Jump to content

Vand BMW 520d E61 LCI piele Dakota Shadow Line Navigatie USB Mp3 Bluetooth


raswanp

Recommended Posts

As dori sa imi vand si eu masina. Locuiesc in Germania, si masina este inmatriculata pe mine. Nu sunt incantat de ideea de a o vinde in Romania, pentru ca in ultimul timp vad ca in Romania sunt preturi fff bune. Km nu mai spun. Toate au sub 200mii.

Daca si la altii ar fi ca la noi sa nu verifice plata TVA-ului, as incepe un mic bussines cu export in Germania. Dar multumita statului roman, nu e posibil, ca nu avem numere de export. In fine. Masina am cumparat-o in 2013.11 la ca. 176000km. Cateva despre ea, probleme, am postat si aici. Masina 1 an de zile a avut si garantie, dar nu a fost nevoie. A fost servisat la reprezentanta BMW, schimb ulei, filtre, schimb lichid de frana. Deoarece mai nou schimbul de ulei se face la 300000km, la 15.000 km am facut eu un schimb de ulei suplimentar. Tin la masina. in 2014 am schimbat amortizoarele fata Sachs, in 2015 baterie noua Banner AGM 92Ah, speciala pt START/Stop. 2015 pompa apa noua Hella si curea. 2015 discuri de frana sport si placute fata spate! Si anul acesta schimbat kitul de ambreiaj cu tot, inclusiv volanta. Nu era necesar dar a fost mai sigur. Masina merge f bine, foarte economica. Drum intins cam 5,2%. Cu mers normal oras, iesiri scurte in afara cam 6,3%.

Ce probleme are si cine vrea sa aiba o masina 100% OK. Am descoperit la schimbarea ambreiajului garnitura baie de ulei. Posibil sa o schimb cand vin in Romania. Si o problema mai veche scade lichidul servo. Am si o postare aici pe tema asta cu poze. Cat despre ulei, nu scade asa de mult incat sa fie o problema reala. Doar estetic. Masina interior arata foarte bine, curata, intretinuta. Uzura normala. Exterior, nu pot spune la fel. Ca si in Germania apar fel de fel de probleme la parcari etc.

Ma enervam pt fiecare ciupitura, petricica. Dar cand in centrul orasului la 200 metri de politie, am gasit capota zgariata de un hippy, nu imi mai bat capul. A fost polisata, nu mai e asa vizibila zgarietura, cred ca tot in Romania, voi pune o folie.

Cam asta despre probleme. Masina are acum 227.000 km. Vor fi mai multi ca circul cu aceasta masina zilnic. Am toate facturile la tot ce s-a cumparat, facut. Masina are motorul de 177CP, dar in acte este 163CP, ceva chestie pt reducere impozit. Cand proprietarul s-a mutat din Belgia pe Germania. A fost un director de firma, care a fost relocat. Si a luat masina cu el.

Am 2 chei si cea de plastic.

Despre lant, ce pot sa spun, m-am stresat destul la inceput, in masina dupa cele necesare de schimbat roata este stetoscopul sotiei, ascultam mereu motorul. Am postari si la topicul pe tema asta. Cand a inceput campania de rechemare, am fost si eu la reprezentanta. Mi s-a spus ca la masina mea am lantul acela mai gros, fara probleme. O fi adevarat sau nu, ideea e ca nu am sunet. Si am deja aprox. 50 mii.

Sonderausstattung Dotari suplimentare:

Culoare Neptunblau Metallic

Leder Dakota / Naturbraun

Prod. Datum 2008-07-15

1CA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE

1CB CO2 UMFANG

255 Sport-Lederlenkrad

320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL

339 Shadow Line

386 DACHRELING

4AS Edelholzausf. Pappel Maser Grau

402 PANORAMA GLASDACH

417 SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH.

423 FUSSMATTEN IN VELOURS

442 GETRAENKEHALTER

494 Sitzheizung fur Fahrer/Beifahrer

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

544 Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunktion

6AA BMW TELESERVICES

6AB Steuerung Teleservices

6FL USB-Audio Schnittstelle

609 NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL

644 HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH.

698 AREA-CODE 2

7MD EDITION LIFESTYLE

761 Individual Sonnenschutzverglasung

775 Individual Dachhimmel anthrazit

8SA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG

8SC LAENDERSPEZ. Teleservicefreisch.

