Jump to content

bmw 316ti compact 2001 curea accesorii rupta dupa schimbare nu mai porneste


andrei mihai

Recommended Posts

https://youtu.be/ddOmCfgYOxQ am facut un clip sa vedeti ce simptome are batranu meu bmw

 

Tot n42

 

eu am patit exact la fel, doar ca EML-ul nu era aprins si a fost pompa de benzina.

poveastea e simpla: am ajuns in parcare toate bune si frumoase, parchez masina, iar peste 30 min am vrut sa plec, dar nu a mai pornit si facea exact cum iti face tie, dar EML nu era aprins...dupa vreo cateva incercari am dat 2 pumni in zona pompei de benzina sub bancheta din spate si a pornit, dar am pus pompa noua Siemens VDO ca sa fiu linistit, am luat in considerare ca m-a anuntat :D si nu m-a lasat pe la munte pe undeva.

 

 

 

alta patanie: EML + martor motor aprins si limitare la 1200 rpm, efectiv abia se taraia masina, daca opream motorul si porneam iar, ramanea aprins doar martorul motor si masina mergea normal... aici s-a dovedit a fi dupa multe "sfaturi" de la diversi "mecanici" cum ca masina are valvetronicul dus, trebuie motor nou etc, s-a dovedit a fi calculatorul VVT care se afla sub baterie in fata.

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Deci cu mufa scoasa de la debitmetru porneste si la rece si la cald?

se manifesta problema cu pornirea (am explicat mai sus, cand face cand nu face) si la cald si la rece, indiferent. da, se 'rezolva' cu mufa de la debitmetru scoasa.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

ce zici tu este ca motorul pornit pe avarie merge , aia inseamna ca sistemul valvetronic are o problema : debitmetru , cei 2 sensori camshaft , senzorul de motoras valvetronic , motorasul , computerul de valvetronic , pana si axa de valvetronic . curata debitmetru ala de inceput . Edited by gomorra
Link to comment
Share on other sites

Multumesc ptr raspuns;

cand am schimbat simeringurile de la supape si am pus distributia la punct mi-a zis mecanicul ceva ca se vede o oarecare uzura pe axa cu came care in timp ar putea cauza sa porneasca in 2-3 pistoane. (?)

deci ar fi aici o posibila legatura sa inteleg, dar de ce doar uneori nu porneste nu ar trebui sa faca mereu? :)

 

o sa incep fix in ordinea in care mi-ai spus. senzorii camshaft o sa incerc sa ii schimb intre ei prima data, ca stiu ca sunt aceeasi si pe evacuare si pe admisie.

 

piesele de la vvt, senzorul de motoras valvetronic , motorasul , computerul de valvetronic se pot testa in vreun fel? sau ii iau asa, schimb unul dupa altul?pe tester (inpa) nu dau nicio eroare.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

ce poti schimba usor este : debitmetru , senzorii camshaft , computerul de valvetronic care este sub baterie , dupaia intri in motor : senzor motoras , axa .

 

motorul nu are sunet de bataie ? fa un video ceva .

 

fa rost de piese daca poti second dar pe original.

 

se pot testa cu ajutorul unui electronist ce detine osciloscop si sa stie ce face (vb de senzori)

Edited by gomorra
Link to comment
Share on other sites

am dus masina la service azi masina au demontat si verificat distributia si au gasit ca era sarita de la punct masina a zis ca va fi gata pana vineri...ma intrebat unul din mecanici de la service daca atunci cand am schimbat rolele si cureaua de accesorii am invartit in stanga de motor am spus ca nu desii nu mai stiu ce am facut ca am mai avut 2 prieteni cu mine,a doua faza a fost ca mi-au spus ca setul de distributie ma costa 750lei piesele cand leam spus ca le-am comandat eu dupa siteul e piesa.com ca leam gasit aproape la jumatate din pretul lor au zis ca furnizorul lor le asigura calele pentru reglare practice mia inchis gura numai hoti...
Link to comment
Share on other sites

revin cu update:

 

dupa ce am schimbat semeringurile si am pus la punct distributia imi da urmatoarea eroare care imi cauzeaza si becul de check engine aprins:

http://postimg.org/image/7cfben6d5/

Adaption Multipl Area1

 

 

am crezut gresit ca odata scoasa mufa de la debitmetru o ia. nu se intampla chiar asa, azi mi-a luat-o la a3a cheie cu mufa scoasa.

principala problema este ca nu porneste, odata la ceva timp pur si simplu nu porneste. azi mi-a facut in parcarea, ea nu pornea, dar pe tester (inpa)nicio eroare chiar daca ea nu pornea.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

revin cu update:

 

dupa ce am schimbat semeringurile si am pus la punct distributia imi da urmatoarea eroare care imi cauzeaza si becul de check engine aprins:

http://postimg.org/image/7cfben6d5/

Adaption Multipl Area1

 

 

am crezut gresit ca odata scoasa mufa de la debitmetru o ia. nu se intampla chiar asa, azi mi-a luat-o la a3a cheie cu mufa scoasa.

principala problema este ca nu porneste, odata la ceva timp pur si simplu nu porneste. azi mi-a facut in parcarea, ea nu pornea, dar pe tester (inpa)nicio eroare chiar daca ea nu pornea.

eu nu pot sa inteleg de ce sare asa usor de la punct aceste masini sa fie de vina intinzatorul hydraulic?

