Jump to content

Pierdere antigel e46 M47 136cp


2222ss

Recommended Posts

Salutare,

 

Am observat ca pierd lichidul de racire pe la vasul de expansiune. Acesta este umed in jurul busonului de umplere(si se scurge pe vas in sine pana ajunge pe scut) si la o prima vedere nu am gasit nicio fisura.

Este posibil sa faca presiune si sa refuleze pe la busonul de umplere?

Din ce imi dau seama lichidul se pierde doar dupa ce merg cu masina. Dupa ce completez la rece nu observ nimic vizibil pe unde sa curga lichid.

 

Balta se observa pe la jumatatea motorului acolo unde este V-ul ala de la scut.

Link to comment
Share on other sites

Da am schimbat termostatul general, am verificat furtunele de 2 ori si nu pierde pe la furtune, singura urma de antigel este pe la vasul de expansiune in zona superioara. Astazi am completat iarasi cu antigel si in timp ce completam nu am gasit urme evidente pe unde ar putea curge. Ce am observat este ca apa sta la jumate dar nu baga caldura (dupa ce am schimbat termostatul baga caldura acum nu mai baga). O sa o verific iar maine dimineata sa vad daca a pierdut antigel cat a stat pe loc.
Link to comment
Share on other sites

porneste maine masina si stai pe loc cu ea pana vezi de unde curge.

poate sa fie o pierdere cauzata de spargerea vasului sau se creeaza presiune prea mare si busonul deschide si arunca apa (situatie mai nasoala).

 

stai cu ea un timp mai indelungat pe loc si vezi. eventual daca nu curge dupa 20-25 min opreste motorul si uita-te atunci ptr ca presiunea cea mai mare se face cand opresti motorul si e posibil doar atunci sa curga.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Da am schimbat termostatul general, am verificat furtunele de 2 ori si nu pierde pe la furtune, singura urma de antigel este pe la vasul de expansiune in zona superioara. Astazi am completat iarasi cu antigel si in timp ce completam nu am gasit urme evidente pe unde ar putea curge. Ce am observat este ca apa sta la jumate dar nu baga caldura (dupa ce am schimbat termostatul baga caldura acum nu mai baga). O sa o verific iar maine dimineata sa vad daca a pierdut antigel cat a stat pe loc.

 

atunci nu e aerisirea facuta bine...se face presiune prea mare si da pe afara pe la buson (busonul se deschide cand este presiune prea mare)

 

p.s : de asta te-am intrebat daca s-a umblat, sa vedem daca se pune problema de aerisire, deci DA daca ai umblat acolo, nu ai facut aerisirea bine....

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Am studiat astazi mai atent problema si am gasit sursa pierderii, sub termostatul principal este o teava(cot) din plastic tare (cea care este prinsa de motor cu surub) care aparent nu era stransa cum trebuie sau a prins ceva mizerie de la interventia anterioara.

Complementar se facea si presiune pentru ca dadea pe la busonul vasului, iar pe la teava asta nu dadea decat in momentul in care baga caldura, cum la mine nu a bagat caldura nu se putea observa ca pe acolo da.

Sper sa fie ultima data cand mai desfac toate furtunele alea!

Edited by 2222ss
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.