagnozĂŁ. Cu toate cĂŁ ar fi fain sĂŁ-l repar și pe el cândva. VĂŁ țin la curent.

 

Ah i-am cumpĂŁrat și ulei, filtre și bujii noi dar nu le-am schimbat ĂŽncĂŁ din cauzĂŁ cĂŁ n-am mai gĂŁsit un service deschis care sĂŁ mĂŁ ajute. Aveți idee de vreun service non-stop? (am un program mai ciudat și atunci când sunt liber peste tot e inchis).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.