Link to comment
Share on other sites

eu nu pot sa inteleg de ce sare asa usor de la punct aceste masini sa fie de vina intinzatorul hydraulic?

intinzatorul initial era mai scurt, motiv pentru care dupa 2 ani , daca nu a insel, a fost revizuit cu un model mai lung(ambele sunt hidraulice)- cauta detalii si ai sa vezi ; pe de alta parte, eu am schimbat preventiv odata cu intinzatorul si patinele, si pot spune ca erau destul de uzate la 148.000 km, in sensul in care patina mare avea un sant deja ce permitea un joc al lantunui(si in care lantul facea si un mic zgomot la pornire, deoarece era putin prea larg deja)-zgomot pe care "mecanicii" il clasificau in categoria "asa face toate".

 

daca este sa fac o comparatie, inainte (la motoarele bmw anterioare) stiu ca patinele erau metalice, acum sunt dintr-un plastic care se uzeaza mai repede, iar functionarea lor la temperaturi ridicate accentueaza aceasta uzura.

Link to comment
Share on other sites

astazi asteptam sa iau masina de la service iam sunat pe baieti si au zis ca nu este gata tinand ca am duso de luni au avut 5 zile dar degeaba m-am deplasat apoi la service si am constatat ca abia astazi au inceput dsa demonteze de pe masina aveam patina de sus dintre axe Sparta pe evacuare deplasat 5 zale de lant adica cam un sfert din tura axei si pe admisie deplasat 1 zala ,baietii au spus ca astazi o vor demonta si abia pe luni dupa masa sa fie gata si toata problema ar fi fost ca atunci cand am montan noua curea de accesorii am invartit in sens invers de fulia motorului si atunci sa slabit lantul,masina cu siguranta va porni dar mi-au spus ca daca sa stranbat vreo supapa o sa scape compresie si atunci va trebuii demontata iar si va fii nevoie de alte supape plus consumabile care ma costa dupa oferta lor de pret undeva la 2400ron plus manopera rectificat khiluasa 300ron si montaj 550ron sper sa nu se ajunga acolo ca nu se merita sa bag banii astia oricum trag sa ma arda si sa ma tina incurcat au stat 5 zile degeaba...voi ce spuneti scap fara sa cumpar supapele?mentionez ca atunci cand ii dadeam la automat sa pornesc nu batea si nu tacanea nimic,multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ce ai mai facut cu masina?

eu am avut noroc ca am gasit pe un grup de fb un baiat cu problema asemanatoare ca a mea si el a rezolvat-o schimband pompa de benzina dupa ce ii schimbase distributia si alte 100 de nebunii... de vreo saptamana am schimbat-o si totul pare in regula, dar mai asteptam...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

astazi asteptam sa iau masina de la service iam sunat pe baieti si au zis ca nu este gata tinand ca am duso de luni au avut 5 zile dar degeaba m-am deplasat apoi la service si am constatat ca abia astazi au inceput dsa demonteze de pe masina aveam patina de sus dintre axe Sparta pe evacuare deplasat 5 zale de lant adica cam un sfert din tura axei si pe admisie deplasat 1 zala ,baietii au spus ca astazi o vor demonta si abia pe luni dupa masa sa fie gata si toata problema ar fi fost ca atunci cand am montan noua curea de accesorii am invartit in sens invers de fulia motorului si atunci sa slabit lantul,masina cu siguranta va porni dar mi-au spus ca daca sa stranbat vreo supapa o sa scape compresie si atunci va trebuii demontata iar si va fii nevoie de alte supape plus consumabile care ma costa dupa oferta lor de pret undeva la 2400ron plus manopera rectificat khiluasa 300ron si montaj 550ron sper sa nu se ajunga acolo ca nu se merita sa bag banii astia oricum trag sa ma arda si sa ma tina incurcat au stat 5 zile degeaba...voi ce spuneti scap fara sa cumpar supapele?mentionez ca atunci cand ii dadeam la automat sa pornesc nu batea si nu tacanea nimic,multumesc anticipat!

nu e scump cu preturile alea.Eu am dat 3200 cu rectificat chiulasa ,semeringuri supape,cuzineti arbore,segmenti,intinzator curea,separator de ulei ,vreo 2 furtunuri.Dar tu cu cat vrei sa-ti repari masina?Avand in vedere ca ai bagat destui bani aiurea in masina,inainte de a o duce la service.Ia de plateste cat costa si mergi inainte,ca zgarcitu mai mult pagubeste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.