Jump to content

Comportare ciudata cutie viteze E70 X5


andreisaioc

Recommended Posts

Asa fara sa cunosti zici ca e din soft ? Daca era din soft trebuia sa fie asa tot timpul , omul a specificat clar ca dupa ce a iesit cu ea din service a simtit ca, cutia nu mai este ce a fost. Nu zic ca nu ii strica si un update , dar nu cred ca asta ii rezolva problema. Vedem zilele astea ce zic ''doctorii''si cu siguranta e ceva fizic.

 

 

Eu spun ca ar fi mai bine sa studiezi mai amanuntit principuiul de functionare al cutiei cutiei 8HP. Altfel nu ai fi raspuns asa. E mult de explicat si destul de greu de inteles.

 

Si citeste ce am scris mai sus. Ori nu citesti tot, ori nu ai inteles. Eu nu am afirmat ca este exact din soft. Am spus ca este recomandat sa se faca softul.

 

Oricum softul trebuie facut. Si pana sa arunci banii pe reparatii costisitoare.

 

Am spus ca este mai bine sa faca prima data update de soft si abea dupa aceea daca nu se remediaza problema, sa mearga cu reparatia.

 

Sper ca acum ai inteles ce am vrut sa spun. :rolleyes:

 

Iar orice atelier de reparat cutii, ei din reparatii traiesc, nu din softuri facute la masina. Concluzia o tragi singur.

Edited by radu95
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stai linistit, baietii de la Kata Technik sunt destul de priceputi.

 

Eu am schimbat discuri ambreiaj + rec. mechatronic + niste senzori etc la cutie Audi Q5 3.0tdi tiptronic 7 trepte si nu am mai avut nicio problema de atunci.

 

Cand retrograda din a 2 in a 1 imi dadea niste socuri de ziceai ca a intrat cineva in spatele meu..

Link to comment
Share on other sites

am vazut ca sunt priceputi. La Service Scream (Tezparii) bmw, imi recomandau tot asa sa incep cu ceva ieftin (schimb ulei 2400 la ei :D fara sa schimbe uleiul din convertizor, doar partial. La kata acest schimb e 1300 de lei cu piesele originale, si 1800 de lei complet cu pompa de recirculare.)si i-am zis ca la banii astia nu o pot lua pe ghicite.

Plus ca aici la kata, la un moment dat eram ca si plecat, pentru ca nu gasise nimic la ea, si ziceau sa astept pana imi da eroare... deci nu par rau intentionati

 

o fi noul soft o imbunatatire, dar vechiul soft sigur nu duce la stricarea cutiei.

 

Cand retrograda din a 2 in a 1 imi dadea niste socuri de ziceai ca a intrat cineva in spatele meu..

cam asa era si la mine, se frana, te dadea cu capul de bord, apoi ii lua ceva pana schimba a 3 a (mai mult ca de obicei)

Edited by andreisaioc
Link to comment
Share on other sites

am vazut ca sunt priceputi. La Service Scream (Tezparii) bmw, imi recomandau tot asa sa incep cu ceva ieftin (schimb ulei 2400 la ei :D fara sa schimbe uleiul din convertizor, doar partial. La kata acest schimb e 1300 de lei cu piesele originale, si 1800 de lei complet cu pompa de recirculare.)si i-am zis ca la banii astia nu o pot lua pe ghicite.

Plus ca aici la kata, la un moment dat eram ca si plecat, pentru ca nu gasise nimic la ea, si ziceau sa astept pana imi da eroare... deci nu par rau intentionati

 

o fi noul soft o imbunatatire, dar vechiul soft sigur nu duce la stricarea cutiei.

 

 

cam asa era si la mine, se frana, te dadea cu capul de bord, apoi ii lua ceva pana schimba a 3 a (mai mult ca de obicei)

 

 

Vezi ca ai inteles gresit preturile la kata. Ce pret ai spus tu, este fara manopera. http://www.piese-cutii-automate.ro/cumpara/kit-revizie-8hp45-70-8-trepte-original-zf-37

 

Da, eu de aici ma retrag, succes.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Nicio eroare, doar cand se incalzea masina, cam dupa 30 minute, incepeau socurile cand opream pe loc.

