Jump to content

Problema E46 M43


Guest

Recommended Posts

Cat mai costa ?

 

485 de lei am dat pe el.

 

L-am montat, am sters eroarea, am facut 60km si deocamdata vad ca nu s-a aprins din nou eroarea, o sa mai vad in zilele urmatoare ce si cum.

Sper sa se rezolve asa, daca nu e nici asta, nu stiu ce mai e.

Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat, uneori imi apărea dupa câțiva kilometri sau de pe o zi pe alta, alteori dupa un drum Craiova București.

Daca nu e ok și îmi apare iarăși eroarea o să-l dau înapoi ca nu e de la el.. Oricum sper să se rezolve.

 

masina merge mai bine? in astia 60km tot de 70 lei a consumat?

 

Sincer sa fiu am mers tare pentru ca ma grabeam, este posibil sa fi consumat mai putin la intors.

Nu stiu exact, o sa ii fac plinul cand ma intorc in Bucuresti sa vad cat consuma.

Edited by Alex Negrici
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

S-a rezolvat.

 

Se pare ca pana la urma problema era cauza de debitmetru.

 

Masina consuma mai putin ca inainte, nu am facut testul la pompa dar fac considerabil mai multi kilometri ca inainte cu aceiasi cantitate de benzina.

 

Insa mai am cateva probleme, una dintre ele este ca uneori turatiile oscileaza scad pana in 500rpm pentru cateva minute apoi merge normal si rareori dupa prima pornire se opreste imediat, apoi pornesc din nou si functioneaza ok.

Iar urmatoarele probleme le-am gasit scanand cu Inpa si celelalte module, una dintre ele este senzorul de temperatura exterioara.

 

XXL, sau ceilalti ce aveti M43, la mine cand pun contactul imi apare check engine-ul aprins, pornesc, ramane aprins inca aproximativ 2 secunde si apoi se stinge si se aude un tâc. La fel e si la voi?

 

http://s24.postimg.org/kdqi82c4x/Screen_Shot_2014_09_22_at_23_57_29.png http://s24.postimg.org/7xtsebisx/Screen_Shot_2014_09_22_at_23_57_41.png

Edited by Alex Negrici
Link to comment
Share on other sites

Din cate am reusit sa vad pe net:

- 17 TOG, ar fi cauzat de senzorul de ulei, care stiu ca e dus, pentru ca dupa pornire imi apare aproximativ 10 secunde martorul de ulei galben, apoi se stinge.

- 190 Light module eeprom error, ar fi ceva cauzat de faruri, nu-mi dau seama ce ar putea fi

- 33 Solar sensor or latent heat storage system temperature sensor, senzorul de temperature exterior?

- 199 Left lever-type sensor, nu gasesc nimic sa aiba sens pentru mine

- 215 Right lever-type sensor, la fel.

Link to comment
Share on other sites

Salut, Si eu am iintalnit aceeasi problema si pot sa spun ca 80% ar putea fi debitmetru de aer.

La sprint, nu ai senzatia ca motorul nu trage? ca nu lucreaza turbina? ca nu poti prinde mai mult de 90 km la ora? daca da, sigur ai debitmetu de aer dus.

 

La problema cu oscilatiile sunt in cea mai mare masura de la bujii daca este benzinar.!!

Edited by FlorinCristian83
Link to comment
Share on other sites

199 si 215 sunt erori legate de senzorii de nivel de combustibil din cele doua compartimente ale rezervorului, stg/dr.

 

Nu mai stiu, tu aveai o problema cu indicarea corecta a nivelului de benzina? Sau nu era la masina ta asta ? :scratchchin:

 

Cat despre 190 Light module eeprom error cred ca ai o eroare pe Kbus, si as mai crede ca e generata de incarcarea slaba a bateriei. Masoara nivelul de incarcare la relanti cu multi consumatori aprinsi (faza lunga, dezaburire, ventilatie etc) si vezi ce poate bateria. Oricum, producatorii de acumulatori recomanda formarea/formatarea bateriei cel putin o data la 6 luni. Multi o fac o data pe an, de regula inainte de venirea iernii

Link to comment
Share on other sites

199 si 215 sunt erori legate de senzorii de nivel de combustibil din cele doua compartimente ale rezervorului, stg/dr.

 

Nu mai stiu, tu aveai o problema cu indicarea corecta a nivelului de benzina? Sau nu era la masina ta asta ? :scratchchin:

 

Cat despre 190 Light module eeprom error cred ca ai o eroare pe Kbus, si as mai crede ca e generata de incarcarea slaba a bateriei. Masoara nivelul de incarcare la relanti cu multi consumatori aprinsi (faza lunga, dezaburire, ventilatie etc) si vezi ce poate bateria. Oricum, producatorii de acumulatori recomanda formarea/formatarea bateriei cel putin o data la 6 luni. Multi o fac o data pe an, de regula inainte de venirea iernii

 

Nu am problema cu indicarea nivelului de benzina, poate imi arata in minus dar in plus sigur nu, banuiesc ca senzorii aia ar trebui schimbati sau nu e problema cu ei?

 

Voi face testul din instrumentele de bord si revin cu reply deseara, cum fac formatarea bateriei?? :scratchchin:

Edited by Alex Negrici
Link to comment
Share on other sites

Mai sunt ºi redresoare gen C-Tek care au niºte cicluri predefinite de Încãrcare specifice tipului de baterie folosit, ºi da subscriu pãrerii colegului XXL cã periodic orice baterie trebuie pusã pe un redresor pentru a i se prelungii ciclul de viaÞã. Dacã mergi foarte mult În oraº ar trebui lunar fãcutã aceastã operaÞie.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.