Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Distribuita poate sa insemne lanturi si patine pentru unii sau mult mai multe piese pentru altii (pinioane, intinzatoare, garnituri, etc). In functie de asta unii desfac cutia de viteze si schimba piesele cu motorul pe masina, altii insa scot motorul afara. Nu inteleg de ce e graba sa termine in 5 ore, eu as prefera sa stea o zi intreaga si sa imi faca o lucrare buna si cu o verificare temeinica, decat sa imi dea masina cat mai repede si sa imi ia banii.
Link to comment
Share on other sites

Nu vad ce este asa complicat si de ce sa stea masina atata timp in servise doar daca cel care schimba face experimente pe masina ta, sau sa te trezesti cu cevs piese schimbate pe la masina.

La servisul la care am facut schimbul au schimate peste 200 de distributii.

La masina au lucrat 3 oameni, doi sub masina si unul deasupra. Eu am asistat la totul, nu vad ce asa minutios tre sa verifice la ia.

Se da jos cutia in cazul meu manuala baietii au pus pariu ca o rezolva in 4 ore asa si a fost.

Deasupra se da jos capacul de la tacheti cu injectoare, jos capacul la distributie si baia. Se inlocuieste toata distributia, cele doua lanturi, intinzatoare, patine si ceva din plastic mic parca legat de pompa de ulei. Totul a fost nou despachetat defata cu mine, ultimele coduri aparute inclusiv unul din lanturi in 2015. Se pune totul la loc calibrat bine atentia la baie si capacul de la distributie nu are garnitura asa vine din fabrica se pune mastic. Capacul de la tacheti are garnitura, se pun la loc si injectoarele, ulei si filtru nou de ulei, se porneste motorul, se iese cu masina in probe.Se acorda factura si garantia si astai tot.

Nu inteleg ce poate fi asa complicat.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Acesta este necesarul de piese pentru o distributie completa.

 

SEMERING PALIER (ARBORE COTIT)

SEMRING CAPAC DISTRIBUTIE

LOCTITE 5970 SEALANT

BOLT

SAIBA BUSON ULEI

SURUB BAIE ULEI

SURUB BAIE ULEI

ORING JOJA ULEI

ORING JOJA ULEI

ORING SENZOR NIVEL ULEI

GARNITURA CHIULASA

SET SURUBURI CHIULASA

ORING SENZOR TEMPERATURA

ORING SENZOR TEMPERATURA

GARNITURA TEU APA

SURUB CAPAC CHIULASA

GARNITURA PROFILATA

GARNITURA CAPAC TACHETI

ORING CAPAC TACHETI

ORING SENZOR AX CAME

SURUB VOLANT

SURUB VOLANT

LANT

PATINA

BOLT PATINA

INTINZATOR LANT

INTINZATOR LANT

BOLT SPRITER ULEI

SPRITER ULEI

LANT

PINION AX CAME

BOLT AX CAME

PATINA

BOLT PATINA

INTINZATOR LANT

INTINZATOR LANT

PINION POMPA ULEI Z=24

PINION POMPA ULEI Z=23

SURUB PINION POMPA ULEI

SURUB PINION POMPA ULEI

O-RING POMPA ULEI

LANT POMPA ULEI

O-RING POMPA ULEI

FILTRU ULEI

GARNITURA CORP FILTRU

SET GARNITURI

GARNITURA TERMOSTAT APA

GARNITURA GALERIE ADMISIE

GARNITURA GALERIE ADMISIE

O-RING CONDUCATA G. ADMISIE

O-RING CONDUCTA TURBO

O-RING CONDUCTA INTERCOOLER

GARNITURA PROFILATA

O-RING CONUCTA AER

GARNITURA EVACUARE

PIULITA GALERIE EVACUARE

GARNITURA EVACUARE

SURUB GALERIE EVACUARE

INEL ETANSARE TURBO

CONDUCTA ULEI

BOLT CONDUCTA ULEI

INEL ETANSARE CONDUCTA ULEI

CONDUCTA RETUR

GARNITURA CONDUCTA RETUR

SAIBA INJECTOARE

COLIER DPF

GARNITURA DPF

PIULITA TAMPOANE MOTOR

PIULITA

BOLT CARDAN

BOLT FLANSA CARDAN

BOLT FLANSA CARDAN

PIULITA FLANSA CARDAN

PASTA HT 1 LF

PIULITA PIVOT

PIULITA CAP PLANETARA

SEMERING DIFERENTIAL

SEMERING DIFERENTIAL

O-RING DIFERENTIAL

ULEI SAF-XO

ULEI 5W-30

ANTIGEL

 

Bineinteles ca unele repere vor fi in numar mai mare de bucati.

 

Si este bine sa se dea atentie la ultimele coduri, cum ai spus si tu, de regula se aduc imbunatatiri codurilor noi.

