Jump to content

Problema curea accesori


cosminkos

Recommended Posts

Buna dimineata, prieteni!

Ieri am avut o zi nasola, mergand pe autostrada, la un mondat am observat fum alb in slatele masinii, cand am privit in bord era apa la maxim, am oprit pe banda de urgenta am ridicat capota, am observat ca mi-sa rupt CUREAUA DE LA ACCESORII! Ce ar trebui sa verific sa nu mai am asemenea probleme?

Link to comment
Share on other sites

In primul rand sa verifici mai des gradul de uzura si de intindere al curelei de accesorii si mai apoi sa te uiti "cu coada ochiului" cum se spune si la aparatele din bord sa observi mai din timp cand temperatura agentului de racire depaseste valoarea normala.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau dar trebuie sa-ti spun ca aveai timp in acest doar un minut sa vezi ca iti creste temperatura la agentul de racire daca te uitai mult mai des la ceasurile din bord . Pana la urma e chestie de obisnuinta si reflex capatate doar din experienta. E ca si cum ar trebui sa te uiti destul de des in oglinzile retrovizoare. Sfatul meu de "cal batran" in ale condusului - sa te uiti in ceasuri si oglinzi cat mai des posibil - binenteles in conditiile in care nu iti distrage atentia de la drum. Foarte putini mecanici se uita pe la uzura diverselor piese si consumabile daca nu-i ceri tu si ar trebui sa fie gratis din considerente deontologice sau chiar comercilale ca sa te faca sa mai vii la el si altadata. Inca o data imi pare rau si sper ca nu ai produs pagube la motor.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La mine problema nu a fost ca a crescut apa, nu s-a intamplat nici o paguba la motor din fericire, termocupla si-a facut treaba si a fost totul ok. Problema mare a fost cureaua de care s-a rupt si n-am putut sa plec pana nu am pus alta curea dupa (2 ore de asteptare).
Link to comment
Share on other sites

La mine problema nu a fost ca a crescut apa, nu s-a intamplat nici o paguba la motor din fericire, termocupla si-a facut treaba si a fost totul ok. Problema mare a fost cureaua de care s-a rupt si n-am putut sa plec pana nu am pus alta curea dupa (2 ore de asteptare).

 

daca s-a rupt cureaua, ca si efect a imediat a fost cresterea T lichidului de racire dupa care fumul alb...eu cred ca din moment ce ai vazut alb iesind pe evacuare e posibil sa se fi dus garnitura de la chiulasa, am patit acelasi lucru la un Golf 2, ala nu avea ceas de apa, a iesit fum alb, si ala a fost, l-a dus ADAC pana la service unde au zis ca e kaput, ca atare am mai dat si 100Eur sa ia aia masina la schrot :), asta se intampla prin DE acum vreo 10 ani aproape...

Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu, daca se arde garnitura de _chiulasa_, motorul isi schimba mersul... La mine nu e nici o schimbare, e totul ok, am inlocuit cureaua si am ajuns bine acasa, nu a fost nici o problema. Doar ca mecanicii la care am mai fost la revizii nu mi-au spus ca trebuie inlocuita...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.