Jump to content

gata de restaurat


blue charon

Recommended Posts

Asta da chilipir. S-a sfirsit la nici macar 500Euro. Pun pariu ca la pretul asta scoteai mai mult daca o vindeai ca piese. Promit solemn ca data viitoare cind trec prin Europa nu mai inchiriez (sau imprutmut de la amici) masina.

 

Oricum, ma cuprinde o oarecare mindrie sa vad ca in acelasi timp un 1800 din 1970 s-a dat la 2000Euro (e drept arata mult mai bine):

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...:MEWA:IT&ih=013

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

Asta da chilipir. S-a sfirsit la nici macar 500Euro. Pun pariu ca la pretul asta scoteai mai mult daca o vindeai ca piese. Promit solemn ca data viitoare cind trec prin Europa nu mai inchiriez (sau imprutmut de la amici) masina.

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...:MEWA:IT&ih=013

237012[/snapback]

 

Nu stiu cum e in Australia, dar eu consider bani pe care s-a dat 1502 asta corect, avand in vedere ca e in Germania, unde sunt multe 02-uri, si e si 1502, o seria mai putin interesante dpdvd motorizare, suspensie, frana, finisajele. In masina asta la manopera Nemtesti o sa bagi mii de Euro daca vrei sa faci o restaurare. Nu merita. Mereu o masina e mai ieftine decat total de piese separate. Si cine sta sa dezmembreaze o masina ca sa scoate cateva sute de Euro in plus din piese are prea mult timp liber. Vorbesc de Germania, evident.

 

Faptul ca aici in Romania se cere niste sume mari pe niste masini in stare foarte proaste si modoficate e de fapt de mirat.

Link to comment
Share on other sites

Aici e rar sa gasesti o masina nemodificata. Daca e nemodificata dar structural buna (se accepta un pic de rugina, nesemnificativ pe ici pe colo) poate sa coste oricit in functie de cit de bine se prezinta (chiar daca motorul nu merge). Am vazut R12 vindute la peste 5000AU$ (asta einseamna cam 2500-3000 Euro) doar pentru ca aratau perfect si aveau si motoarele bune. Acuma cu BMW urile din seria asta (1602-2002) si NK, e clar ca nu-ti bati capul cu motorul, caci motorul M10 poate fi cumparat gata refacut la schimb aicea, il lasi pe al tau si ti se da unul gata de plecat in concediu, cam la 1500$. Ba chiar eu as face chestia asta pur si simplu chiar fara sa am nevoie, pentru ca motoarele de schimb sunt toate de 2000cc, ceea ce e un mare pas inainte de la un 1500cc.

 

In Ro, nici eu nu inteleg nu de ce se cere atit de mult, ci de ce se da? In fond tot ce-ti trebuie e un talon de 2002, si masina o aduci din strainatate. Asta atita cit mai exista legile stupide si lipsa legilor pentru masinile de epoca. Banuiesc ca aici e si raspunsul la intrearea mea. Se cere atita de mult pentru ca exista aceste carente legale ceea ce insemna ca daca vrei masina de epoca, trebuie sa dai cit se cere ca sa poti obtine talonul masinii care te intereseaza. Dupa aia, ai mai multe variante. Da, cam nasol, ce sa zic? Cred totusi ca o masina luata la 500Euro isi scoate banii. Chiar si in Germania. Acolo insa cam trebuie sa stii ce sa iei, ca unele piese sunt mai interesante ca altele si nu toate masinile le au p-astea interesante. Un 2002tii isi scoate banii oricind numai din piesele speciale pe care le are, injectie, pistoane, bare de torsiune, eventual cutie cu 5 viteze, frinele de pe fata, suspensia, etc., (daca le mai are).

