Jump to content

emisii co2 e46 318 118cp


adriano2br

Recommended Posts

Caut de ceva vreme un e46..dar printre cele inmatriculate , nu am gasit nimic pe langa suma de 3000 de euro care sa imi placa si sa nu aiba prea multe probleme.

 

Acum am gasit un 318 nfl ,sedan de 118cai recent adus in tara din germania , dar am o dilema cu noxele. vad ca majoritatea modelelor au 188-190co2 . Daca bag in calculatorul de taxa mediu acceste emisii, impreuna cu o varsta peste 15 ani , euro 3 , 1895cc ..rezulta taxa de vreo 850 de euro.

 

Acelasi e46 nfl , dar cu motorizare 2.0 diesel de 136 cp...are 153-156 co2. ..si de asemenea, o taxa de vreo 600 de euro.

 

Deci, cum e posibil ca un diesel sa aiba taxa mai mica decat un benzinar cu motor mai mic. ??? De ce la diesel sunt asa de mici noxele, de doar 153 iar la benzinar 188 , tinand cont ca ambele motoare sunt euro 3.

 

Oare la rar imi trec noxele pe carte din sistem sau se testeaza fiecare masina in parte? Daca mi-ar trece 185co2 pe carte ar fi bine..ar scade taxa la 600 de euro..fata de 850 euro , cat as avea cu 188co2.

 

poate sa ma lamureasca cineva care e faza cu noxele?

Edited by adriano2br
Link to comment
Share on other sites

prietene, nivelul de co2 este 188 ptr masina ta.

nu se masoara nimic sau ma rog, nimic nu poate schimba nivelul de co2 , doar sa ai grija sa ai masina in stare f buna pentru ca fiind neinmatriculata si te duci sa iti faca cartea iti vor face si itpul. te costa cu totul ~400 lei.

si cum spuneam saa ai masina in stare buna, du-o la un centru de itp inainte. sa iti tina frana de mana ca lumea, sa nu ai becuri aprinse in bord , sa nu ai ulei pe la motor, sa iasa testarea de frane si asa mai departe, sa nu ai jocuri in articulatii! ca te resping si bati drumuri degeaba pe la scarbosii aia de la rar :(. de asemenea e bine sa ai si dimensiunile anvelopelor care trebuie pentru masina ta.

 

discutia despre co2 este urmatoarea:

- nivelul de co2 este cat dioxid de carbon elimina o masina in urma arderii combustibilului la 100km in regim mixt. o masina pe benzina arde nu stiu cati L de benzina la 100km, de aici a rezultat 188co2. se ia dupa consumul oficial dat de bmw. o masina sa zic, un logan 1.2 pe benzina consuma mult mai putin decat motorul tau de 1.9 asadar nivelul de co2 este mult mai mic.

la fel si la diesel, consumul fiind mai mic se elimina in 100km o cantitate mai mica de co2. este lucru stiut ca la dieseluri co2-ul este mult mai mic decat la benzinare, dar oricum formula de calcul a taxei este diferita. spre exemplu ia calculeaza cat ar fi taxa daca pui la un 320d 188co2. sare pe la vreo 1500 euro cred.

 

taxa la masina ta, daca este manuala si berlina (daca e automata si /sau break co2 este mai mare!) va fi 850 euro. sa iti treaca 185 nu cred ca ai cum, nu prea mai merge spaga din ce stiu, nu se risca niciun inginer sa faca asa ceva pentru ca ramane un dosar si la ei cu cartea ta si dosarele astea se mai verifica de catre sefii lor...

 

sfatul meu: daca inca nu ai cumparat masina indreapta-te catre una deja inscrisa. taxa este foarte mare sa ingropi banii in ea. ar trebui sa iei masina pe 1600-1700 ca sa iesi ok cu ea. altfel, ia-ti valvetronic pe care sa il testezi la sange si ai taxa mica. mi se par niste bani ingropati in taxa. asa macar folosesti bani catre o masina mai noua.

un sedan frumos e46 1.9 este pe forum la vanzare bagat ieri. ala facut facelift in fata. pretul putin cam mare ptr o masina cheala dar f probabil ar trebui sa mai poti negocia destul.

