Jump to content

Performance power kit


selena

Recommended Posts

  • 4 months later...

Eu am pus kittul in discutie la Bavaria pe un e90 320d xdrive. Atunci, prin 2015, a fost 7600 RON si pachetul a inclus convertor de cuplu, intercooler, calculator nou plus ventilator si radiator. Toate piesele scoase si schimbate mi le-au dat deci e verificat (nu mai stiu ce am facut cu convertorul dar restul pieselor le-am dat eu ca ma incurcau prin garaj). Se simte la mers in mod clar. Masina reactioneaza mai rapid si trage foarte bine. Cum a zis cineva simti sut in fund cand schimba cam oricand si pe sport trage ca apucata... e posibil ca pe seria 5 f10 convertorul sa fie diferit de cel de pe e90 chiar daca e un motor similar datorita greutatii mai mari a masinii. In pachetul de upgrade de la BMW convertorul care se pune e cel de pe motoarele 2.0 diesel dar biturbo deci trebuie sa duca un cuplu mai mare decat pe cele monoturbina. Ca sa te lamuresti ce ai cauta modelul cutiei de viteze si apoi gasesti si cu ce convertoare s-a montat pe ce masini. Din ce stiu eu gama P de convertoare sunt cele de pe 2.0 monoturbo si gama Q s-au pus pe 2.0 biturbo. Ca idee vezi ca Alpina modifica BMW 320d punand motorul de pe 2.3 sau 2.5 diesel si il ducea la 214 CP implicit schimband si convertorul. Deci, merita banii acest kit dar dupa 6 luni o sa vrei mai mult... asa am patit eu si am facut modificarea pe care o face Alpina adica mi-am schimbat motorul cu unul biturbo plus ciptunning (250 CP si vreo 509 Nm) plus suspensii Billstein/ Eibach dupa care sistem de franare complet 335d ca aveam nevoie :) dupa inca un an am vandut-o... concluzia e ca daca vrei putere mai multa sky is the limit dar mai bine fa un calcul acum si vezi daca nu e mai ieftin sa vinzi ce ai si sa iei un motor mai mare... eu mi-am facut damblaua cap coada dar daca adun banii dati imi luam un 335d xdrive din prima :) si daca tot vrei tuning cauta chestii gen AC Schnitzer, etc...

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eu am pus kittul in discutie la Bavaria pe un e90 320d xdrive. Atunci, prin 2015, a fost 7600 RON

Eu tin minte ca am dat 6500 Lei cu tot cu montaj.

 

Convertizorul vechi l-am vandut cu 1500 Lei, furtunul de turbo cu vreo 350, cu restul de piese am ramas ... intercooler, ventilator si ECU. S-a simtit diferenta, dar nu stiu daca de toti banii :) la momentul respectiv m-a incantat ca nu mi-a afectat garantia masinii.

Link to comment
Share on other sites

Asta a fost ideea si la mine. Aveam garantie BMW si doream sa o pastrez. Cred ca depinde cursul valutar si negocierea, pe care eu nu am facut-o :) apropos, stie cineva daca merg puse tobele performance de pe 440i pe 430i? Ma refer la potrivirea mecanica adica daca se oupa toba finala cu cea medie la imbinare... stiu ca trebuie alt diffuser ca o sa am doua tevi, una stanga si alta dreapta... ma mananca iar buzunarul ;)

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.