Jump to content

probleme bmw e60 525 2005


#ask#for#it

Recommended Posts

Salutare. Am si eu un E60 din 2005, motorizarea de 2.5 D .

Problemele mele apar inca din primele zile ale achizitionarii masinii,si anume in vara mai exact pe data de 1 august

Ei bine... am achizitionat masina din germania de la seful meu. Masina Era a dansului cu 225000 km reali de noua...in ultimii 5 ani masina a stat intr un garaj fara a fi folosita... la o discutie cu dansul cum ca mi as dori o masina second hand si as dori ca dansul sa o cumpere sa mi faca un leasing la ea, m a intrebat ce tip de masina mi as dori si am optat pt un A6 de prin 2005-2007 sau um 5-ar din acelasi interval de vechime, la care dansul i mi spune ca are unul nefolosit de 5 ani si masina are o stare impecabila... Zis si facut am fost sa vedem masina, urmand ca eu sa plec in urmatoarele zile in vacanta.. am vazut o.. masina are o stare ireprosabila estetic, nici ce a mai mica zgarietura...cand am ajuns la ea...nu pot descrie cum arata...plina de paianjeni si prafuita in ultimul hal. a pornit la prima cheie dupa montarea bateriei, am mers i am reinnoit actele apoi am dus o la spalatorie... nu am mers cu ea in urmatoarele zile pana in ziua plecarii...mi am pus bagaju si am taiat o spre tara masina se comporta ireprosabil din orice punct de vedere. tragea si inca trage grav pt cei 177 cp ai ei masina mi a dat o pe garantie cum ca el va suporta orice fel de reparatie a masinii in urmatorul an pana la achitarea ei...de asemenea taxele sunt suportate de dansul.. ei bine masina am dus o pana in vama la arad fara nici ce a mai mica problema la performante mai "ridicate" sa spunem... ( i am dat de au luat o toti dracii) mai pe romaneste... apoi pana in arad jneva pe nationalul ala ... am luat o groapa foarte adanca ...aveam ceva viteza ..vreo 170 sau asa.. m am oprit am verificat totul ok.. in urmatorii 3 km ...m i s a oprit navigatia cu tot cu radio... am dat vina pe un scurt circuit din cauza socului precedent si mi am continuat deplasarea... ei bine problemele abea incepeau... am observat la un popas camd am efectuat o manevra cu spatele ca senzorii nu mi mai mergeau... apoi pana in craiova cu vreo 30 km am observat ca e foarte lasata de spate... pernele de pe spate s au lasat... am ajuns acasa cu ea iar a2a zi dimineata masina era complet lasata din perne...nu se putea conduce . va dati seama ca l am sjnat pe domnul sef i am povestit si mi a zis sa o duc la reprezentanta bmw din zona mea...am incercat sa mi fac o programare si ma programasera in vreo 3 saptamani pt diagnoza.. va dati seama ca n am putut astepta din moment ce eram in vacanta si nu aveam cu ce ma deplasa ..asa ca am sunat un prieten electrician si dupa o zi de cautari...( greseala lui ..a inceput din fata de la motor) am ajuns pe fire pana in portbagaj sub roata de rezerva... acolo surpriza mare. vreo 2 litri de apa gasit unde sunt modulele alea pt senzori parcare calculatorul pernelor de aer... etc.. mirosea foarte urat apa aceea si totul era oxidat... m am dus in primulparc pt dezmembrari si am gasit un e60 si mi am luat modulul pt senzori...modululnpt pernele de aer...ceva relee etc... problema rezolvata... masina mergea din nou impecabil..toata distractia... vreo 5000 lei... la nici 2 saptamani m am trezit ca nu mai tragea ... ceva furtune crapate...le am schimbat ...totul ok in ziua plecarii cu 40 grade afara ...am ramas fara servo si ac .... m i a rupt cureaua la accesorii din cauza Ac ului...acea joc...nu mai stiu cum se numeste chestia aia care produce aerul rece ..l am anulat alta curea accesorii si am venit cu geamurile deschise pana in D ... aici a preluat el masina a dus o in service si a reparat o... a adus o inapoi m am trezit ca m i se ard becurile... am inceput cu pozitiile spate ... apoi stopuri pe frana .. lumini marsarier... lumini pt ceata... mai interesant e ca dupa ce le schimbam ..erorile unora le stergea in timp ce altele persistau..de exemplu inca am in prezent luminile pe marsarier defecte... (asa zice ea) dar ele merg.. stop frana pe dreapta si ceata stanga.... ai recent de vreo2 luni..cam de cand a scazut tem0eratura...cand pornesc masina merge intrerupt 5 secunde...turometru fluctueaza si motorul intrerupe...apoi dupa acele 5 secunde erge in parametri normal dar inca are un sunet ciudat de lers motorul 0ret de 1 minut...prea putin notabil dar e acolo... mai interesant e ca daca turez masina si o tin intr o turatie constanta chiar si la cald in jurul turelor 1100-1500 doar pe N motorul trepideaza... daca o enervez tare ... si trag pe ea cutia nu mi schimba decat cu ajutorul meu din pedala in treptele 3 si 4 ... adica o turez pana la refuz ajung cu ea la 4000 ture si daca o las mai moale...logic ar fi sa mi urce treapta ..insa ea se mentine acolo. dar ajutand o ...(dandu i un impuls scurt din pedala) i mi schimba treapta... asta se intampla doar cand trag tare pe ea ... daca merg lejer nu are nici o problema ...schimba perfect ... de ceva timp se aude si mai tare motorul... masina obisnuia sa fie foarte silentioasa insa acum ii aud motorul cumva chinuindu se ...toata lumea i mi spune ca e normal insa ei nu stiu cum obisnuia sa se auda masina asta... testerul nu da nici o eroare ...nici macar una micuta.. am tot incercat sa le explic si mi au zis ca masina e ok si sa i dau pana o sa cedeze ceva si atunci se va repara... iar cireasa de pe tort face ca,chiar azi la 245.000 km am mers in oras un pic si dintr o data mi s a ars becul pe scurta stanga... am dat sa l schimb...nimic...problema persista...am verificat siguranta si este buna...filamentul este intreg... mi a cam scos fire albe masinuta asta... nici nu pot s o arunc ...dar nici sa dau necazul meu altuia...si ma scuzati daca v am plictisit cu romanul meu insa as dori daca v i s a mai intamplat si voua ceva asemanator si a ti gasit rezolvare sa mi ziceti si mie cam la ce sa ma astept.... multumesc mult si sarbatori fericite.

