Jump to content

Bmw 530da 2004


Bmwm5power

Recommended Posts

Buna seara, de cand a dat frigul am si eu o problema la masina, imi schimba viteza a2-a cateodata asa tarziu si face un zgomot 2 secunde ca si cum s-ar tura aiurea in alea 2 secunde pana schimba si cand schimba treapta a3-a la fel doar ca dupa ce o schimba parca intra masina in frana de motor..se pune asa in cap o secunda. Am problema asta doar cand e rece afara dupa ce se incalzeste motorul, la drum lung schimba perfect cutia,fara smucituri,socuri,fara zgomote. Eu am masina de 5 luni,in astea 5 luni mi-a aparut si de 2 ori o eroare, transmision fault si cva ca o roata dintata pe fond rosu,atunci mi au zis la service ca din cauza bateriei care era aproape moarta,de cand am pus alta baterie a fost totul ok,de 3 luni nu mi a aparut nici-o eroare. Edited by Bmwm5power
Link to comment
Share on other sites

Buna seara, de cand a dat frigul am si eu o problema la masina, imi schimba viteza a2-a cateodata asa tarziu si face un zgomot 2 secunde ca si cum s-ar tura aiurea in alea 2 secunde pana schimba si cand schimba treapta a3-a la fel doar ca dupa ce o schimba parca intra masina in frana de motor..se pune asa in cap o secunda. Am problema asta doar cand e rece afara dupa ce se incalzeste motorul, la drum lung schimba perfect cutia,fara smucituri,socuri,fara zgomote. Eu am masina de 5 luni,in astea 5 luni mi-a aparut si de 2 ori o eroare, transmision fault si cva ca o roata dintata pe fond rosu,atunci mi au zis la service ca din cauza bateriei care era aproape moarta,de cand am pus alta baterie a fost totul ok,de 3 luni nu mi a aparut nici-o eroare.

 

Pai cred ca daca ai avut eroare de transmisie, sigur ai ceva in neregula cu cutia de viteze! N-are voie sa faca figuri din astea chiar daca-i rece! Mergi la un service sa-ti faca o constatare la cutie! Uleiul in cutie l-ai schimbat? Avand automata si din 2004 fiind, cred ca ar trebui sa incepi de aici in primul rand! Pe langa ulei va trebui sa schimbi si filtrul care-i impreuna cu baia de ulei din cate stiu! Poate un coleg ce are tot cutie automata iti poate raspunde cu si mai multe detalii! BTW. Ai seria 5 si tu ai postat pe seria 6!

Link to comment
Share on other sites

Unde imi recomandati sa schimb uleiul?? Si cam cat ar costa?Eu sunt din Hunedoara, am tot intrebat aici la service dar ei habar nu au si nu au vrut sa mi schimbe uleiul. Imi cer scuze ca am postat in sectiune cu seria 6 nu am fost atent,rog un admin sa mute topicul.

 

Nu cunosc pe nimeni prin HD, dar nu esti chiar departe de TM si ai putea incerca pe aici! Faci un drum scurt la cineva de aici si te rezolva! Cauta pe forum ca s-au mai interesat si altii de mecanici prin TM sau Arad!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am verificat azi ca aici la service mi au spus ca nu se poate verifica uleiul doar daca incingi masina exact nu stiu la cate grade,in fine niste tampiti!,mi-au cerut 1900 ron pt schimb ulei.

Baia de ulei are o crapatura mica pe unde se scurge ulei si la unul din suruburi se vede putin scurs.Am verificat uleiul cu motorul cald si nu curge,doar cu motorul rece curge,nu stiu sigur daca am facut bine.Dar eu zic ca uleiul nu e la nivel.

Am comandat baie de ulei - 578 lei

-6 litri ulei castrol - 280 lei (a mai bagat cineva aici acelasi ulei si deja a facut 30 000km cu masina)

Cu masina am mai facut maxim 100km de cand a inceput sa smuceasca,sper sa nu fie uzura la cutie,erori pe partea electrica nu are

Masina o am de 2 luni si doar de vro 10 zile smuceste cand e rece motorul,eu m-am gandit ca poate a pierdut ulei si nu e la nivel si de aia.

