Jump to content

vand e60 520d lci euro5


darius_x

Recommended Posts

An fabricatie 2009, data primei inmatriculari 2009, tuv valabil pana in 2018 iulie, certificat carpass de atestare kilometraj!

 

Motorizare 1995 cmc diesel 177cp, co2 136 euro 5!

 

printre dotari:

 

- xenon

 

- piele

 

- pilot automat cu functie autobraking

 

- volan sport

 

- suporturi pahare

 

- shadow line

 

- navigatie mare 3d cu hdd

 

- senzori parcare fata-spate

 

- pachet lumini

 

 

Pret 11.000 euro, masina nu a intrat inca in tara!

post-36167-0-96567300-1469210722_thumb.jpg

post-36167-0-07538300-1469210737_thumb.jpg

post-36167-0-67972500-1469210754_thumb.jpg

  • Like 1
  • Downvote 10
Link to comment
Share on other sites

Scumpa rau,mai ales ca are mult peste 200k.Sau cel putin asa indica interiorul.

Carpass nu e in de...sau e luata la licitatie si vine pe zoll?

 

 

am pus o poza cu scaunul de la sofer, sa se vada ca nu indica interiorul ca are 1.000.000 km, e chiar impecabil, masina o sa aiba cam 250.000 km intra in tara, dar kilometraj real, are toate reviziile facute la reprezentanta pana in mai 2016, are carpass plus TUV facut saptamana trecuta! masina e cumparata din Germania! vine cu acte de Germania!

post-36167-0-57188000-1469269652_thumb.jpg

post-36167-0-72376000-1469269663_thumb.jpg

  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Asta e faza, ca romanii cam evita masinile ĂŽnmatriculate in tara

 

Aia care cred basmele ca o masina de 300k km talpalita pe Germania e mai ok decat una cu jumatate km facuti in Romania.

 

Sunt exact aia care se plang ca s-a rupt distributia si BMW e de rahat. Fiabilitatea a scazut in general.

 

Motor N47 - cum sta cu distributia? Vreo interventie in Germania?

Edited by jeezy
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

e parerea mea personala atunci, talparita prin Germania inseamna mers pe autostrada 80%....in Romania mersul pe autostrada e 2%, neamtul daca se strica masina o duce la servis autorizat sau la repezentanta, romanul o duce unde e mai ieftin adica la gigi de la colt care are o groapa la garajul de la bloc, asta daca se hotareste sa o duca undeva, in cele mai multe cazuri merge asa cu ea pentru ca "asa fac toate"! plus ca nu o sa aflii niciodata cati km are masina daca nu ai adus o personal si ai inmatriculat-o!

 

 

Daca a fost schimbata distributia inca nu stiu, o sa verific cand ajunge in tara....apropo de distributie, piesele OEM costa cam 3000 d lei, aceleasi piese doar cu sigla BMW stearsa de pe ele costa 700 d lei :thumbsup: , asta daca intereseaza pe cineva!

Edited by darius_x
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

e parerea mea personala atunci, talparita prin Germania inseamna mers pe autostrada 80%....in Romania mersul pe autostrada e 2%, neamtul daca se strica masina o duce la servis autorizat sau la repezentanta, romanul o duce unde e mai ieftin adica la gigi de la colt care are o groapa la garajul de la bloc, asta daca se hotareste sa o duca undeva, in cele mai multe cazuri merge asa cu ea pentru ca "asa fac toate"! plus ca nu o sa aflii niciodata cati km are masina daca nu ai adus o personal si ai inmatriculat-o!

 

 

Fomistii fac ce zici tu, insa hai sa nu bagam in aceeasi oala pe toti. Sunt destui care intretin masina corect doar ca aia nu o dau pe nimic.

 

Uzura e data de orele de functionare, respectiv numar de km reali, oricum ai da-o.

 

 

 

Daca a fost schimbata distributia inca nu stiu, o sa verific cand ajunge in tara....apropo de distributie, piesele OEM costa cam 3000 d lei, aceleasi piese doar cu sigla BMW stearsa de pe ele costa 700 d lei :thumbsup: , asta daca intereseaza pe cineva!

 

Deci vreo 700€ cheltuieli posibile (probabil necesare ca sa dormi linistit) cu schimbarea distributiei la un service decent?