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

1. masina are 12 ani, deci chiar daca arata bine trebuie pusa la punct - vezi furtune vacum, curele, role, fulie vilbrochen, regulator, etc, etc....

2. spalatorie > apa in portbagaj > ce a umat este cat se poate de firesc

3. 5000 lei pt 3 relee, un MPM un PDC si EHC second hand ??? sper ca ai gresit suma...

4. trepideaza la rece > tester, etc

5....

concluzie: ai cumparat o masina sh de 12 ani nefolosita multi ani...e firesc sa ai multe probleme, mergi la un iscusit si rezolva problemele...

Link to comment
Share on other sites

Inteleg ca ai avut modulele de la roata de rezerva inundate - micro power module , pdc si altele . Sper ca le-ai schimbat pe toate . In plus modulele schimbate, daca sunt luate de pe alta masina , trebuiesc sa fie compatibile si recodate pe masina ta cu schimbare de VIN in module . Pt problemele de becuri vezi si modulul de lumini . Daca masina a stat atata timp , poti sa ai mufe si contacte oxidate oriunde.

Prin portbagaj sunt si niste relee care au legatura cu cutia automata . Trepidatii - vezi tampoane motor si cutie , functionare injectoare etc

Ai nevoie sa mergi la cineva care se pricepe la BMW , cu tester de BMW (DiS, ISTA, Inpa) si luate problemele pe rand .

Nu se poate sa nu ai erori pe tester la cate probleme enumeri tu acolo . La reprezentanta or sa-ti puna module noi si o sa te coste o avere . Sunt baieti care sa pricep sa faca modulele second sa mearga pe masina ta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.