 

Din ce in ce mai violente, daca mergeam o ora ma simteam ca si cum eram lovit in portbagaj la fiecare semafor :))

 

Da, cutia aia e vestita pe Audi A7 pt problemele ei.. dar in principiu costurile de mechatronic / ambreiaje / convertizor sunt aceleasi din ce m-am interesat.

 

Tocmai din cauza asta a fost primul si ultimul Audi pentru mine :)

Edited by Arkandor
Link to comment
Share on other sites

 

I-am relatat omului o chestie auzita in service-ul BMW...

Daca vrei sa fii badaran, succes...dar cauta alti musterii...

Daca auzeai ca se rezolva problema intrand cu masina la 130km/h intr-un copac...veneai cu solutia asta aici?!?!?

Astea sunt povesti de adormit copiii...repet intrebarea: stii procedura de resetare si de readaptare parametrii cutie? Cea din ista, nu alte aberatii auzite de.tine.

 

Nu vreau sa fiu badaran, din contra...am facut greseala sa ma contrazic cu ei...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca pe tine Arkandor te-au cam incarcat la nota de plata, mare problema la primele S-tronic a fost o greseala de design a cablajului cutiei care din cauza calduri degajate de ulei ducea la dezlipirea unor lipituri, se rezolva doar prin schimbarea cablajului care e ieftin. Mecatronicul cade rar, la fel si ambreiajele, nu stiu cati km avea masina ta si cum fusese condusa, cate launch control o fi vazut, etc...dar sa schimbi si ambreiaje, si mecatronic si cablaj suna a "nu stim exact ce are, dar schimbam totul ca trebuie sa mearga dupa", no offence :)

 

Si nu, costurile nu-s aceleasi, e mai simplu sa schimbi ambreiaje la un dual clutch decat la una cu convertizor, pe cea din urma o desfaci complet sa ajungi la ambreiaje, dual clutch e ca o manuala robotizata, ambreiajele sunt in fata, nu desfaci toata cutia.

Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am aflat detalii noi. Baietii au inlocuit (sau reconditionat) blocul de valve, au schimbat uleiul si mi-au zis ca acum merge mult prea bine (asta li se pare suspect, nu stiu de ce, si ca o vor mai tine cateva ore, sau pana maine cred, sa o mai testeze)

Uleiul a avut foarte putina pilitura, deci interiorul mecanic al cutiei nu a trebuit sa fie desfacut, deci nu cred ca e necesar acum. Vom vedea care este verdictul final, una peste alta, daca o repara si e ok in acest stadiu, eu am garantia si sunt multumit

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte bine ca s-a rezolvat doar cu atat ... In legatura cu garantia , banuiesc ca o sa ai garantie doar pentru blocul de valve , daca iti pica convertizorul sau se duc discurile de ambreaj nu cred ca au ei o responsabilitate din moment ce cutia nu a fost desfacuta in bucati. Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Daca auzeai ca se rezolva problema intrand cu masina la 130km/h intr-un copac...veneai cu solutia asta aici?!?!?

Astea sunt povesti de adormit copiii...repet intrebarea: stii procedura de resetare si de readaptare parametrii cutie? Cea din ista, nu alte aberatii auzite de.tine.

 

Nu vreau sa fiu badaran, din contra...am facut greseala sa ma contrazic cu ei...

 

Ok, poate am interpretat eu gresit...scopul unui forum sunt informatiile. Userul selecteaza apoi ceea ce crede de cuviinta. Daca Tesla iti spunea ca poate sa aprinda un bec pe care il tii in mana fara fir, probabil era pus la zid si impuscat inainte de a face un demo.

Nu stiu pe ISTA...astia folosesc INPA cand schimba uleiul in cutie. Ista/d e alternativa, ca si DIS...

 

O zi frumoasa.

 

Procedura de resetare throttle o ai mai jos (nu o confunda cu cea de resetare parametri cutie, aia se face cu ISPA, INPA, DIS, Autopilot...

 

1. Put key in the ignition

2. Click on the Start button without having your foot on the accelerator. At this point the lights on the dash will all light up.