 

Parca atat se taxeaza, vorbim si de manopera, ca aia e cea mai costisitoare. Pe langa piese, pune si un schimb de ulei si filtre, ca e obligatoriu cand schimbi distributia aia pe lant.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Pe mine m-ar costa undeva la 15 milioane, schimbatul distributiei cu manopera, oricum daca nu a fost inca schimbata cand ajunge in tara o duc la Autotransilvania, sa i faca verificare, costa 260 d lei, si ti spun exact im ce stadiu este distributia: 1, 2, 3, sau 4!

 

Si uzura data de orele de functionare nu e tot unu cu uzura data de kilometraj!! daca calculezi dupa orele de functionare o masina folosita pe autostrada 80% la 300.000 km e mai putin uzata ca una folosita exclusiv in oras 100.000km!

Edited by darius_x
  • Like 1
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

e parerea mea personala atunci, talparita prin Germania inseamna mers pe autostrada 80%....in Romania mersul pe autostrada e 2%, neamtul daca se strica masina o duce la servis autorizat sau la repezentanta, romanul o duce unde e mai ieftin adica la gigi de la colt care are o groapa la garajul de la bloc, asta daca se hotareste sa o duca undeva, in cele mai multe cazuri merge asa cu ea pentru ca "asa fac toate"! plus ca nu o sa aflii niciodata cati km are masina daca nu ai adus o personal si ai inmatriculat-o!

 

 

Daca a fost schimbata distributia inca nu stiu, o sa verific cand ajunge in tara....apropo de distributie, piesele OEM costa cam 3000 d lei, aceleasi piese doar cu sigla BMW stearsa de pe ele costa 700 d lei :thumbsup: , asta daca intereseaza pe cineva!

 

 

Pe mine m-ar costa undeva la 15 milioane, schimbatul distributiei cu manopera, oricum daca nu a fost inca schimbata cand ajunge in tara o duc la Autotransilvania, sa i faca verificare, costa 260 d lei, si ti spun exact im ce stadiu este distributia: 1, 2, 3, sau 4!

 

Si uzura data de orele de functionare nu e tot unu cu uzura data de kilometraj!! daca calculezi dupa orele de functionare o masina folosita pe autostrada 80% la 300.000 km e mai putin uzata ca una folosita exclusiv in oras 100.000km!

 

15 mil, la "reprezentanta", nu? cu piese dintr-alea "originale", dar fara sigla...

Edited by Horus
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

15 mil, la "reprezentanta", nu? cu piese dintr-alea "originale", dar fara sigla...

 

Se stie doar ca o masina adusa din Germania cu 200.000 mii de km de-abia isi face rodajul. Cand ajungi in tara trebuie sa mergi mai incet, ca incepe sa intinereasca de fapt.

Kilometrii facuti pe autobahn sunt intr-adevar mai putin solicitanti decat cei prin oras, insa una e sa ii dai goneta 180-200 pe autobahn si alta e sa mergi cu 140 pe pilot. Daca mergi cu un diesel cu 3500 rpm care e chinuitor pt el, 200.000 mii de km, parca nu prea mai zici ca a fost tinut la pas.

Pe mine ma mira ca romanii dau sume considerabile de bani pe masini cu peste 200.000 mii km in ideea ca iau masina tipla, Mai era un individ pe olx care facuse o poveste frumoasa pt e90-ul lui nfl cu "250.000 mii km da' sunt reali", ca si cum cand vezi 250.000 zici " asta da masina, e ocazie". Si probabil multe din cele vandute in tara cu 180000 au dati inapoi tot vreo 50 60 maxim 100 mii. Ajungem tot la "are 260 mii, dar reali". :))

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Si uzura data de orele de functionare nu e tot unu cu uzura data de kilometraj!! daca calculezi dupa orele de functionare o masina folosita pe autostrada 80% la 300.000 km e mai putin uzata ca una folosita exclusiv in oras 100.000km!

 

Ce sta la baza afirmatiei tale? Ca eu nu-s convins de ce spui fix pentru ca am luat si masina la 200k si la 86k. Si cea la 86k, luata de noua din Romania, e mai ok decat cea la 200k alergata si prin Germania multicel.

