Jump to content

Probleme Alternator e60?


Recommended Posts

Salut,

 

Am probleme (cred) cu incarcarea bateriei la al meu E60 525d

 

Masina pleca putin cam greu in zilele friguroase asa ca jos cu ea => redresor profesional => la loc pe masina.

La incarcare am observat ca nivelul de electrolit din baterie era cam scazut. Semne ca bateria a fost candva supra incarcata.

 

Dupa montare masor incarcarea si surpriza, 14,8 volti cu toti consumatorii porniti (2 statii, faza lunga, ac, am uitat sa pornesc incalzirea in scaune).

Nasol moment. Din cate stiu un alternator trebuie sa incarce intre 13,8-14.4

Cumpar releu de incarcare (inca nu e montat) si ma uit pe istoricul de service(virtual , masina fiind luata de la un coleg de pe forum) si vad ca a reparat alternatorul si schimbat releul de incarcare la inceputul lui 2013. Chiar asa de repede sa se arda?.. asta e... se mai intampla zic eu.

Caut pe internet si aflu ca bateriile bmw de tip AGM sunt incarcate cu 14,8V incepand cu septembrie 2006(era o fisa tehnica bmw de la acea data).

Ma uit in portbagaj din nou si bateria este o baterie BMW neagra 90Ah din saptamana 45.2011.

Am verificat pe diagnoza iar baiatul mi-a zis ca e ok 14,8v pentru bateriile AGM iar masina nu raporteaza over voltage.

 

Activez meniul secret de pe masina pentru avedea voltajul in timp real si observ ca in mers oscileaza intre 14.7 si 15.1(in functie de consumatorii cu care ma joc)

Iar caut si gasesc alta fisa generala despre agm in care specifica niste tensiuni de incarcare a bateriilor in functie de temperatura exterioara.

15,6v max sun 10 grade .. iar nivelul inferior 14,34 la peste 30 de grade.

 

 

Ne avand o sursa oficiala de referinta pentru aceste noi valori de incarcare, pot spune ca sunt forte derutat.

Masina mea e stricata sau nu?

Am un releu de incarcare nou pe care-l tin in masina si nu stiu daca sa-l dau retur/vand pe forum/ montez pe masina.

Si nu asta ar fi problema ci pur si simplu nu-mi dau seama daca masina e stricata sau nu.

O supra incarcare poate distruge cu usurinta orice baterie noua prin fierbere. Sa nu mai vorbim de emanatiile toxice din portbagaj in cazul unui astfel de fenomen.

 

HELP!

Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/52197-schimbare-baterie-e60/page__st__40

 

Masina ta n-are nimic. Incarca bateria periodic, ca precis faci drumuri scurte si nu-i place.

 

Aaaa... si trimite releul inapoi. L-ai cumparat degeaba.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Am masurat incarcarea pe cele doua masini ale mele E60-2004 si E90-2010 plus pe masina unui prieten E60-2005 . Pe toate mi-a iesit in jur de 14,8 V cu tester de diagnoza si cu aparat de masura . Si eu am fost surprins si nu stiu cum se impaca asta cu bateria .
Link to comment
Share on other sites

tensiunea de incarcare e ok pentru agm, verifica daca in coding ai acelasi tip /aceeasi capacitate de baterie (in FA ar trebui sa ai A090), de asemenea masoara tensiunea direct pe borne in momentul in care dai la cheie si vezi pana la ce valoare pica: asta e un bun punct de plecare :)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Am probleme (cred) cu incarcarea bateriei la al meu E60 525d

 

Masina pleca putin cam greu in zilele friguroase asa ca jos cu ea => redresor profesional => la loc pe masina.

La incarcare am observat ca nivelul de electrolit din baterie era cam scazut. Semne ca bateria a fost candva supra incarcata.

 

Dupa montare masor incarcarea si surpriza, 14,8 volti cu toti consumatorii porniti (2 statii, faza lunga, ac, am uitat sa pornesc incalzirea in scaune).

Nasol moment. Din cate stiu un alternator trebuie sa incarce intre 13,8-14.4

Cumpar releu de incarcare (inca nu e montat) si ma uit pe istoricul de service(virtual , masina fiind luata de la un coleg de pe forum) si vad ca a reparat alternatorul si schimbat releul de incarcare la inceputul lui 2013. Chiar asa de repede sa se arda?.. asta e... se mai intampla zic eu.

Caut pe internet si aflu ca bateriile bmw de tip AGM sunt incarcate cu 14,8V incepand cu septembrie 2006(era o fisa tehnica bmw de la acea data).

Ma uit in portbagaj din nou si bateria este o baterie BMW neagra 90Ah din saptamana 45.2011.

