Jump to content

Problema Turbo si pornire BMW E46


dicuMircea

Recommended Posts

Salutare tuturor , vin si eu cu cateva probleme la un Bmw e46 320d 136cp..

1. Motorul porneste foarte greu la prima cheie indiferent de anotimp , dupa ce l.am pornit si merg vro ora porneste imediat , daca il las cateva ore iar porneste greu ... ( Am schimbat injector cu fir , releu bujii , bujii , siguranta 100a e ok ) ( oricum la 35 de grade vara nu cred ca este nevoie de nici o bujie )

2. Pana in 2500 masina e moarta , ii dau talpa urca foarte incet in turatie pana la 2000 - 2500 apoi pleaca tare iar la 3000 - 3500 se simte ca scapa putere ... are momente cand intrerupe turbo ( am curatat egr , admisie si am schimbat senzorul map )

Ce sa ii mai fac ??? Daca sti cineva va rog ... orice idee este bine venita ...

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nu uita sa verifici si furtunele de vacuum...poate fi si de acolo ceva. La treaba cu pornirea verifica electromotorul, chiar daca invarte nu inseamna ca e in regula. Eu am patit sa fie gripat si invartea prea greu (trebuia sa tin mult la automat pana pornea, cand se incalzea motorul ponea bine).
Link to comment
Share on other sites

inlocuieste toate furtunasele de vacum pe care le ai atat pe turbo cat si pe electroventilator. iei furtun de carburant la metru. eu o vad ca o problema de injectie. la modelul asta injectia face f multe probleme. de verificat injectoarele pe tester la bosch daca poti sa vezi exact daca picura sau pulverizeaza normal. daca ai schimbat injectorul cu fir sper sa fi pus nou. ala sh nu garanteaza nimeni ca merge in parametri. mai poate fi si o problema de pompa de injectie sa scape presiunea. insa nu cred ca trebuie sa mergi din start asa departe. eu am avut masina d asta vreo 9 ani si e foarte problematica. am facut proba si cu alte injectoare si tot facea figuri. pompa refacuta integral etc. pana nu am schimbat un injuctor nu i am dat de cap. desi facusem diverse probe etc. la partea cu trasul cred ca e si debitmetrul cam lesinat. trebuie pus pe tester. turbina se verifica si ea pe tester vezi ce presiune face si la ce turatii.

 

succes!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Salut, cu trasul pana in 2500 de ture am avut si eu problema.. am rezolvat prin schimbare debitmetru de aer initial, dar codul de la noul debitmetru nefiind acelasi cu cel original al masinii, am dus-o la reprezentanta unde mi-a fost scris noul cod in ecu masinii..de atunci nu am mai avut treaba
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.