 

Kilometrii facuti pe autobahn sunt intr-adevar mai putin solicitanti decat cei prin oras, insa una e sa ii dai goneta 180-200 pe autobahn si alta e sa mergi cu 140 pe pilot. Daca mergi cu un diesel cu 3500 rpm care e chinuitor pt el, 200.000 mii de km, parca nu prea mai zici ca a fost tinut la pas.

 

Fix la asta ma gandesc si eu. Ca o fi mai uzat interiorul celei din Romania, ok, dar in general, intretinuta corect, nu ai probleme mai mari decat cu una din Germania la 250k km.

 

Ala cu E90 cred ca nu reuseste sa o vanda, altfel nu inteleg de unde atata vrajeala si ghid in cumparare BMW sh.

 

Pe mine m-ar costa undeva la 15 milioane, schimbatul distributiei cu manopera, oricum daca nu a fost inca schimbata cand ajunge in tara o duc la Autotransilvania, sa i faca verificare, costa 260 d lei, si ti spun exact im ce stadiu este distributia: 1, 2, 3, sau 4!

 

Dar daca tu faci masina la coltu' blocului, cu piese luate pe sub mana (parca ziceai ca lucrezi la un magazin de piese auto) alt roman de ce nu ar face-o?

Nu mi se pare ok sa blamezi pe altii dar tu sa faci fix la fel.

 

--------

Eu ma opresc aici.

 

Sa ai noroc la vanzare, daca avea cutie automata pretul era ok (avand in vedere ca e negociabil).

Edited by jeezy
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce sta la baza afirmatiei tale? Ca eu nu-s convins de ce spui fix pentru ca am luat si masina la 200k si la 86k. Si cea la 86k, luata de noua din Romania, e mai ok decat cea la 200k alergata si prin Germania multicel.

 

 

 

Fix la asta ma gandesc si eu. Ca o fi mai uzat interiorul celei din Romania, ok, dar in general, intretinuta corect, nu ai probleme mai mari decat cu una din Germania la 250k km.

 

Ala cu E90 cred ca nu reuseste sa o vanda, altfel nu inteleg de unde atata vrajeala si ghid in cumparare BMW sh.

 

 

 

Dar daca tu faci masina la coltu' blocului, cu piese luate pe sub mana (parca ziceai ca lucrezi la un magazin de piese auto) alt roman de ce nu ar face-o?

Nu mi se pare ok sa blamezi pe altii dar tu sa faci fix la fel.

 

--------

Eu ma opresc aici.

 

Sa ai noroc la vanzare, daca avea cutie automata pretul era ok (avand in vedere ca e negociabil).

 

 

Un simplu calcul matematic sta la baza afirmatiei, 300.000 de km la o viteza medie de 100km/h rezulta 3000 ore de functionare....100.000km la o viteza medie de 20km/h rezulta 5000 de ore de functionare, fara sa mai luam in calcul ca ambreiajul, dpf-ul si turbina se uzeaza mult mai tare in ciclul urban!

 

Nu lucrez la magazin de piese auto, lucrez la importator direct...daca a cumpara piese cu discount maxim, care de altfel din natura meseriei ti se cuvine, inseamna sa iei piese pe sub mana...atunci asa sa fie!

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Un simplu calcul matematic sta la baza afirmatiei, 300.000 de km la o viteza medie de 100km/h rezulta 3000 ore de functionare....100.000km la o viteza medie de 20km/h rezulta 5000 de ore de functionare, fara sa mai luam in calcul ca ambreiajul, dpf-ul si turbina se uzeaza mult mai tare in ciclul urban!

 

Nu lucrez la magazin de piese auto, lucrez la importator direct...daca a cumpara piese cu discount maxim, care de altfel din natura meseriei ti se cuvine, inseamna sa iei piese pe sub mana...atunci asa sa fie!

 

La 250k km, oricum urmeaza schimbat ambreiajul, decis ceva in privina dpf si vazut de turbina daca nu a fost schimbata deja. Si turbina lucreaza mai mult in afara, asta stii deja.

 

Norocul tau ca ai acces la preturi bune insa cum am zis, lasa balariile cu neamtu' o duce la reprezentanta si blama romanii ca sunt in cautare de optiuni mai accesibile pentru ca si tu faci acelasi lucru.

