Jump to content

Problema ulei E46 320D


Recommended Posts

Buna seara dragi colegi...

 

Am si eu o problema la masina, mai exact pierde ulei pe undeva, si am observat ca EGR-ul este plin de ulei, cat si tubulatura groasa care vine de la turbina...

 

Am completat 1L de ulei in 10.000KM, de la ultimul schimb, nu pierde mult, dar nu stiu exact cauza...

 

 

Spuneti-mi va rog incotro sa ma indrept??

 

Daca sa ma duc sa verific turbina, chiulasa, altceva??...

 

Mentionez ca masina merge foarte bine, motorul merge lin, turbina nu fluiera, trage foarte ok, parca are putin lag, dar suspectez egr-ul... debitmetrul chiar astazi l-am verificat, este ok, ce ar putea fi?

 

EGR-ul infundat?.. mai mentionez ca a inceput sa se manifeste asa de curand, nu am avut asa mult ulei niciodata pe-acolo...

post-67590-0-45870100-1401642612_thumb.jpg

Edited by Bulyz0r
Link to comment
Share on other sites

uhh... nasty, da-l jos si verifica, nu este greu dar ai grija la suruburi ca eu am stricat filetul interior tocmai ieri si acum l-am prins in 3 suruburi, este posibil sa fie si furtunul crapat/spart, dute la un service pentru siguranta :)
Link to comment
Share on other sites

Filtrul epurator nu l-am verificat... dar sunt convis 100% ca nu a fost schimbat de multe zeci de mii de km...

 

Am luat masina acum 9 luni, iar proprietarul mi-a spus ca a schimbat filtrele inainte cu 700km... bine-nteles ca nu l-am crezut, iar cand am schimbat filtrul de aer, era atat de negru, eu nu am vazut in viata mea un filtru de aer atat de murdar... in ciuda acestui fapt, motorul merge foarte ok, pentru numarul de kilometri...

 

mai exact 240k ...

 

De cand am luat-o, am schimbat Fulia Vilbrochen, Volanta+Ambreiaj, placute de frana...

 

Sunt in continuare foarte multumit, mai ales ca eu merg non-stop cu masina, si sunt foarte atent... nu las sa cada, ci incerc sa rezolv din timp unele chestii...

 

Acum de aprox 2 saptamani am inceput sa am niste batai pe fata... se pare ca la ambele roti, pana sa suspectez pivotii, mai las putin, tind sa cred ca fac zgomot placutele de frana... discurile sunt putin cam tocite, si marginea aceea, sa urle putin pe-acolo... dar daca in 1-2 luni tot asa face, schimb bratele fara discutie...

 

 

 

Unde gasesc si eu filtru epurator?.. am cautat putin aseara si nu prea am gasit la magazin, decat pe la SH-uri, dezmembrari...

Link to comment
Share on other sites

Buna seara dragi colegi...

 

Am si eu o problema la masina, mai exact pierde ulei pe undeva, si am observat ca EGR-ul este plin de ulei, cat si tubulatura groasa care vine de la turbina...

 

Am completat 1L de ulei in 10.000KM, de la ultimul schimb, nu pierde mult, dar nu stiu exact cauza...

 

 

Spuneti-mi va rog incotro sa ma indrept??

 

Daca sa ma duc sa verific turbina, chiulasa, altceva??...

 

Mentionez ca masina merge foarte bine, motorul merge lin, turbina nu fluiera, trage foarte ok, parca are putin lag, dar suspectez egr-ul... debitmetrul chiar astazi l-am verificat, este ok, ce ar putea fi?

 

EGR-ul infundat?.. mai mentionez ca a inceput sa se manifeste asa de curand, nu am avut asa mult ulei niciodata pe-acolo...

 

schimba-i furtunu' ala gros ca e spart pe burta,unde nu se vede.

 

 

si verifica si garnitura de la egr,unii nu le mai pun la loc cum au fost....

Link to comment
Share on other sites

schimba-i furtunu' ala gros ca e spart pe burta,unde nu se vede.

 

 

si verifica si garnitura de la egr,unii nu le mai pun la loc cum au fost....

 

 

O sa desfac zilele astea teava aia sa vedem ce-i cu ea... si o sa desfac si EGR-ul...

 

Multumesc de sfaturi... m-am speriat putin ca ar fi de la turbina, dar nu prea imi da nici un semn...

Singura chestie care o face turbina, este sa fasaie putin la rece... ceea ce cred ca este totusi normal, am observat la mai multe TDI-uri acest fasait la rece... timp de 1-2 minute..

Link to comment
Share on other sites

La rece este normal sa fluiere, sau mai bine spus, toate turbinele cu ceva km fluiera. Daca dupa ce se incalzeste nu mai fluiera si trage bine nu ar trebui sa ai probleme multa vreme atata timp cat o intretii corespunzator (nu conduci subturat, nu o turezi pana nu se incalzeste, dupa ce ai alergat masina lasi putin motorul pornit sa se raceasca turbo, etc) Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Da, revin cu concluzii... EGR-ul era foarte infundat, l-am curatat, am bagat si degetele in motor acolo, am scos 200gr de maclavais negru, as vrea sa desfac complet capacul acela dar mi-era teama sa nu aiba vre-o garnitura care sa trebuiasca schimbata, si avand in vedere ca era sambata pranz, am zis ca nu o sa gasesc si o sa trebuiasca sa raman cu masina imobilizata...

 

In urma curatarii EGR-ului... cu surubelnita, cu carbutirol, cu de toate, EGR-ul refuza sa deschida valva... probabil o fi anulat? din ECU, sau cu legendara "Tablita" ?..

 

Uleiul de pe-acolo, intradevar, provine de la furtunul acela gros de la EGR... Este batran, si crapat...

Link to comment
Share on other sites

Am dat copy+paste, sa nu se considere reclama, dar uitati ce anunt am gasit..

 

 

Furtun Intercooler Bmw E46 Euro3 1998 2003

(Ultima actualizare a anuntului: 16/6/2014 - 37 afisari )

Furtun intercooler BMW E46 (la EGR)

Aplicatii : BMW E46 1998-2003

Varianta echipare : 2.0D EURO3

Cod : 11617799393

Produsul este NOU

Pret: 90 LEI

 

 

Si apropos.. m-am documentat in legatura cu "maclavaisul" pe care l-am scos de acolo.. este admisia, capacul pot sa-l desfac ca nu are nici o garnitura, si in acelasi timp, vreau sa verific clapetele renumite de la admisie, sa le dau jos, si sa astup gaurile cu dopurile de aluminiu speciale...

 

Dar iarasi, sa termine cu ploile astea nenorocite!

Edited by Bulyz0r
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.