Link to comment
Share on other sites

Aici e rar sa gasesti o masina nemodificata. Daca e nemodificata dar structural buna (se accepta un pic de rugina, nesemnificativ pe ici pe colo) poate sa coste oricit in functie de cit de bine se prezinta (chiar daca motorul nu merge). Am vazut R12 vindute la peste 5000AU$ (asta einseamna cam 2500-3000 Euro) doar pentru ca aratau perfect si aveau si motoarele bune. Acuma cu BMW urile din seria asta (1602-2002) si NK, e clar ca nu-ti bati capul cu motorul, caci motorul M10 poate fi cumparat gata refacut la schimb aicea, il lasi pe al tau si ti se da unul gata de plecat in concediu, cam la 1500$. Ba chiar eu as face chestia asta pur si simplu chiar fara sa am nevoie, pentru ca motoarele de schimb sunt toate de 2000cc, ceea ce e un mare pas inainte de la un 1500cc.

 

In Ro, nici eu nu inteleg nu de ce se cere atit de mult, ci de ce se da? In fond tot ce-ti trebuie e un talon de 2002, si masina o aduci din strainatate. Asta atita cit mai exista legile stupide si lipsa legilor pentru masinile de epoca. Banuiesc ca aici e si raspunsul la intrearea mea. Se cere atita de mult pentru ca exista aceste carente legale ceea ce insemna ca daca vrei masina de epoca, trebuie sa dai cit se cere ca sa poti obtine talonul romanesc al masinii care te intereseaza. Dupa aia, ai mai multe variante. Da, cam nasol, ce sa zic? Cred totusi ca o masina luata la 500Euro isi scoate banii. Chiar si in Germania. Acolo insa cam trebuie sa stii ce sa iei, ca unele piese sunt mai interesante ca altele si nu toate masinile le au p-astea interesante. Un 2002tii isi scoate banii oricind numai din piesele speciale pe care le are, injectie, pistoane, bare de torsiune, eventual cutie cu 5 viteze, frinele de pe fata, suspensia, etc., (daca le mai are).

 

Cit despre NK-ul vindut ala cred ca era bun de inregistrat si plecat in concediu cu el direct, chiar asa cu o usa de alta culoare! Ceea ce inseamna ca daca si-a scos banii pe care ii dadeai pe transport, e destul.

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

Aici e rar sa gasesti o masina nemodificata. Daca e nemodificata dar structural buna (se accepta un pic de rugina, nesemnificativ pe ici pe colo) poate sa coste oricit in functie de cit de bine se prezinta (chiar daca motorul nu merge). Am vazut R12 vindute la peste 5000AU$ (asta einseamna cam 2500-3000 Euro) doar pentru ca aratau perfect si aveau si motoarele bune. Acuma cu BMW urile din seria asta (1602-2002) si NK, e clar ca nu-ti bati capul cu motorul, caci motorul M10 poate fi cumparat gata refacut la schimb aicea, il lasi pe al tau si ti se da unul gata de plecat in concediu, cam la 1500$. Ba chiar eu as face chestia asta pur si simplu chiar fara sa am nevoie, pentru ca motoarele de schimb sunt toate de 2000cc, ceea ce e un mare pas inainte de la un 1500cc.

 

In Ro, nici eu nu inteleg nu de ce se cere atit de mult, ci de ce se da? In fond tot ce-ti trebuie e un talon de 2002, si masina o aduci din strainatate. Asta atita cit mai exista legile stupide si lipsa legilor pentru masinile de epoca. Banuiesc ca aici e si raspunsul la intrearea mea. Se cere atita de mult pentru ca exista aceste carente legale ceea ce insemna ca daca vrei masina de epoca, trebuie sa dai cit se cere ca sa poti obtine talonul romanesc al masinii care te intereseaza. Dupa aia, ai mai multe variante. Da, cam nasol, ce sa zic? Cred totusi ca o masina luata la 500Euro isi scoate banii. Chiar si in Germania. Acolo insa cam trebuie sa stii ce sa iei, ca unele piese sunt mai interesante ca altele si nu toate masinile le au p-astea interesante. Un 2002tii isi scoate banii oricind numai din piesele speciale pe care le are, injectie, pistoane, bare de torsiune, eventual cutie cu 5 viteze, frinele de pe fata, suspensia, etc., (daca le mai are).

