Jump to content

Probleme 320 i E90


DANIEL_R

Recommended Posts

Salutare tuturor!

Sunt un membru nou pe sitte ,de curand posesorul unui Bmw E90 2.0 I 2006 fabricatie.Toate bune si frumoase pana aici.La cateva zile dupa achizitie la relanti scadea treptat turatia pana ajungea sa se opreasca motorul.Dupa un timp a aparut martorul de ulei cu rosu initial ,tin sa precizez ca e modelul ala fara joja ,e electronica si aparea ca tre sa completez cu 1 l.Am pp ,masina cumparata de la o doamna ce o avea de noua aproape ca nu ii mai completase .Ulterior martorul din rosu a devenit galben ,dar tot se aprinde. Am ajuns cu ea la 3 mecanici cu tester ,sa am mai multe opinii si sa constate ca senzorul de ulei era defect ,dar nu masina pierde si mult ulei ,scoate fumul acela cu tenta de albastru ,am vazut niste comentarii aici legat de simeringuri ,pe la capacul de culbutori.Insa nu stiu la vanos ,la cele doua.Ultimul mecanic le-a scos si aveau pe ele ceva argintiu ca un span.Dupa ce le-a curatat cu un spray ,masina incepuse sa mearga iara in parametrii normali. A doua zi iar a inceput sa faca la fel insa. Nu stiu daca cineva sa mai lovit de problema asta si cum a rezolvat. Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Probabil la tine este o suma de probleme...cel mai bine ar fi sa mergi la cineva care se pricepe la acest motor, si sa eviti testerele multi marca, deoarece pot fi inselatoare.Completeaza locatia ta la profil, sa poti fi indrumat spre cineva priceput.

 

Probabil motorul tau prezinta scurgeri de ulei, si probabil simeringurile trebuiesc schimbate, iar curatatea solenoizilor cu spray este ceva destul de empiric si rudimentar-deci ar fi mai ieftin si sigur sa mergi la un mecanic competent.

 

La motorul tau se recomanda ulei 0w30, 0w40, ar fi interesant sa vezi si ce ulei este in motor, in general "metoda romaneasca" este sa se puna un unei mai vascos, cu speranta ca va consuma mai putin, insa de fapt se accentueaza problemele in acest fel, si nu se rezolva.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut tuturor ! Am revenit cu noi informatii .Multumesc pentru raspunsul prompt ,eu nu am mai fost on-line pe forum .Am mers la un domn mecanic ce lucreaza acasa la el.In prima faza am dat baia jos sa vad nivelul de ulei din motor si surpriza,avea poate 1 l si putin.Lantul de la distributie era slabit si cam atat am putut observa.Acum pe tester arata ca si eroare numai motorasul acela valvetronic. Mecanicul spune sa schimb distributia in prima faza si cateva garnituri ,de la culbutori si inca vre-o 2 a enumerat el.Sa ii fac schimbul de ulei si sa vad in cat timp il va pierde in prima faza..doar daca pierde f mult sa ajung la semeringuri sau spune el segmentare daca e mai grav.Am fost de acord cu schimbatul distributiei ,numai ca el a comandat pe Bilstein piesele si din ce mai citisem am vazut ca e recomandat sa pui originala ,asa ca am dat retur piesele acelea si acum astept noua distributie. Faptul ca a mers fara ulei ,acum si cat o fi mers asa,ma gandesc sa nu ii fi facut foarte rau si ca mai bine era sa caut alt motor.
Link to comment
Share on other sites

Uzura realĂŁ a motorului o vezi de-abia dupĂŁ ce desfaci tot motorul, adevĂŁrul e cĂŁ papĂŁ ulei, Âşi degeaba schimbi simeringurile si distributia dacĂŁ pistoanele si segmenții sunt uzați.Ultimul mecanic ar fi trebuit sĂŁ ĂŽți facĂŁ si un test de compresie pe fiecare pistol, aÂşa aflai cam ce te aÂşteaptĂŁ.
Link to comment
Share on other sites

a fĂŁcut și test de compresie ĂŽntr-un final și mi-a spus ca este slaba.Acum e cu dus ĂŽntors..sa iau un alt motor dar și aici e la noroc sau sa ĂŽi fac o segmentare .Nu știu cat de bine ar ieși și ca bani,cumulat manopera plus piese ajunge mai scump cred decât un motor sh. Nu știu dacĂŁ sa mai confruntat cineva cu problema asta.Voi ce credeți ca ar fi mai bine sa fac ? alt motor sau sa ĂŽmi ĂŽncerc norocul cu al ei.
Link to comment
Share on other sites

iti iei un motor sh si ii faci test de compresie inainte sa-l iei

ii spui vanzatorului sa puna un electromotor pe el si cu electromotorul pus pe baterie invarti motorul

daca nu are electomotor vanzatorul il demontezi pe al tau si il duci pe al tau

eu unul asa as face inainte sa-l cumpar

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.