Edited by CosminE46
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Inca nu am luat masina asta. Astazi sau maine am in plan sa ma duc sa o vad. Chiar nu stiu ce sa fac...sa cumpar una cu numere rosii la 80-90 mil..sa mai dau 50 ca sa o am pe numele meu..deci 130 mil..sau sa cumpar una inscrisa gata la 130 mil?

 

Avantajul e , la cea cu numere rosii , ca e intrata in tara luna asta..si as fi primul proprietar aici...dar cand ma gandesc sa platesc taxa aproape cat masina..asta nu imi place.

 

Cele inscrise deja..am vazut cateva , si coupe si berline...dar care mai de care sa ma pacaleasca. Una fusese volan pe dreapta..alta huruia diferentialul..si el imi zicea ca e de la roata..avea si rulment de schimb pt roata.

 

vreo doua aveau check engine aprins si aribag , alta avea si martor placute , acul de la benzina nu se ridica..si mai toti imi spuneau ca problemele astea le au majoritatea ...dar eu nu vreau o astfel de masina...si toti vroiau 3200-3300 pe ele, dar mi le lasau in 3000.

Chiar daca apare o problema..sa apara la mine , nu vreau sa o cumpar stricata gata..

 

Si ma gandesc acum, poate asta de germania e intr-o stare mai buna. Oricum, o sa ma duc sa o vad ca e aproape de mine, nu am nimic de pierdut cred, daca e totul in regula.

Edited by adriano2br
Link to comment
Share on other sites

eu iti recomand masina cat mai noua.

pe langa ca va conta la revanzare, in general nfl-urile au probleme cu rugina cam toate. la fl-uri gasesti destule unde problema este mai mica, ba chiar si fara rugina deloc. ai grija ca mai sunt masini care sunt revopsite asa de mantuiala doar ca sa o vanda si in 5 luni o ia rugina peste tot.

3000-3300 ar trebui sa fie de ajuns pentru un facelift valvetronic in stare normala. adica nu super intretinut dar nici cazatura. evident cu dotari mai putine, adica nu ceva waw.

 

aia care cereau 3000 euro pe nfl-uri care mai aveau si belelele alea sunt nebuni la cap :)).

Link to comment
Share on other sites

Acum am fost sa vad bmw'ul de care ziceam ca e adus din germania. Masina fusese lovita..cat de grav nu stiu, pentru ca usa dreapta fata fusese vopsita sau schimbata..iar aripa era putin infundata. Nu avea airbag aprins.Doar martorii la abs si asc aprinsi.

Pe la motor era totul bec..recent spalata si siliconata..cu usoare scurgeri de ulei pe la capacul distributiei. Si asa la prima vedere..parca sa spun ca avea si un relantiu usor neregulat..nu mult, dar se simtea. Nu mi-a convenit..nici nu am incercat sa mai negociez macar. Acum..alte cautari :s

Problema e ca am devenit cam exigent..si cred ca ar trebui sa imi micsorez standardele si sa imi intre in cap ca nu exista masina de 15 ani care sa fie perfecta la banii astia. :s

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca aparent masina pare ok sunt foarte multe sanse sa pice ceva. La o masina de varsta asta nu prea poti avea pretentii mari. Intr-adevar sunt si masini care au fost ingrijite dar sunt destul de rare. Iar daca pe langa varsta mai adaugi si faptul ca nu ai nici un fel de istoric al masinii, riscul creste simtitor. Chiar daca sunt aduse recent din Germania, nu inseamna ca sunt ok. Nu te gandi ca neamtul a tinut-o in garaj si ca i-a schimbat consumabile si a lustruit-o zilnic. Sunt masini care au mers in Romania de ani buni si sunt mai ok decat cele recent aduse. Trebuie sa cauti si sa ai rabdare pana gasesti una pe gustul tau.

Tu vrei neaparat m43 de 1.9? Cam toate motoarele astea au probleme cu garniturile de la capacele de distributie, suport filtru ulei, capac motor, baie de ulei. Nu te astepta sa gasesti unul curat ca lacrima. Daca e curat, ori au fost schimbate recent garniturile, ori a fost recent spalat.

Edited by AmonRa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.