Jump to content

Cred ca turbina.


Recommended Posts

Astazi mergand cu masina mai sportiv a inceput sa imi huruie, cred ca turbina . Pana acum nu a mai facut asa. Masina este un 320d e46 2004 automata. atasez un videoclip cu un sunet asemanator . Tin sa mentionez ca face ca un aspirator. Doar la 730d pe care il are un vecin am mai auzit sunetul acesta .
si
. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Astazi mergand cu masina mai sportiv a inceput sa imi huruie, cred ca turbina . Pana acum nu a mai facut asa. Masina este un 320d e46 2004 automata. atasez un videoclip cu un sunet asemanator . Tin sa mentionez ca face ca un aspirator. Doar la 730d pe care il are un vecin am mai auzit sunetul acesta .

si
. Multumesc!

Este posibil, insa:

-masina mai trage ca inainte?

- verifica furtune la turbina,intercooler, evacuare (face acel sunet si cand e racordul rupt, stiu din experienta).

Mult success!

Link to comment
Share on other sites

Verifica toata tubulatura de la turbo, egr, intercooler.

 

Daca totul este in regula, sunetul e de la turbina.

 

Daca trage la fel ca inainte si nu se aude foarte tare, ci doar putin in jurul a 2000rpm, poate sa te tina mult si bine asa.

 

Daca nu trage, trebuie reconditionata.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Este posibil, insa:

-masina mai trage ca inainte?

- verifica furtune la turbina,intercooler, evacuare (face acel sunet si cand e racordul rupt, stiu din experienta).

Mult success!

 

nici inainte nu tragea excelent dar mi se pare ca trage. nu imi face incontinuu. Si in mers imi face un zgomot defapt un suierat foarte puternic, m.am gandit la un furtun ceva nu ma pricep foarte mult la masini, noroc cu forumul acesta si cu oameni cu bunavointa ca tine. Care racord e rupt? din turbina sau unde e situat?

 

Verifica toata tubulatura de la turbo, egr, intercooler.

 

Daca totul este in regula, sunetul e de la turbina.

 

Daca trage la fel ca inainte si nu se aude foarte tare, ci doar putin in jurul a 2000rpm, poate sa te tina mult si bine asa.

 

Daca nu trage, trebuie reconditionata.

 

are toane.face si se opreste. o sa cobor sa o mai incerc sa vad cum se comporta. de tras imi trage bine.

Link to comment
Share on other sites

nici inainte nu tragea excelent dar mi se pare ca trage. nu imi face incontinuu. Si in mers imi face un zgomot defapt un suierat foarte puternic, m.am gandit la un furtun ceva nu ma pricep foarte mult la masini, noroc cu forumul acesta si cu oameni cu bunavointa ca tine. Care racord e rupt? din turbina sau unde e situat?

 

 

 

are toane.face si se opreste. o sa cobor sa o mai incerc sa vad cum se comporta. de tras imi trage bine.

Ca sa vezi acel record, trebuie sa dai scutul de sub motor jos si scutul termic cred, acel record se afla la iesirea din catalizator catre toba intermediara. Incearca sa vezi daca se simte miros de gaze din evacuare atunci cand ridici capota cu motorul pornit, oricum racordul este aprox sub turbina, putin mai in spate.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa vezi acel record, trebuie sa dai scutul de sub motor jos si scutul termic cred, acel record se afla la iesirea din catalizator catre toba intermediara. Incearca sa vezi daca se simte miros de gaze din evacuare atunci cand ridici capota cu motorul pornit, oricum racordul este aprox sub turbina, putin mai in spate.

 

Nu am simtit nimic.Am fost plecat cu ea am mers tare si a inceput sa faca iar. M.am oprit putin si cand am plecat iar nu mai facea.

Link to comment
Share on other sites

Verifica toata tubulatura de la turbo, egr, intercooler.

 

Daca totul este in regula, sunetul e de la turbina.

 

Daca trage la fel ca inainte si nu se aude foarte tare, ci doar putin in jurul a 2000rpm, poate sa te tina mult si bine asa.

 

Daca nu trage, trebuie reconditionata.

 

O sa ma duc miercuri la un service sa verifice pt ca eu nu prea ma pricep foarte bine si nu am ochiul format sa depistez problema.trage la fel de bine am alergat.o si merge bine.cand plec cu ea nu se aude dar cand ma dau la ea atunci incepe sa faca .

 

Mi se aude din spate si un "bum" nu foarte puternic cand schimba treptele undeva la 1700-1800. Stiti cumva ce ar putea fii? Uleiul l.am schimbat astazi. problema era si inainte a schimba uleiul.

Link to comment
Share on other sites

Legat de acel boom, cel mai probabil e flansa de la cardan.

 

verifica oricum toate bucsele de la cardan / diferential.

 

Am inteles. Mi.a verificat cineva ieri doar asa putin si mi.a zis ca am putin joc in cardan sau diferential.O sa ma duc miercuri sa se uite cineva mai bine. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.