Jump to content

Probleme Debitmetru și MAP


serr

Recommended Posts

Salutari,

Am facut niște teste ĂŽn INPA și ISTA+ la debitmetru și senzorul de presiune din spatele admisie și valorile Nominale și Actuale sunt egale la relantiu. Dar la 3000 de ture sunt diferențe mari...

 

Engine Speed: 2919 rpm

Injector volume: 7.5 mg

 

Air mass, actual value: 954.8 mg

Air mass. target value: 544.6 mg

 

Activation, EGR valve: 5 %

 

Boost pressure, actual value: 1843 mbar

Boost pressure, target value: 1264 mbar

 

Activation boost pressure actuator 57 %

Intake air temperature: 19.3 ”0

Charge air temperature: 40.6 °C

 

Oare senzorii sunt problema? Sau turbo?

Link to comment
Share on other sites

Cati km are masina? Am un prieten cu E65 si la 330K km i-a picat turbina si nush ce senzor parca. Daca masina trage bine si nu se plafoneaza la turatii si isi pastreaza puterea, turbina ar trebui sa fie ok. Vezi debitmetrul, ala influenteaza ft mult. Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Relantiu

 

Engine speed: 701 rpm

 

 

Injection volume: 4.6 mg

 

Air mass, actual value: 338.3 mg

 

Air mass, target value: 344.9 mg

 

Activation, EGR valve: 50

 

Boost pressure, actual value: 1012 mbar

 

Boost pressure, target value: 1009 mbar

 

Activation, boost pressure actuator: 85

 

intake air temperature: 19.3 C

 

Charge air temperature: 18.7 °C

 

Am verificat turbina,Putere am. Ax ul nu are joc și actuator deschide și ĂŽnchide,se vede când pornesc ca deschide aproape complet. Nu de mult am schimbat furtunasele de vacuum.

 

Debitmetru i am scos mufa și nu am observat nici o diferențĂŁ. Doar ca mi a apĂŁrut ĂŽn bord eroare de emisii, care am șters-o dupĂŁ ce am bĂŁgat mufa ĂŽnapoi. Am și curĂŁțat senzorii.

Edited by serr
Link to comment
Share on other sites

Din ce ai pus În primul post, erai În accelerare sau mergeai constant? O simplã imagine pentru un moment X nu e relevantã În cazul de faÞã.

 

Pe de altĂŁ parte, maÂşina are vreo problemĂŁ? Sau de ce ai verificat valorile astea?

Link to comment
Share on other sites

Era in acceleratie si aproape de 3000 rpm. Am facut diagnoza pentru consumul mare. Tot timpul se simte un miros puternic de diesel,masina merge cu un mix prea bogat in motorina. Problema este ca valorile de aer sunt mari. Deci nu inteleg daca sunt senzori de vina sau turboul baga prea mult, sau softul...

 

Eu zic ca are relevanta. Masina trebuie sa mearga in specificatii.

Link to comment
Share on other sites

Am facut cu ISTA+ un test la debitmetru si a dat un cod 3FF1. Am scos mufa,am curatat o cu spray contact dupa care am resetat eroarea si nu a mai aparut.

 

Cum sa trec pe softul stock?? Sa fac un update la DDE cu WINkfp la ultima versiune? Am ultimele SPdaten.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.