Jump to content

Adaptive F10 2013..plus altele.


Bogdan D.

Recommended Posts

Salut,

nu am multa experienta in BMW dar sunt pe drum din pacate, trebuie sa invat singur.

Am achizitionat un F10 in Mai anul trecut prin BMW Romania, cu garantie 2 ani. Totul ok pana prin toamna cand au aparut o serie de probleme.

Toate s-au intamplat in timpul unui drum de 500 km.

 

Dupa 200 km parcursi, am oprit pt juma de ora dupa care, la plecare am constat ca nu s-a mai aprins farul stanga fata - mai precis LED-ul. Becul de faza mergea (service mi-a spus ca sigur au intrat ceva rozatoare si mi-au rezolvat ceva conexiuni)

Dupa vreo 100 de km mi-a aparut pe bord ceva problema cu drivetrain.

Am ajuns la destinatie, si am mers direct la service BMW, unde mi-au spus ca e problema cu motorul de la far, trebuie schimbat. Nimic nasol in rest pe diagnoza.

Dupa 2 zile in care masina nu a mai fost folosita mi-a aparut pe bord battery low, some functions will be disabled.

Din momentul ala si-a revenit farul complet.

 

Intorcandu-ma acasa, am bagat masina in service-ul BMW (cel din orasul unde stau) si au constatat ca e dus acel motor de la far (daca ii zic bine), plus baterie dusa plus EGR. Ma rog, usor suspect dar realist.

EGR..(de cand am luat masina, mi s-a parut putin suspect sa consume 10,5+ (motor diesel 2000 xdrive) in conditiile in care cartea zice vreo 6,5 parca. Inteleg ca sunt conditii ciudate de test si de aia iasa putin, dar 10,5 usor prea mult.

Service mi-a zis ca e consum mare din cauza motorului care trage o caroserie incomoda pt el. I-am crezut, ce sa zic... In fine, dupa schimbarea EGR consumul a scazut la 8,5.

 

Momentan totul roz (exceptie confort acces - maner pasager nu functioneaza --- apropos, daca BMW iti da 2 ani garantie pe o masina, nu ii fac si ei o evaluare corecta cand ti-o vand? de ce aflu eu pe parcurs care sunt problemele si trebuie sa le rezolv pe franciza?)

Ma rog, sa revin la roz,

problema deranjanta e urmatoarea: Dupa ce mi-au schimbat acel motor far am observat ca pe adaptiv nu mai face acel con de umbra pe masina care vine din fata (nu mai intra matricea in functiune), cum facea odata. Acum doar opreste total faza lunga si o reporneste cand trece masina din sens opus.

E a 3-a oara cand am lasat-o in service sa rezolve problema asta si isi dau cu dreptu'n stangu.

NU vreau sa le fac reclama proasta dar o sa apelez la BMW in Germania sa elucidez misterul. Am mai facut-o cu alte ocazii si m-au lamurit.

Sau am speranta ca ma poate ajuta cineva de aici sa le pot spune mesterilor unde sa caute.

 

PS: si ar mai fi o intrebare, daca e xdrive franeaza mai mult pe spate? placutele de frana montate noi zic ei, prin Iunie, sunt azi de 4mm pe spate si 8mm pe fata.

 

multumesc.

Edited by Bogdan D.
Link to comment
Share on other sites

La ce pot sa-ti raspund ... eu am e60 tractiune spate, intotdeauna am schimbat placutele din cauza celor de pe spate ... montez noi, iar cand cele pe pe spate imi arata 2000km, cele de pe fata imi arata 15000km ... asta nu o data, ci de doua ori.

Acum imi arata 40000 spate, 45000 fata.

Edited by lucianWRC
Link to comment
Share on other sites

practic masina ta acum are High Beam Assist normal. ceva e in neregula cu calculatorul ala de far ce l au schimbat, poate nu e codat corect...

