Jump to content

Tampoan amortizor spate e46


sorinSTS

Recommended Posts

Salut,

 

De curand am schimbat amortizoarele vechi pe spate cu unele Kayaba noi(aproximativ 1 luna) + puffere KYB, flanse Meyle, o data cu schimbare acestora am pus si arcuri Eibach prokit. De cateva zile am observat ca masina pe spate sta mai ridicata pe partea stanga decat pe dreapta (vizibil cu ochiul liber), am pus-o pe o rampa si am verificat arcurile sa nu se fi rupt, dar sunt ok, un tampon la amortizor lipseste (pe partea stanga, unde sta mai ridicata). Pe drum sunt foarte atent, nu-mi aduc aminte sa fi luat vreo groapa care ar putea dauna mai grav masinii.

 

Puteti sa-mi spuneti si mie cauza acelui tampon "spart"?daca a mai patit cineva. Si ma gandesc ca masina nu sta mai ridicata pe o parte din cauza unui tampon, nu? La diferite service-uri am primit niste raspunsuri ciudate si de aceea pun aceasta intrebare si aici (defect de fabrica la tampon, tija stramba, din cauza arcurilor prea tari, chiar raspunsuri de genu ca arcurile pe spate au diferite inaltimi, desi eu le-am masurat inainte sa le pun)

 

Va multumesc si astept sfaturi din partea voastra.

Link to comment
Share on other sites

de care tampoane ai pus ? normale sau de mpack ?

cele de mpack sunt mia scurte pentru ca masina e mai lasata cu 3 cm si nu ar trebui sa stea pe tampoane in mod normal...

 

si eu am eibach prokit pe 318i n42 si sunt in regula. Pe spate am avut amortizoare stock si erau muci, le simteam aiurea in curbe. am luat sachs , sunt ok. In ambele variante nu statea mai ridicata intr-o parte.

 

Eu as verifica amortizorul care a pierdut tamponu, ceva e suspect acolo, ca sa sparga tamponul ala ar trebui sa nu mai functioneze deloc amrtizorul iar la o groapa , hop etc, sa il sfarame amortizorul.

 

Arcurile le-ai luat noi sau SH ? au acelasi cod ? ma gandesc sa nu fie unul de 318i si unul pt 330i si desi la gol sa aiba aceeasi dimensiune, in sarcina unul sa fie mia tare si unul mia slab.

 

De asemenea as verifica daca arcul este pus corect : sa fie pus in directia corecta (sa nu fie pus invers, adica gresit cu 180 de grade, partea de sus sa fie jos), sa fie intrate cele 2 tampoane de cauciuc in el, sa fie intrat in locasul de sus...

 

Am frecat suspensiile de atatea ori dar niciodata nu mi s-a intamplat sa stea o parte mai sus sau mai jos...

Link to comment
Share on other sites

O sa revin cu cateva poze. Arcurile au fost puse corect 100% si da, sunt luate noi, am stat langa ei cand le-au montat, dar nu am verificat seria pe fiecare in parte. Cu masina am mai mers, nu se simte nici o diferenta in mers.

Sunt puffere Kayaba kit luate de pe autokarma pentru suspensie normala.

 

A mai ramas aparatoarea de praf acolo, daca trag de ea in jos se vede tija amortizorului.

 

Mentionez ca dupa ce s-au montat arcurile masina avea aceeasi inaltime in ambele parti. Ca sa iti faci o idee pe partea unde sta mai sus imi are loc mana sa trag de aparatoarea amortizorului, pe cand pe partea cealalata nu pot decat sa bag degetele.

Edited by sorinSTS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.