 

Cit despre NK-ul vindut ala cred ca era bun de inregistrat si plecat in concediu cu el direct, chiar asa cu o usa de alta culoare! Ceea ce inseamna ca daca si-a scos banii pe care ii dadeai pe transport, e destul.

237455[/snapback]

 

 

Cred ca pt masini de epoca nu mai sunt taxe aberante, norocul ca premierul este fan automobile clasice (Citroen). Totusi am vazut preturi cam la 1000Euro la 1502-uri in ultimu hal de modificat si ruginit is accidentat. Merite sa-ti aduci ceva din .de, dar trebuie contactata RAR si Retromobil ca sa sti sigur daca masina respectiva e de epoca. Acuma nu stiu ce sa fac, sa-mi iau aici un E12 528i sau daca tot merg in Germania in concediu sa ma intorc cu ceva de epoca...

Link to comment
Share on other sites

Mergi in Germania. La fata locului intotdeauna o sa gasesti optiuni mai bune. Si uita-te si de la cine iei. Eu am gasit nenumarate masini care meritau aduse, si nici macar n-am cautat. Uita-te pe ebay in Germania inainte sa pleci si planifica-ti cu atentie drumul, si mergi aproape la sigur. Mai poti si sa cumperi si ziarele-revistele de specialitate de pe acolo care nu ajung in Ro (cu masini speciale si de epoca), si o sa vezi o droaie de masini pentru care platesti o zecime din pretul pe care l-ai plati sa aduci una din Ro in starea aleia. Ceea ce iti da ocazia sa economisesti ceva bani de care o sa ai nevoie mai tirziu pentru transportul si cheltuielile ca sa o aduci si sa o inmatriculezi acasa. Ca sa nu mai vorbesc de chestii cu totul speciale, cu ar fi un 1600GT sau mai stiu eu ce. Ia uite pagina asta:

 

http://fahrzeuge.search.ebay.de/bmw_Oldtim...25QQsacatZ29750

 

Interesant, nu?

Link to comment
Share on other sites

Mergi in Germania. La fata locului intotdeauna o sa gasesti optiuni mai bune. Si uita-te si de la cine iei. Eu am gasit nenumarate masini care meritau aduse, si nici macar n-am cautat. Uita-te pe ebay in Germania inainte sa pleci si planifica-ti cu atentie drumul, si mergi aproape la sigur. Mai poti si sa cumperi si ziarele-revistele de specialitate de pe acolo care nu ajung in Ro (cu masini speciale si de epoca), si o sa vezi o droaie de masini pentru care platesti o zecime din pretul pe care l-ai plati sa aduci una din Ro in starea aleia. Ceea ce iti da ocazia sa economisesti ceva bani de care o sa ai nevoie mai tirziu pentru transportul si cheltuielile ca sa o aduci si sa o inmatriculezi acasa. Ca sa nu mai vorbesc de chestii cu totul speciale, cu ar fi un 1600GT sau mai stiu eu ce. Ia uite pagina asta:

 

http://fahrzeuge.search.ebay.de/bmw_Oldtim...25QQsacatZ29750

 

Interesant, nu?

237472[/snapback]

 

Stiu ca sunt. Transport o fi pe roti, cu placute de export.

Iata daca era in stare mai buna asta..:

http://cgi.ebay.de/BMW-02-2002-tii-130-PS-...1QQcmdZViewItem

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ma uitai pe mobile.de. E unu acolo care are un garaj intreg de 2000CS. Macar de curiozitate si i-as face o vizita (adresa e in listing), sa vad cam cum se prezinta masinile. Ca sa nu mai zic de 2002&comp, 3.0 samd. Va invidiez, acolo in Europa ai ce alege. Aicea, daca gasesti ceva trebuie sa iei cum o fi, ca alta mai apare la vinzare peste 10 ani. Eu de exemplu am fost nevoit sa cumpar o masina automata. Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.