Jump to content

Recommended Posts

Buna,am sa va descriu povestea si totodata problema mea legata de acest e46 320D 136cai (M47 cred) din 1998 pe care l-am achizitionat ca sa imi inlocuiasca puturosul golf 4 1.4 :))...masina a fost achizitionata de la un tip in luna ianuarie a anului curent fiind adusa din Italia!La aproximativ o saptamana dupa achizitionare masina se afla in curs de inmatriculare in RO,am observat ca mi s-a aprins becul ce indica faptul ca nu mai am lichid de racire iar in oglinda retrovizoare am observat un fum alb consistent...clar a doua zi am fost la service...recomandat de un prieten :), decizia:"mod cert simptomele arata spre garnitura de chiulasa"...ocupat cu munca fiind am lasat masina spre mai multe investigatii,baietii au desfacut-o si mi-au spus ca e posibil ca,_chiulasa_ sa aibe o fisura...am zis ok,am gasit un punct dezmembrari ok din cluj care mi-au oferit piesa cu garantie de retur,baietii mi-au montat-o si surpriza :) problema a continuat,dupa care baietii de la service au decis ca defapt este racitorul de gaze fisurat :)) deci....mda...ok...alt racitor problema rezolvata -1500ron in buzunarul meu...teapa mea service taiat de pe lista...timp de 3 luni masina s-a comportat foarte bine am schimbat toate consumabilele si brate noi pe fata!apoi am plecat in Germania unde am facut naveta spre lucru cu ea cam 5 km dus 5km intors...timp de 3 luni apoi am venit in concediu deci cam 1400 km am facut schimbul ulei si filtre totul ok cand m-am intors in Germania masina a inceput sa pornesca din ce in ce mai greu,pornea foarte greu gen dadeam mult la automat pornea greu apoi mergeam la munca dupa 8 ore nu mai pornea decat trasa...am lasat masina o vreme....apoi am venit iarasi in concediu in Ro unde am puso pe tester si nu mi-a dat nimic si lucrul uimitor a fost ca in Ro a pornit in orice regim de mers/stationare.M-am intors in Germania problema a revenit dau la automat o invarte la nesfarsit evacueaza gaz/fum culoare alba.Mentionez turbina pare sa fluiere ok nu scoate fum negru,i-am schimbat furtunasele transparente tur/retur si i-am verificat pompele rezervor(sitele)...sper sa ma puteti ajuta cu enigma :)stima
Link to comment
Share on other sites

Salut

Nu stiu dc te ajuta info insa si al meu 320 d face ceva de genu' - cateodata porneste usor, cateodata porneste greu fara nici o explicatie si cand lipeam pedala de acceleratie de podea pe la 2000 ture avea o oprire din tragere 1-2-3 secunde dupa care tragea mai departe.

In urma unei constatari la un service mi s-a spus ca am defect injectorul cu fir. Ieri 22.07.2015 tipul mi l-a comandat second hand - 400 Ron si astept sa ma cheme la service

O sa te tin la curent dupa ce-l schimb

Am postat si eu cateva probleme insa se pare ca persoanele noi pe site ( inclusiv eu ) nu suntem bagati in seama - am scris asta cu riscul ca cineva din administrarea site-ului sa-mi stearga postarea...

Sper sa te ajute informatia mea si o sa iti scriu dupa ce merg la service

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ti se pare, dar persoanele ''vechi'' au citit zeci de topicuri cu asemenea probleme, deci informatia exista daca te pui pe cautat. Si tocmai ca sa nu fie cautarea grea prin mai multe topicuri se vrea adunata informatia in unul singur, imagineaza-ti cum ar fi daca toti am deschide cate unul pentru fiecare problema. :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Salut

Nu stiu dc te ajuta info insa si al meu 320 d face ceva de genu' - cateodata porneste usor, cateodata porneste greu fara nici o explicatie si cand lipeam pedala de acceleratie de podea pe la 2000 ture avea o oprire din tragere 1-2-3 secunde dupa care tragea mai departe.

In urma unei constatari la un service mi s-a spus ca am defect injectorul cu fir. Ieri 22.07.2015 tipul mi l-a comandat second hand - 400 Ron si astept sa ma cheme la service

O sa te tin la curent dupa ce-l schimb

Am postat si eu cateva probleme insa se pare ca persoanele noi pe site ( inclusiv eu ) nu suntem bagati in seama - am scris asta cu riscul ca cineva din administrarea site-ului sa-mi stearga postarea...

Sper sa te ajute informatia mea si o sa iti scriu dupa ce merg la service

:thumbsup:

Multumesc pentru efort,insa curiozitatea mea este de ce nu a iesit la tester daca era injectorul cu fir?pentru ca a fost pusa pe tester in RO si a avut o singura eroare pe releu compresor clima!Oricum tine-ma la curent cum au decurs lucrurile la tine,sunt curios!Stima.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.