 

La tine s-a terminat repede ca au lucarat 3 baieti care facusera asta de multe ori, nu toti au dexteritatea asta, si in plus sunt sigur ca nu s-au inlocuit toate din lista de mai sus.

 

In orice caz recomand doar piese originale pentru schimbarea distributiei.

Link to comment
Share on other sites

Bineinteles ca piesele au fost doar originale, dar nu cred ca accepta cineva piese aftermarket la o distributie.

Dar totusi nu inteleg ca legatura are antigelul, germitura galerie admisie , garnitura filtru particule si etc cu schimbul de dstributie asta doar in cazul in care se da motorul jos, o varianta mai complexa nui vad rostul fiindca sunt costuri mult mai mari, manopera si timp plus sanse mari ceva sa nu fie pus bine la loc , revenire in servise etc.

Un alt aspect capota se da jos se umbla la suruburi la loc greu o pui cum a fost plus dai cu explicatii la revanzare motivul umblarii la suruburi.

Este o varianta complexa cu costuri pe masura acceptata 100% de catre reprezentanta probabil din cauza costurilor.

Edited by bmwbv
Link to comment
Share on other sites

am si eu un bmw 320d cu motor n47, fabricatie februarie 2010, serie sasiu e510307. momentan are 170k de km. din cele cateva pagini citite aici (nu am reusit sa le citesc pe toate cele peste 200) am inteles ca problema cu lantul rupt se manifesta intre 100 si 140k de km. a mea daca are 170 de mii, inseamna ca nu are problema asta sau ca ar trebui sa o verific de urgenta? masina o am de o saptamana si mie personal nu mi se pare ca se aude acel zgomot inregistrat si postat pe prima pagina, dar nu stiu sigur daca zgomotul este obligatoriu sa se manifeste inainte sa se rupa lantul. din punctul meu de vedere motorul merge frumos, urca frumos in turatii fara sa apara alte zgomote pe parcursul acceleratiei. ideea/intrebarea e ca daca o duc la un mecanic/reprezentanta sa verifice lantul si distributia imi pot spune daca este uzat si in pericol sa se rupa sau nu se poate observa asta cu ochiul liber sau este mai bine sa o schimb indiferent de ce zic unii si altii?

locuiesc in zona brasovului daca este cineva mai priceput prin zona si este dornic si ma poate ajuta cu un sfat sau chiar o inspectie audio/vizuala.

offtopic: sunt un pic panicat pe tema asta deoarece unui prieten de-al meu i s-a intamplat acum 2 saptamani la un bmw 528i din 2013 cu 90000 km!!! sa i se rupa (cica)lantul de la pompa de ulei in mijlocul unei depasiri si cu greu a putut sa revina inapoi pe sens si sa traga pe dreapta, asta dupa ce ii facuse revizia la contempo in bv de cateva zile, revizie la care s-a dus pt ca avea un usor tremur pe spate masina la viteza mai mare si a crezut ca e dezechilibrata o roata, cand de fapt pneul dreapta spate era ros pana la sarma pe interior din cauza unghiului bun facut/inspectat periodic tot de ei. explicatia data de ei: ati rulat cu presiune scazuta pe pneul respectiv (in conditiile in care masina are senzori de presiune la roti. ideea de la care am deviat putin este ca el nu a avut niciun semn inainte sa ii crape motorul, in sensul de zgomot ciudat de la motor etc.

BMWVIN_e510307(3).pdf

Edited by Rico24
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt din BV.

Cei de la Contempo ce au zis.

Eu imi fac reviziile la Subaru.

Vara aceasta doua au venit cu lantul rupt.

Se zice ca daca nu a fost inlocuit mai bine sa se auda si stii ce ai de facut, si mai rau daca nu se aude si te trezesti cu el rupt cum se intimpla deobicei.

Dar fiecare face cum crede, la mine de ex.se auzea.

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt din BV.

Cei de la Contempo ce au zis.

Eu imi fac reviziile la Subaru.

Vara aceasta doua au venit cu lantul rupt.

Se zice ca daca nu a fost inlocuit mai bine sa se auda si stii ce ai de facut, si mai rau daca nu se aude si te trezesti cu el rupt cum se intimpla deobicei.

Dar fiecare face cum crede, la mine de ex.se auzea.

cu contempo nu am vb inca pentru ca nu am incredere in ei.

,,Se zice ca daca nu a fost inlocuit mai bine sa se auda si stii ce ai de facut, si mai rau daca nu se aude si te trezesti cu el rupt cum se intimpla deobicei.´´

scuze da nu inteleg ce ai vrut sa zici aici...

2 au venit cu lantul rupt la subaru sau la contempo?

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Eu am schimbat distributia acum apr. 10000 km un Bucuresti. Nu dau nume ca sa nu fie reclama,

 

Ai dat detalii care elimina misterul: Bucuresti, schimb distributie viteza si peste 200 de schimburi efectuate. Eu unul m-am prins :rolleyes:

 

Oricum, e ok sa spui numele service-ului unde ai facut schimbul. Nu vad sa fie vreo problema.

