Jump to content

Martori bmw e46 m43


Gaal Alexandru

Recommended Posts

Salutari,

Recent am schimbat motorul la BMW-ul meu (E46 316i motor M43) si am o nelamurire legat de doi martori din bord.

1) martorul de DSC / ASC sta tot timpul aprins, care ar putea fii cauzele?

2) martorul de presiune de ulei (cel rosu) si cel de centura de siguranta, cand pornesc motorul stau aprinse o fractiune de secunda dupa care se sting. E normal?

Nu mai retin cum era inainte sa schimb motorul.

 

Mersi!

Edited by Gaal Alexandru
Link to comment
Share on other sites

Conform acestui articol, la 12, 33, 42, 53, 56 ar trebui sa am sigurante.

 

M-am uitat ieri la panou, situatia e urmatoarea:

 

Partea stanga a panoului:

-> la 12 nu am nici o siguranta si doar un singur pin (deci degeaba pun acolo o siguranta de 7.5A)

-> la 42 aceasi situatie ca mai sus

poza cu partea stanga a panoului: https://goo.gl/photos/2eGficAgt4VDj8Vf8

 

Partea dreata a panoului:

-> la 33 am sigurata de 5A si nu e arsa

-> la 53 si 56 am siguranta de 30A si nu sunt arse.

poza cu partea dreapta: https://goo.gl/photos/T1e4R8QULK57T2Pn7

 

M-am conectat cu BMW Scanner si la ABS am urmatoarele eroare:

92 - CAN bus error

93 - CAN DME / DDE message not plausible

94 - CAN DME / DDE, engine torque not adjustable

 

Dupa ce am dat clear, o ramas doar: 93 - CAN DME / DDE message not plausible

 

DTC-urile is marcate cu alb, vezi in pozele: https://goo.gl/photos/mzxUBGigMX8FaEGQ9

 

Am mai curatat si mufa care intra in modulul de ABS / ASC (care e aprox sub pompa de frana) dar fara nici un efect.

 

 

@jezzy: Senzorul de pe volan, sau cel de ABS unde sunt? De unde am acces la ele si unde is conectate?

Cred ca e mai probabil ca ceva mufa sa fii ramas ne - reconectata, dupa ce s-a schimbat motorul decat sa se duca un senzor dupa ce o stat masina 2 - 3 saptamani nemiscata.

Edited by Gaal Alexandru
Link to comment
Share on other sites

Ieri am observat ca odata ce se ĂŽncĂŁlzește motorul, scade presiunea uleiului la turatie mica (sub aproximativ 1500 rpm) si se aprinde martorul rosu... daca o accelerez un pic se stinge.

Care ar putea fii cauzele? Pompa de ulei? Ulei prost ? (L-am schimbat acum 100 km, castron 5w40) Uzura la motor?

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.