Am verificat pe diagnoza iar baiatul mi-a zis ca e ok 14,8v pentru bateriile AGM iar masina nu raporteaza over voltage.

 

Activez meniul secret de pe masina pentru avedea voltajul in timp real si observ ca in mers oscileaza intre 14.7 si 15.1(in functie de consumatorii cu care ma joc)

Iar caut si gasesc alta fisa generala despre agm in care specifica niste tensiuni de incarcare a bateriilor in functie de temperatura exterioara.

15,6v max sun 10 grade .. iar nivelul inferior 14,34 la peste 30 de grade.

 

 

Ne avand o sursa oficiala de referinta pentru aceste noi valori de incarcare, pot spune ca sunt forte derutat.

Masina mea e stricata sau nu?

Am un releu de incarcare nou pe care-l tin in masina si nu stiu daca sa-l dau retur/vand pe forum/ montez pe masina.

Si nu asta ar fi problema ci pur si simplu nu-mi dau seama daca masina e stricata sau nu.

O supra incarcare poate distruge cu usurinta orice baterie noua prin fierbere. Sa nu mai vorbim de emanatiile toxice din portbagaj in cazul unui astfel de fenomen.

 

HELP!

salut, am un e90 din 2005 si cred ca m`a lasat alternatorul. Bateria e schimbata acum 10 luni, Varta, acelasi amp etc calibrata sau cum se numeste procedura.. Recent mi`a aparut pe bord o baterie mare cu rosu, eroare care indica probl cu sistemul electric mai exact baterie/alternator. De la aparitia erorii, am mai mers vreo 2 zile, aprox 120km, pana m`a lasat de tot fix in parcare :)). Problema e ca eu sunt din Pitesti, si de cate ori am avut nev de service sau ceva de genu in Bucuresti, ori au incercat sa ma usuce de bani ori n`am fost multumit. Vad ca esti din Bucuresti si m`am gandit ca poate stii sa`mi recomanzi si mie un service sau pe cienva capabil sa ma ajute.

Si inca ceva, ai zis "Activez meniul secret de pe masina pentru avedea voltajul in timp real si observ ca in mers oscileaza intre 14.7 si 15.1(in functie de consumatorii cu care ma joc)". Eu de ex, nu am ceas pt temp motor si cred ca si a ta la fel, si stiu ca merge sa le vezi (temp motor, voltaj,etc) din computerul de bord insa nu stiu cum, poate imi explici si mie;)

Merci mult!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut!

 

Am si eu o problema recenta, de cand a mai scazut temperatura pe afara. Dimineata la prima pornire, dupa ce porneste motorul, scade turatia brusc pana aproape de oprirea motorului (uneori se si opreste daca temperatura de afara e in jur de 3 grade) si revine. Intre timp se stinge display-ul si apar nenumarate erori in bord. Treaba asta se repeta pana cand motorul se incalzeste putin. Daca opresc si repornesc motorul dispar erorile si totul revine la normal. In restul zilei nu mai apare problema.

 

Mi s-au spus 2 pareri: ori releul de alternator ori bujiile.

 

Am schimbat bujiile si releul de bujii, filtrul de aer si de motorina. Cat a stat masina in service murise bateria.

A doua zi la pornire oscilatiile turatiei nu erau asa mari (temperatura de 9 grade afara) dar mi-a aparut eroare "Battery not charging", cu toate ca nu era clima pornita si nici muzica, doar o incalzire in scaun, pe care am oprit-o la recomandarea erorii. Dupa ce am plecat cu masina de pe loc, in intersectie aproape ca mi s-a oprit masina, s-a stins si display-ul, ceasurile, muzica, tot. Dupa repornire totul a revenit la normal.

 

Am fost ulterior la un electrician si a masurat cu motorul pornit incarcare 14.45v, totul pare normal, asta cu motorul cald.

 

Mentionez ca acum 1 an am schimbat bateria masinii, in iarna. Cea originala m-a lasat dupa 8 ani si am fost nevoit sa iau ce gasesc la urgenta de la Metro fiind la munte. Am luat Varta black 90Ah, dar de atunci (1 an) nu am facut o setare a bateriei.

 

Vreau sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva si ce ar putea fi.

 

Mersi!

 

PS: masina e E60 530xd din 2006

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salut!!!

Am o problema la E61 din 2006 20d 150hp, dimineata cand pornesc masina nu am incarcare la baterie pânã nu ajunge temperatura la apa la 56grade si apoi opresc si opresc si pornesc motorul. Pe tester imi da eroare: Generator (layer BSD) 004A07

Mulțumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.