Jump to content

e46 nfl 318ci@143cp 2001 mici probleme transmisie si motor


Recommended Posts

Salut,

 

In primul bun gasit tuturor, sunt noob la capitolul BMW. Am tot cascat ochii pe forum incercand sa regasesc cateva din problemele mele dar parca totusi cateva dintre ele au fost doar prezentate si nu si rezolvate intr-un final.

 

masina: E46 318CI@143cp 189000 km 09/2001 (dupa vin pe realoem.com) import germania 19.06.2014

 

Asadar:

 

- nu mai merg telecomenzile - doar una reusesc sa o sincronizez dar tine max 2-3 zile si merge 1 data din 10 incercari dupa care numai merge de loc (butonul din interior merge si capacul de la benzina se incuie) sa fie doar bateriile? Cum oare sa exclud dracia aia de modul de confort?

 

- aud un zgomot ca o bataie din zona din spate - diff (daca apas brusc pe ambreiaj sau daca schimb foarte brusc tr 1 -> tr 2)bucsile diferentialului sunt originale ale masini dar nu prezinta defectiuni (rupturi) doar usoare urme de imbatrinire;

 

-ambreiajul e la capt de viata (tine sus) si dupa o pornire de la rece paca prima schimbare de viteza se face mai cu soc. NU stiu ce sa fac....volanta nu are nici un semn, dar avand in vedere ce am citit atat aici cat si pe forumurile din afara as zice ca numai tine inca un ambreiaj plus ca chiar si fara simptome posibil sa fie cu probleme si nu stiu nici un service care sa o verifice obiectiv si sa nu isi dea cu parearea. sfaturi?

 

 

-mananca un pic de ulei inca nu am urmarit exact cat si la cat timp....face vacuum in capacul de culbutori (nu foarte mult) destul cat sa imi traga capacul pe pozitie daca il asez deasupra si pe la joja nu face mai deloc vacuum. Semeringuri supape probabil imi trebuie poate nu foarte urgent dar imi trebuie pt ca ocazional parca da cate un damf de fum albastrui la o accelerare pe loc. (dupa calculele mele are 260.000 km - in bord 189.000 km)

 

-nu am zgomote la pornire de nici un fel dar o sa schimb cat de curand intinzatorul de la lant - preventinv - acum nu stiu daca OE sau OEM ???

 

-consumul nu scade nici mort sub 13-13.1 l/100km in conditiile in care am avut nervii de fier si aproape ca nu m-am dat nici o data la ea si schimb undeva la 3000-3200 rpm, sa nu ma inteleaga cineva gresit am avut benzina inainte, vreau benzina in continuare e normal sa consume dar vreau sa consume cat trebuie pentru ca daca nu, inseaman ca e o problema si poate maine apare ceva mai grav. Poate si pentru ca toaca ulei sondele lambda sunt cam bulversate si deocamdata o sa dau vina pe asta. ca idee cu absolut orice masina am mers pana in prezent benzina sau motorina folosind un stil de conducere moderat fara franari si acelerari bruste, frana de motor pe ici pe colo, intr-un trafic de duminica ii scot lejer consumul din carte - asta ca masura de control sa vad daca e ok. Obisnuiam sa fac asta o data la cateva luni doar sa vad pe unde stau cu eventuale probleme tehnice, dar asta nu ma asculta de loc abia am scos un 10.5 noaptea la 01.30 in conditiile in care am mers vreo 15 km si am stat singur la vreo 6 semafoare si nu am depasit 60-70.

 

Pentru care dintre cele enumerate mai sus sa imi fac probleme si cam cum sa le apuc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.