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Eu am schimbat distributia acum apr. 10000 km un Bucuresti. Nu dau nume ca sa nu fie reclama, pot zice doar ca au lucrat bine, piesele au avut ultimele coduri aparute.

Daca ai cutia manual dureaza aproximativ 5 ore daca este automata atunci mai mult. Pret final 3500 de lei cu factura si garantie.

 

ti-a dat garantie pe barba lui , piesele oebmw au garantie 24 de luni DOAR cu montaj intr-un service autorizat BMW ( adica dealer / REPREZENTANTA )

Link to comment
Share on other sites

cu contempo nu am vb inca pentru ca nu am incredere in ei.

,,Se zice ca daca nu a fost inlocuit mai bine sa se auda si stii ce ai de facut, si mai rau daca nu se aude si te trezesti cu el rupt cum se intimpla deobicei.´´

scuze da nu inteleg ce ai vrut sa zici aici...

2 au venit cu lantul rupt la subaru sau la contempo?

Cei cu lanturile rupte au venit la Subaru este vorba despre f10 unul cu motor de 3000 iar celalalt cu N47.

Link to comment
Share on other sites

Distributia am schimbat-o la bimmer servis sper sa nu fie reclama. Recomand baietii au lucrat bine,si da am si garantie.

 

nu exista garantie la piesele oe daca nu au fost montate la dealer

ca le schimba ei din buzunarul lor , in caz de ceva, e alta treaba

sau poate ti-au dat garantie la manopera 3 luni conform legii

 

Ps vezi ca e bimmer-service si bine ca ai scapat cu volanta intreaga , daca ai cutie manuala

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu exista garantie la piesele oe daca nu au fost montate la dealer

ca le schimba ei din buzunarul lor , in caz de ceva, e alta treaba

sau poate ti-au dat garantie la manopera 3 luni conform legii

 

Ps vezi ca e bimmer-service si bine ca ai scapat cu volanta intreaga , daca ai cutie manuala

 

Probabil ai dreptate. Am cutie manuala si volanta pare intreaga,dar sincer nu inteleg unde vrei sa ajungi.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Greu de spus. Probabil ca ar trebui mai intai sa vezi si ce te interesaza si ce prioritati ai.

 

Un minim ar fi:

- sa aibe experienta in inlocuit distributii. Service-ul sa mai fi facut o astfel de operatiune, nu neaparat sa faca 98429038 de schimburi. Ca ai schimbat 20 de distributii sau 800 mi se pare irelevant

- pret manopera&piese

- durata (daca nu ai nevoie urgenta de masina nu mi se pare un criteriu important)

- mod de lucru - eu am preferat pe cineva care schimba toate piesele si lucreaza dupa "manual". Voiam sa schimb TOATE piesele recomandate inclusiv suruburi si alte cele. Unii schimba doar esentialul si vin ei cu experienta lor de service. Eu nu as accepta asa ceva.

- mod de lucru 2 - daca dau sau nu motorul jos. Eu nu voiam sa mi se dea motorul jos. Nu neaparat am argument pt asta insa nu am vrut sa-l dea jos.

- programare si comunicare - a devenit pt mine un aspect foarte important dupa ce am renuntat in prima faza la programare (aparuse recall-ul). Asta le-a creat deranj, timp pierdut, neplaceri insa baietii au fost intelegatori si atunci si mai tarziu cand am revenit cu programarea la ei pt schimb. Mai ales pt ca nu esti din Bucuresti dar mergi acolo sa o schimbi il face un aspect important

 

Spor :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

30k km cu N47, 0 zgomot. De unde pana unde a aparut asta ca pica fara nici un zgomot ? Probabil doar daca se sparge spontan patina dinspre intinzator si intinzatorul rupe lantul. In rest daca e slabit lantul din cauza intinzatorului blocat, o sa se auda. Edited by DarkSun
Link to comment
Share on other sites

O curiozitate - daca merg la Bavaria si ei constata ca distributia trebuie schimbata, am vreo sansa sa suporte ei o parte din costuri? masina are ~5 ani si 190.000 km, istoric complet de service doar la BMW (ultimele 2 revizii la Filaret).

 

Dupa ultima revizie de acum 2 saptamani (la care s-a schimbat tipul de ulei cu cel mai nou ulei BMW) am un zgomot ca o vibratie ca de plastic pe undeva pe sub bord, dar doar dupa ce se incalzeste motorul, si cel mai puternic la 1100-1200 ture sau 1900-2000 ture, mai ales pe perioade de franare (cand motorul intra in zona asta de turatie); precizez ca vibratia se aude si cu masina pe loc (motorul bine incalzit), cand turez motorul in intervalele respective de turatie.

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.