8SP COP STEUERUNG

8S8 Länderspezifische Navi Zusteuerung

843 MOTORAUSLEGUNG

863 SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA

Raspund cu cea mai mare placere la orice intrebare, masina nu e pe autovit sau OLX. Din cauza "concurentei". Dar cine isi doreste o masina de familie, si nu doreste o cheltuiala in plus cu drum in Germania, poate sa arunce o privire. Eu vreau sa o vand deoarece doresc sa imi iau ceva mai ieftin, si cred ca pe benzina. Nu se justifica dieselul. Pentru un concediu pe an de 4000km nu vreau sa platesc diferenta de impozit si asigurarea mai mare. Plus ca suntem fortati sa luam masini mai noi datorita placutei verzi. Se mai si pregateste anul asta o taxare suplimentara a masinilor diesel. Impozit la aceasta masina 1995cmc euro4 380 euro, impozit e39 1991cmc, benzina, euro 2 anul 1997, 152 de euro. Ca sa inteleaga unii logica km la diesel si benzina. Deci ca sa iti acoperi aceste costuri trebuie sa circuli mult. Alea cu km putini diesel sunt povesti. Expertii estimeaza pe Germania ca 1 din 3 masini are km ireali. Numar de telefon 004915753011035. Am si whatsapp, viber!!!

 

Pret 9999euro negociabil. In perioada 25.04-10.05. voi fi in Romania.

Poze si anunt original

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-520d-leder-dakota-navi-shadowline-klima-mp3-bt-wilhelmshaven/222428949.html?lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina si aranjata! Cred ca se va vinde repede! Daca as fi dispus de banii astia acum as fi schimbat 325i-ul cu aceasta masina!

Spor la vanzare!

multumesc pentru apreciere...interiorul tine de mine, mai am un e39 care are peste 300000 km. M-am ofticat si la ala la prima pietricica, apoi ba o ciupitura pe portiera, o mica ciobitura pe parbriz...am incetat sa ma mai oftic, apoi rugina caracteristica varstei. Dar interiorul e fff frumos. Am si adus-o inapoi acasa(Germania) :yahoo: . Si la E61 incerc sa am grija, cel dinainte nu a fost ca mine, dar asta e.

Cred ca si exteriorul daca merg la specialisti o pot face de showroom.

Pana sa o cumpar am vazut multe altele. Si am testat multe. Si nu numai BMW.

Nu imi placea in mod deosebit e60/e61. Iar un e65 ar fi fost un vis frumos.

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Pretul nu e fix...am luat de referinta de pe un site care iti ofera un pret de cumparare pe baza datelor masinii. Si dupa cum am si specificat in anunt, e si concediul. Si as avea nevoie de masina. Si nu as avea timp sa caut altceva care sa inlocuiasca aceasta masina, cu toate la zi facute. Si cand te grabesti risti sa faci greseli.Cu breakul asa e...dar poate mai e cineva ca mine, de chiar ii trebuie break. Si cum ati spus si voi, e greu in Ro sa gasesti. Cine e interesat, putem discuta, sunt destul de realist. Asa tind sa cred...
Link to comment
Share on other sites

imi cer scuze dar nu am descris ce dotari are.. :frantics:

Extrasele sunt descrise asa cum le-am primit din reprezentanta.

Masina cum am spus este full piele Dakota maro, cu ornamente mahon, plafon interior Shadow Line.

Are climatronic, dar nu dublu, cotiere fata si spate(incorporat suport pahare, compartiment pt diverse chestii tableta, ziare, reviste ).

Nu are xenon, nu are trapa si nici perdelute spate.

Are:

Cutie manuala 6 trepte

Bluetooth si intrare jack 3,5 mm Audio si USB (citeste MP3 de pe stickuri / carduri USB)

Bordcomputer, inclusiv afisarea erorilor si serviceurilor obligatorii (cred ca e standard la acest model)

Afisare pana roti si nivel ulei motor

CD-Player

Senzori parcare fata spate

Geamuri electrice toate 4

Reglare scaune fata electric fara memorie!

Carkit

Volan Sport multifunktional

Sistem de navigatie, are si harta Romaniei detaliata, cu suport pe DVD

Incalzire scaune fata!

Tempomat

Tuner/Radio

inchidere centralizata cu 2 chei originale

Carlig

Bare transversale

Oglinzi electrice si incalzite

Jante aliaj originale BMW cu cauciucuri vara ca. 6mm

Masina de nefumator

Carte service la zi

ABS

8 Airbaguri

DSC + T controlul tractiunii

Isofix

Senzor lumina si ploaie!