 

Daca nu ar fi km relevanti, de ce vand nemtii masinile cand se apropie de 200k? De prosti, sigur.

Edited by jeezy
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi asa simplu calculul uzurii in functie de numarul de ore de functionare cred ca producatorii ar fi extrem de fericiti. De ce crezi ca toti dau garantie in functie de numarul de km ca si criteriu principal?

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

 

colegul a adus in discutie faza cu orele de functionare eu doar am amplificat-o!

 

@jeezy....nemtii nu sunt asa "inventivi" ca romanii, nu o sa vezi tu prin germania bmw-uri cu dpf anulat, sau cu voalnta cu masa dubla convertita la masa simpla, plus multe alte "mucificari" pe care le am vazut in servisurile din Romania in ultimii 2 ani!

 

Fiecare isi asuma riscuri cand isi cumpara masina, dar e mult mai mare riscul la o masina rulata in tara, am avut si eu 4 bmw-uri cumparate din tara, toate cu surprize...si din cauza asta masini din tara nu as mai cumpara numai la preturi mult mai mici decat afara.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu contest tiganiile ce le fac fomistii si samsarii, dar sunt si oameni ok si masini ok. Masina pe care o am acum e luata de noua din RO, km reali si nu as da-o pe una din Germania cu cel putin dublu km.

 

Ai si tu dreptate cu unele chestii dar nu e regula generala, exclusiv Germania ca numai gunoaie sunt in RO.

Link to comment
Share on other sites

Kilometrii facuti pe autobahn sunt intr-adevar mai putin solicitanti decat cei prin oras, insa una e sa ii dai goneta 180-200 pe autobahn si alta e sa mergi cu 140 pe pilot.

Asta ai auzit-o prin 2003 la un vecin de bloc ce a fost in Germania si de atunci tot asa umbla vorba.In Germania chiar se circula tare pa autostrazi...si femei si barbati merg tare, te asigur ca daca mergi pe banda 1 cu 140 te muti pe 2 doar cand depasesti camione si microbuze, mai rar cate o masina. Inca nu v-ati saturat de placa asta cu Germania autostrada km sub 200.000 de mii bla bla. Principalul factor care influenteaza viata masinii si a componentelor ei este stilul de condus. Asa ne-am adancit in problema asta ca am inceput sa discutam de ore de functionare, s-au epuizat discutiile cu kilometrii reali, ireali fantastici si am ajuns la ore de functionare, ca la tractoare.

Darius are tot interesul sa prezinte terorii dinastea cu medii de 100 de km, ca vrea sa vanda masina omul..

Mi-a zis si mie un samsar cand am vandut Astra H.."masina rulata in tara, pfff, nu se cauta astea bo$$, iti eu 2800 pe ea"...ca sa faci ce cu ea? daca "nu se cauta astea?"

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta ai auzit-o prin 2003 la un vecin de bloc ce a fost in Germania si de atunci tot asa umbla vorba.In Germania chiar se circula tare pa autostrazi...si femei si barbati merg tare, te asigur ca daca mergi pe banda 1 cu 140 te muti pe 2 doar cand depasesti camione si microbuze, mai rar cate o masina. Inca nu v-ati saturat de placa asta cu Germania autostrada km sub 200.000 de mii bla bla. Principalul factor care influenteaza viata masinii si a componentelor ei este stilul de condus. Asa ne-am adancit in problema asta ca am inceput sa discutam de ore de functionare, s-au epuizat discutiile cu kilometrii reali, ireali fantastici si am ajuns la ore de functionare, ca la tractoare.

Darius are tot interesul sa prezinte terorii dinastea cu medii de 100 de km, ca vrea sa vanda masina omul..

Mi-a zis si mie un samsar cand am vandut Astra H.."masina rulata in tara, pfff, nu se cauta astea bo$, iti eu 2800 pe ea"...ca sa faci ce cu ea? daca "nu se cauta astea?"

 

Dorine cred ca esti obosit si nu ai citit tot postul meu. Merg cam 1 data la 2 luni in Germania si stiu cum se circula. Citeste mai bine ce am scris.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.