Jump to content

Ionuț_Cosmin

Members
  • Posts

    465
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    BMW

Previous Fields

  • Masina
    525d xDrive F11

Ionuț_Cosmin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

34

Reputation

  1. Salutare! Din pacate nu te pot ajuta...nu detin acest tip de manual nici macar in format electronic!
  2. Salutare! Am avut aceeasi problema si am crezut ca o voi rezolva schimband tampoanele motor + cutie pe original: de pomana, rezultatul a fost 0. Succes!
  3. Am aratat chestia asta mecanicilor, pentru ca la momentul respectiv nu se manifesta, si mi-au spus ca problema nu e un defect ci este o pozitâşie excentrica a clapetei de acceleratie si ca o sa dispara singura de la sine, lucru care s-a si intamplat...de atunci m-am linistit...la mine nu s-a mai manifestat deloc de atunci. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Diferenta de impozit este considerabila chiar daca nu e totul. Uitasem sa spun si ca intretinerea unui 3L este diferita de intretinerea unui 2L. Pe urma revanzarea unui 3L fata de un 2L...
  5. Depinde foarte mult si de modul in care vei utiliza masina. Daca vrei o masina de familie cu care sa circului regulamentar, sa ai o rezerva bunicicã de putere si cuplu, un impozit foarte decent (200 lei) si un consum foarte bun, atunci ia 525, chiar xDrive (merita iti spun din experienta). Dacã vrei un motor mai rafinat, cu un sunet mult mai frumos, in 6 pistoane, cu un impozit anual de 11 ori mai mare decât precedentul, atunci ia 530. Nu lua in calcul diferenta de putere dintre 525 si 530. Stage 1 o rezolva dacã vrei putere in plus, dar iti garantez din experienta ca 218 Hp/450Nm Îti sunt arhisuficienti dacã vei circula regulamentar cu masina si nu numai. Ma uitam zilele trecute pe autostrada la indicatiile Sports display-ului 525-ului meu ( F11 xDrive): in viteza a 8-a, ACC activ-130 km/h, masina plina, 2100 RPM, 30 cai putere utilizati si 130 Nm....q.e.d... Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Superba masina! Culoare mi se pare de milioane. S-o stapanesti sanatos si fara accidente!
  7. Seara buna tuturor! Sunt tentat ca in ceva timp sa fac un update de Integration Level F11-lui din ograda. Ei bine, nu stiu carei reprezentante din Bucuresti sa ma adresez pentru asta. Pe care mi-o recomandati voi cei din Bucuresti, care ati mai facut treaba asta. NU stiu in care sa am incredere, cei de la Filaret m-au dezamagit tare cu recall-ul pentru EGR. Opinions please?! Multumesc!
  8. ...Sau un upgrade la Harman Kardon sau mĂŁcar HiFi Professional dacĂŁ ai standard. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Corect. Package-ul (baza de date)SDP din ISTA+ versiuni 4.xx.yy este de fapt setul de date de programare al ISTA+. Package-ul (baza de date) BLP contâşine doar datele de diagnoza ale ISTA+. Pentru generatâşiile Fxx si Gxx nu se mai folosesâ˘te ISTA P pentru programe de module ci ISTA+ cu interfata ICOM. ISTA+ (Rheingold) face inclusiv update de iLevel tot cu interfata ICOM (unii spun ca au facut-o si cu ENET). ISTA P se mai utilizeaza doar pe modelele din generatia Exx. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Verifica musai, nu o lasa asa. Am aceeasi motorizare doar ca pe f11. Problema poate fi de la cutia de transfer, cutia de viteze ( convertizor sau mechatronic) cardan sau poate chiar unul din grupuri. Eu nu as sta linistit pana nu as vedea mãcar dacã momentul asta a lãsat in urma lui o eroare. Ceva fizic s-a Întâmplat 100%. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Problemele de distributie la N47, de exemplu, "se aud" in jurul a 1700 RPM. Eu am schimbat distributia la ~ 238.000 km la 525d xDrive F11, fix cand a inceput sa se auda sunetul metalic la acea turatie si zornaitul ala. Am schimbat-o si a disparut problema. Repet: N47. Cel mai corect ar fi sa mergi la un service care stie cu ce se mananca aceste motoare de la BMW si sa le ceri baietilor o diagnoza in zona asta de distributie. Daca oamenii aia, in urma ascultarii spun ca e distributia intinsa si zornaie eu as face-o si la 200 000 km, fara sa ma gandesc. Pagubele pot fi de mii de euro daca se rupe distributia in mers. Bafta!
  12. Incearca sa nu mai activezi/folosesti functia Start/Stop. E posibil ca bateria se fie pe moarte sau faci drumuri foarte scurte cu multe opriri Start/Stop. Eu as dezactiva functia o perioada si as incarca serios bateria. Daca problema persista este posibil ca acel modul sa fie mort dar si ca bateria sau functia de incarcare sa aibe probleme.
  13. Eu folosesc un cablu ENET si un adaptor OTG cu interfata RJ45 (aplicatia pusa pe un iPhone 7 Plus) si merge fara nici un fel de problema si chiar foarte rapid.
  14. As merge pe asta din moment ce pot si alimenta telefonul in acelasi timp: https://m.emag.ro/cablu-de-date-lightning-adaptor-otg-3in1-adaptor-usb-cu-adaptor-cu-port-de-incarcare-si-mufa-ethernet-rj45-pentru-iphone-ipad-6427122001427/pd/DB1FRKBBM/?ref=fav_pd-title Si mai e o chestie: vĂŁd ca este conditionata folosirea acestui adaptor cu IOS 10 sau 11.Actualmente am 13.3.1. Sa fie oare o problema? Ce versiune IOS folosesti cu acel adaptor? Mersi frumos! Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.