Jump to content

Interfete OBD BMW-info


Recommended Posts

Salut,

 

Imi cer scuze ca deschid un nou topic pe tema asta ,dar din ce am citit in topic-urile existente nu sunt lamurit.

 

In primul rand vreau sa stiu care e diferenta dintre BMW K+DCAN si ICOM.Diferenta de pret pentru clone este imensa si vreau sa stiu ce face ICOM-ul in plus si ce fac modulele A,B si C.

 

Legat de BMW K+DCAN-sunt doua modele,cel cu switch si cel fara switch,diferenta este data doar de puntea dintre pinul 8 si 9 care poate fi controlata prin acel switch?Pentru modelele 2001-2006 se foloseste cu punte si pentru modelele 2007-2011 se foloseste fara punte?

 

Cu BMW Enet am inteles,functioneaza pe modelele F si este o simpla mufa OBD cu o anumita configuratie cu un cablu RJ45 si un rezistor.

Link to comment
Share on other sites

O sa raspund tot eu,poate mai e cineva interesat.

 

O interfata DCAN poate face cele mai multe lucruri de care ai nevoie,este foarte buna pentru uz personal, dar ICOM este mai bun si mai sigur mai ales pentru codari si se foloseste cu ISTA / D sau ISTA / P.

 

Aceste programe asteapta o unitate ICOM.

 

Cele mai multe dintre operatiuni se pot face cu o interfata DCAM, dar ICOM este mai la indemana daca ai multe tipuri de masini cu care lucrezi.

 

Cu o interfata ICOM și ISTA / D,de exemplu, te poti conecta la orice,de la seria 8 la i8 și va face totul automat.

Cu un DCAN nu te poti conecta la masinile vechi care au nevoie de interfata ADS.

 

Legat de K+DCAN,se pare ca,interfetele fara switch vin cu pinii 8 si 9 legati in punte si merg pe masinile pana in 2006.Am comandat si eu una si o sa revin cu detalii dupa ce o primesc.

 

Pentru mai multe informatii despre modulele ICOM am atasat un PDF care explica ce fac acestea.

icom.txt

Link to comment
Share on other sites

Pai e foarte simplu:

 

Uite o poza cu o interfata modificata.

 

 

http://i.imgur.com/kOOrC92.jpg

 

 

Switch-ul/butonul de on/off trebuie procurat de la un magazin de eletronica,poate sa fie orice doar sa comute,sau,m-am gandit sa ma duc pana in piata si sa gasesc o jucarie chinezeasca cu un buton de genul asta,pare mai putina bataie de cap.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am primit interfata,am modificat-o si merge foarte bine si cu ISTA P si cu ISTA D.Am testat-o si pe E87 si pe E46.

Am gresit in postul anterior,trebuie pus switch-ul pe pinii 7 si 8 !

 

P.S Daca sunteti la inceput,nu va sfatuiesc sa codati cu ISTA P,nu am inteles foarte bine cum codeaza dar ia cumva toate modulele la rand,nu poti coda doar ce vrei tu.

Am facut acest experiment pe un E46 320ci si am zis ca am facut-o lata cand am vazut ca ia toate modulele la rand.Dar in final nu s-a intamplat nimic.Nici nu a codat dar nici nu a stricat :)).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.