Filtru de particule din cate stiu regenerabil, nu necesita schimb ca la alte masini(asta o fost si unul din criteriile de cautare a masinii. Poate in RO este neinteresant dar in Germania poate fi o problema serioasa si costisitoare, mai ales ca la masinile dupa 2005-2006 inspectia tehnica ITP/Tuv se face si cu interogarea OBD a masinii)

Lumini de zi si follow me home

Toate luminile interior sunt leduri, inclusiv numar de inmatriculare, fara erori in bord!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De unde ai adunat informatiile legate de filtru de particule?La toate se regenereaza automat,pana la un moment dat!

pana sa iau decizia sa cumpar aceasta masina am "rasfoit" o multime de siteuri...In primul rand am dorit sa elimin o serie de cheltuieli, care poate in Romania, sunt bani marunti, aici sunt alte preturi, astfel un kit de distributie, cu manopera 500/600 euro, filtru de particule, cu manopera peste 1000 euro. Acum dupa ce am cumparat masina, am aflat si eu de N47 si un schimb de curea de distributie nu mi se mai parea asa scump...dar am avut noroc...si am noroc ca nu e nicio problema legat de lant! As fi vrut sa raman in "familia" BMW pt ca un E39 mi-a adus aceasta pasiune pt aceasta marca. Si cautand BMW-uri nu gaseam deloc ceea ce aveam nevoie...sau ceea ce gaseam era prea scump.Desi E39 cumparat in 2008 a fost in categoria aceasta, scumpa dar o masina fff ok. Si astfel avem impreuna 312000 km. Am luat-o la 150000 km. Acum valoarea ei, dupa ce mai gasesti pe piata, mai nimic. Eu am dat pe ea cu toate aprox. 70000 euro. Cam 1000 euro pe an pierdere. Si atunci puteam lua e39 si cu 3000 de euro. Dar asa a fost sa fie. Acum m-am uitat si la preturi. Voiam tot un e39 mai nou, diesel, break(desi nu imi place modelul)...Dar cum 90% sunt cu bulina galbena a trebuit sa ma reorientez.Am fost la un dealer mai mare din nord si am testat mai multe masini. Aveam o lista dinainte intocmita, cu informatii despre costuri, teste etc. Ca in Germania se plateste asigurarea si in functie de modelul masinii. Si dupa testele din autohaus, am ajuns iar la BMW..un e91...cam mica, dar aceasta trecuse cu brio toate criteriile. Dar avea un sunet mai ciudat, dealerul ca e o rola (ca 200 euro). Am incercat sa mai negociez, macar acea rola, dealerul nimic. Sotia era decisa gata. Eu am spus nu!

Imi parea rau un pic, ca trebuia iar sa incep chinurile cu cautatul, bani cheltuiti etc. A doua zi masina aparea cu 800 euro mai ieftina pe site. Intre timp avea si eu rezultatul diagnozei (inregistrasem acel sunet ciudat)...pompa servo era pe duca sau deja era dusa. Si ca prin minune am gasit acest e61. Nu am luat nici prea ieftin dar nici scump...Acum am avut si eu parte cum am mai spus de faza cu lantul, dar mi-a trecut! Si cum spuneam in lista mea erau si Insigna (filtru de particule necesita schimbat la 200000 km sau 10 ani), Smax sau Galaxy (aceeasi poveste). Despre BMW citisem ca nu necesita schimbare! Cand am facut primul si singurul drum in Romania, inca sub febra lantului, am contactat toate cunostintele si astfel masina a avut parte de o consultatie privata de un sef de service BMW, si acesta afirma ca si la bmw tot la 200000. Aici la reprezentanta am intrebat din nou. Raspunsul a fost clar, nu e necesar. Doar daca se infunda!

 

Poate unora li se pare "scotiana" asta cu asigurarea...dar e o chestie foarte reala si anual poti economisi ff multi bani!

Sunt siteuri de profil dedicate ww.check24.de sau verivox.de. Ca sa nu mai spun daca mai vrei si un casco sau partial casco economiile sunt considerabile.

Eram familiarizat cu cautarea pe net, pt preturi mai bune, cu cautarea de cazari pt concedii.

Si astfel pt e61 am reusit sa platesc lunar RCA 57 de euro, cu soferi eu si sotia, 25000km anual, adica mai toate bifate, fara limitari.

Cunosc romani de aici care pt masini mult mai ieftine platesc peste 1000 euro anual doar RCA. Cu 1000 aveam si casco, bine era ca astfel nu mai trebuia sa specific in anunt la "defecte"...

Edited by raswanp
Link to comment
Share on other sites

Rog moderatorii sa modifice daca se poate pret 9299 Euro.

Masina se poate vedea in Romania, intre 25.04- 13.05.2016.

Garnitura pt baia de ulei se va schimba, ieri am comandat nou originala BMW cu cele 18 suruburi noi.

Si va avea si schimb ulei motor Castrol EDGE FST 5W30 si filtru ulei si aer originale BMW.

Schimb ulei cutie, original BMW. Pentru toate acestea am facturi si manopera in service, la un prieten. DECI cu siguranta cele noi vor fi in masina! NU BIFATE!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.