 

legat de manerul de la comfort access, el poate fi una din sursele problemei cu descarcatul bateriei. eu pe el l as suspecta inainte de calculatoul de far....nu zic, poate are si ala o problema dar manerul e mai suspect

Link to comment
Share on other sites

placutele de pe spate sunt pe jumatate fata de cele de pe fata (si la dimensiuni si la pret), asa ca e normal sa se consume mai repede - si la mine e la fel.

interesanta observatia legata de EGR si consum; si la mine da semne de oboseala EGR, sper sa imi scada si mie consumul dupa ce il schimb

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

practic masina ta acum are High Beam Assist normal. ceva e in neregula cu calculatorul ala de far ce l au schimbat, poate nu e codat corect...

 

legat de manerul de la comfort access, el poate fi una din sursele problemei cu descarcatul bateriei. eu pe el l as suspecta inainte de calculatoul de far....nu zic, poate are si ala o problema dar manerul e mai suspect

 

+1

 

Eu am avut probleme cu soft close-ul pe usa dreapta-fata, imi descarca bateria non-stop. Dupa investigatii si inlocuirea mecanismului, nu am mai avut nicio problema cu bateria. Posibil sa fie de acolo si la tine.

Edited by mishwall
Link to comment
Share on other sites

practic masina ta acum are High Beam Assist normal. ceva e in neregula cu calculatorul ala de far ce l au schimbat, poate nu e codat corect...

 

legat de manerul de la comfort access, el poate fi una din sursele problemei cu descarcatul bateriei. eu pe el l as suspecta inainte de calculatoul de far....nu zic, poate are si ala o problema dar manerul e mai suspect

 

 

Manerul a fost cu probleme de la inceput.

Motorul de far s-a dus dupa vreo 8.000 KM parcursi (am luat-o la 70.000 KM). Mi-e sa nu fi schimbat aiurea motorul ala si toata problema sa fie de la baterie. Pe care fie a terminat-o manerul fie am facut eu vreo prostie instaland (la vremea aia) ultimul update soft iDrive prin USB. Desi imi amintesc ca era pornit motorul cand am facut treaba aia.

 

Vis-a-vis de codare, sunt sigur ca acolo e problema, piesele sigur le-au schimbat 1:1.

 

+1

 

Eu am avut probleme cu soft close-ul pe usa dreapta-fata, imi descarca bateria non-stop. Dupa investigatii si inlocuirea mecanismului, nu am mai avut nicio problema cu bateria. Posibil sa fie de acolo si la tine.

 

Am comandat manerul si il schimb cat de repede. Cred ca trebuia si service-ul sa vina cu propunerea asta..

 

La ce pot sa-ti raspund ... eu am e60 tractiune spate, intotdeauna am schimbat placutele din cauza celor de pe spate ... montez noi, iar cand cele pe pe spate imi arata 2000km, cele de pe fata imi arata 15000km ... asta nu o data, ci de doua ori.

Acum imi arata 40000 spate, 45000 fata.

 

Incerc sa le urmaresc comportamentul. N-am nici o treaba sa le schimb cand e cazul dar incercam sa imi dau seama daca e calitatea proasta sau nu s-au schimbat asa cum au promis cand am achizitionat masina.

Si cauciucurile scria ca sunt noi, pe siteul BMW din Germania, iar cand au ajuns la mine erau doar cele de pe spate noi.

 

La eroarea de drivetrain de multe ori se intampla sa fie bateria terminata.

 

N-a mai aparut eroarea de drivetrain de atunci.

 

placutele de pe spate sunt pe jumatate fata de cele de pe fata (si la dimensiuni si la pret), asa ca e normal sa se consume mai repede - si la mine e la fel.

interesanta observatia legata de EGR si consum; si la mine da semne de oboseala EGR, sper sa imi scada si mie consumul dupa ce il schimb

 

 

Care sunt semnele de oboseala? Inainte sa schimb EGR am senzatia ca se infigea ceva mai bine. (ma rog , cat se poate la 2.0 , dar era parca un cal in plus)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.