3. Push the accelerator to the floor and hold it for about 30 seconds. For me at about 20 seconds I heard a very faint sound. This is the reset sound. Don't worry if you don't hear it. Just keep your foot on the pedal for about 30 seconds.

 

Am atasat si un document antic cu adaptarea pentru cutiile de pe E70...nu stiu daca mai functioneaza.

Gearbox adaption procedure.pdf

Edited by pireutz
Link to comment
Share on other sites

da stiu ca asta e cu garantia. Dar eu zic ca discurile de ambreiaj si restul pieselor mecanice acum vor avea sanse mai mici sa se strice acum cu uleiul nou. Masina nu va fi fortata (si nu am mers niciodata sportiv cu ea, chiar ma mirat de ce e in stare pe distante mici cand mi-au forjat-o baietii)

Deci cel putin pentru urmatorul an (cat dureaza garantia la blocul de valve) nu vor mai fi probleme, zic eu, poate sa fac eu 100.000 de km....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca pe tine Arkandor te-au cam incarcat la nota de plata, mare problema la primele S-tronic a fost o greseala de design a cablajului cutiei care din cauza calduri degajate de ulei ducea la dezlipirea unor lipituri, se rezolva doar prin schimbarea cablajului care e ieftin. Mecatronicul cade rar, la fel si ambreiajele, nu stiu cati km avea masina ta si cum fusese condusa, cate launch control o fi vazut, etc...dar sa schimbi si ambreiaje, si mecatronic si cablaj suna a "nu stim exact ce are, dar schimbam totul ca trebuie sa mearga dupa", no offence :)

 

Si nu, costurile nu-s aceleasi, e mai simplu sa schimbi ambreiaje la un dual clutch decat la una cu convertizor, pe cea din urma o desfaci complet sa ajungi la ambreiaje, dual clutch e ca o manuala robotizata, ambreiajele sunt in fata, nu desfaci toata cutia.

 

 

Probabil da, factura a fost incarcata cu ceva, dar am fost la atatea service-uri care reparau cutii si ei au parut cei mai profi / costuri mai mici...

 

Asta e, am pierdut, masina oricum am vandut-o... cand ai o problema la cutia automata nu prea stii ce sa crezi.. cum te contrazici cu mecanicul si ii spui ca mechatronicul e bun ?

 

Nu ai cum sa faci asta... doar sa cunosti extrem de bine mecanica.

Link to comment
Share on other sites

partea de mecatronica e sensibila, si nu poti sti. Eu am vazut mecatronica din dezemembrari pe ebay.de, de la selleri verificati, pe la 500 de euro. Daca te tine si esti cat de cat mecanic poti face acest schimb singur (sunt destule tutoriale pe youtube pentru diferite masini) dar nu ai nici o garantie ca va iesi bine, plus ca trebuie sa stii exact ca mecatronicul e piesa care e stricata. Deci cea mai sigura solutie este la aceste firme (putine la numar) care se pricep cu adevarat la cutii automate (ei stiu cu ce se mananca pentru ca asta fac zi de zi) chiar daca iesi mai scump (de 3 ori mai scump), macar ai o anumita garantie

 

le: eu pentru moment in afara de schimbul de ulei care e cea mai simpla operatiune (cel putin la bmw), dupa schimbul filtrului de aer, am schimbat singur unitatea de bujii (dar e plug and play). Deci pentru o asemenea operatiune de schimbare ar trebui sa gasesti un mecanic cat de cat priceput. Dar asta doar daca esti sigur ca acea piesa este defecta.

Edited by andreisaioc
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

....

Procedura de resetare throttle o ai mai jos (nu o confunda cu cea de resetare parametri cutie, aia se face cu ISPA, INPA, DIS, Autopilot...

 

1. Put key in the ignition

2. Click on the Start button without having your foot on the accelerator. At this point the lights on the dash will all light up.

3. Push the accelerator to the floor and hold it for about 30 seconds. For me at about 20 seconds I heard a very faint sound. This is the reset sound. Don't worry if you don't hear it. Just keep your foot on the pedal for about 30 seconds.