Maine le schimb si va tin la curent ..poate mai ajut pe cineva sau daca nu cel putin am incercat.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat azi ca aici la service mi au spus ca nu se poate verifica uleiul doar daca incingi masina exact nu stiu la cate grade,in fine niste tampiti!,mi-au cerut 1900 ron pt schimb ulei.

Baia de ulei are o crapatura mica pe unde se scurge ulei si la unul din suruburi se vede putin scurs.Am verificat uleiul cu motorul cald si nu curge,doar cu motorul rece curge,nu stiu sigur daca am facut bine.Dar eu zic ca uleiul nu e la nivel.

Am comandat baie de ulei - 578 lei

-6 litri ulei castrol - 280 lei (a mai bagat cineva aici acelasi ulei si deja a facut 30 000km cu masina)

Cu masina am mai facut maxim 100km de cand a inceput sa smuceasca,sper sa nu fie uzura la cutie,erori pe partea electrica nu are

Masina o am de 2 luni si doar de vro 10 zile smuceste cand e rece motorul,eu m-am gandit ca poate a pierdut ulei si nu e la nivel si de aia.

Maine le schimb si va tin la curent ..poate mai ajut pe cineva sau daca nu cel putin am incercat.

si daca a bagat cineva castrol ...Asa ceva , vise de schimbat ulei cu 280 ron ca altfel nu pot sa-i spun . Succes

Link to comment
Share on other sites

El mi-a garantat ca uleiul e bun,stiu si cine l-a folosit,mi-a spus ca respecta aceleasi norme ca zf lifeguard,altii la service mi au spus sa bag shell cu 153 litru ca asa e recomandat! Ce sa mai cred,am vrut sa vin pana la Bucuresti sa fac schimbul dar ma trezesc ca imi pica cutia pe drum daca pierde mai mult ulei.
Link to comment
Share on other sites

LA o cautare pe google am gasit ca asta e echivalentul lui lifeguard 6 : Shell M-1375.4.

Sincer nu e vorba ca ma zgarcesc la ulei,dar aici sunt 2 service-uri si atat si mereu mi au facut mai rau la masini,mi au schimbat ulei si filtru de ulei nu a venit bun si a lasat filtrul vechi,in fine greu de crezut. Uleiul ala castrol mi-a zis omul la piese auto ca e bun,abia maine vine deci astept si alte pareri.

Link to comment
Share on other sites

Am facut deja 200 km cu masina am mers ca disperatu :)) merge perfect cu schimbul de ulei..maine ies special si o pornesc la 5 dimineata cand e frig sper sa mearga ok. Am platit in total 900 ron,ulei am luat de la un prieten ca avea cam 15 litri ramasi si am schimbat singur uleiul m am chinuit doar la un surub in rest totul a fost super simplu. Inauntru la baie era trecuta data 2004,anul masinii dar era destul de curata baia si fara span deloc,doar nivelul uleiului era sub limita. Edited by Bmwm5power
Link to comment
Share on other sites

Deci pana la urma ai facut treaba ca la carte daca nu ma insel.

 

-Schimbat ulei cv cu ulei original BMW (asa arata bidonul.)

-Schimbat baie de ulei.(baia veche era sparta)

-Naspa cu uleiul,nu trebuia sa fie negru.

 

 

Si eu am intalnit acest caz (baie sparta,ulei putin ,zmucituri si schimbat aiurea)Nu s-a mers cu uleiul sub minim decat 7 km chiar cand ma duceam la service sa schimb baia si uleiul pentru ca constatasem ca este sparta/fisurata.

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Uleiul l-am luat de la un prieten care are tot 530 dar cand si-a facut schimbul a luat bidon mare... am intrebat si un baiat care lucreaza mult cu Bmw. Sincer cu uleiul m-au bagat toti in dilema. Eu sper sa fie ok,prietenul meu a facut multi km de la schimb si merge perfect cutia. Baia nu e originala.

Cutia se comporta perfect acum,sper sa ramana asa si sper ca a meritat riscul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.