 

Am atasat si un document antic cu adaptarea pentru cutiile de pe E70...nu stiu daca mai functioneaza.

Gearbox adaption procedure.pdf

 

Asta este procedura pentru ''resetare pedala acceleratie'' ? Nu de alta dar exact aceasi procedura am auzit ca este si pentru Mercedes, iar pe foumurile straine (BMW/Mercedes) se zice ca ar fii pentru cutia automata.

 

Oricum trebuie verificate valorile inainte cu ISTA si dupa urmata procedura de mai sus sa vedem daca se ''reseteaza/schimba'' ceva .

Pana atunci toate astea sunt povesti...

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Asta este procedura pentru ''resetare pedala acceleratie'' ? Nu de alta dar exact aceasi procedura am auzit ca este si pentru Mercedes si pe foumurile straine (BMW/Mercedes) se zice ca ar fii pentru cutia automata.

 

Oricum trebuie verificate valorile inainte cu ISTA si dupa urmata procedura de mai sus sa vedem daca se ''reseteaza/schimba'' ceva .

Pana atunci toate astea sunt povesti...

 

Da, e cea pentru cutie automata. E aceeasi din ce stiu si pe E84. Eu inca nu am probleme, a invatat stilul meu foarte bine si sunt multumit pana in prezent...dar daca se schimba ceva, am un prieten cu softul si am sa fac un experiment, sa vedem ce se modifica pe parametri.

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca pe tine Arkandor te-au cam incarcat la nota de plata, mare problema la primele S-tronic a fost o greseala de design a cablajului cutiei care din cauza calduri degajate de ulei ducea la dezlipirea unor lipituri, se rezolva doar prin schimbarea cablajului care e ieftin. Mecatronicul cade rar, la fel si ambreiajele, nu stiu cati km avea masina ta si cum fusese condusa, cate launch control o fi vazut, etc...dar sa schimbi si ambreiaje, si mecatronic si cablaj suna a "nu stim exact ce are, dar schimbam totul ca trebuie sa mearga dupa", no offence :)

 

Si nu, costurile nu-s aceleasi, e mai simplu sa schimbi ambreiaje la un dual clutch decat la una cu convertizor, pe cea din urma o desfaci complet sa ajungi la ambreiaje, dual clutch e ca o manuala robotizata, ambreiajele sunt in fata, nu desfaci toata cutia.

 

 

Probabil da, factura a fost incarcata cu ceva, dar am fost la atatea service-uri care reparau cutii si ei au parut cei mai profi / costuri mai mici...

 

Asta e, am pierdut, masina oricum am vandut-o... cand ai o problema la cutia automata nu prea stii ce sa crezi.. cum te contrazici cu mecanicul si ii spui ca mechatronicul e bun ?

 

Nu ai cum sa faci asta... doar sa cunosti extrem de bine mecanica.

Link to comment
Share on other sites

Probabil da, factura a fost incarcata cu ceva, dar am fost la atatea service-uri care reparau cutii si ei au parut cei mai profi / costuri mai mici...

 

Asta e, am pierdut, masina oricum am vandut-o... cand ai o problema la cutia automata nu prea stii ce sa crezi.. cum te contrazici cu mecanicul si ii spui ca mechatronicul e bun ?

 

Nu ai cum sa faci asta... doar sa cunosti extrem de bine mecanica.

 

 

Probabil da, factura a fost incarcata cu ceva, dar am fost la atatea service-uri care reparau cutii si ei au parut cei mai profi / costuri mai mici...

 

Asta e, am pierdut, masina oricum am vandut-o... cand ai o problema la cutia automata nu prea stii ce sa crezi.. cum te contrazici cu mecanicul si ii spui ca mechatronicul e bun ?

 

Nu ai cum sa faci asta... doar sa cunosti extrem de bine mecanica.

 

 

De ce repeti postarea ?

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Nu o sa aflam niciodata ce au schmbat din bloc, sau daca au schimbat (de multe ori se curate supapele daca selonoizii functioneaza) Pretul ala de 900euro este cand schimbi toti selonoizi/supapele... el a avut treaba doar cu 1-2 trepte (mai mult de 2 selonoizi/supape nu trebuia schimbat)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.