Jump to content

Jante Bmw


Ment3list

Recommended Posts

Am un E39 din 2003 cu cauciucuri de 235/40/18....recent am achizitionat un set de jante de pe un M5.Cauciucurile care erau pe jantele de M5 aveau dimensiunile: 225/45/18 cele de pe fata si 235/45/18 cele de pe spate...numai ca erau foarte uzate si le-am aruncat. Jantele de pe fata au J8 si ET 15 iar cele de pe spate au J8,5 si ET 20. Se pot pune cauciucurile pe care le am de 235/40/18 sau trebuiesc mai inguste pe fata sau mai late pe spate (ca latime ma refer)?

In alta ordine de idei, ce style sunt aceste jante? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si va doresc o zi buna!

post-78614-0-32994900-1522931959_thumb.jpg

Edited by Ment3list
Link to comment
Share on other sites

 

 

Multumesc, nu asta era ideea...pe acele pagini si mai multe altele m-am uitat si eu dar probabil sunt “mai greu de cap” ca am inteles mare lucru. Ma gandeam ca este cineva care a fost in aceeasi situatie sau are o ideea practica, pe google stiu si eu sa caut sau sa citesc. Oricum multumesc pentru efortul de a raspunde. Cat despre style de janta...eu le gasesc ca ar fi de E60 si cu alte j-uri dar eu le-am dat jos de pe un E39 M5...in fine, o sa vad despre ce este vb referitor la cauciucuri...le pun pe ale mele si vad ce se intampla cum functioneaza...dar ma asteptam la un sfat de la cineva care are idee sau a fost in aceeasi situatie

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jantele sunt style 167 si sunt replica, modelul este de e60, 61 si 63 si au fost doar pe 19.

Vizavi de dimensiuni, pe fata poti pune 235/40/18 iar pe spate 255/35/18.

Jantele de M5 e39 sunt 8×18 et20 si 9.5×18 et22 iar dimensiunea la anvelope 245/40/18 si 275/35/18.

Edited by lucianWRC
Link to comment
Share on other sites

La E39 merg 235/40/18 fațĂŁ și 265/35/18 spate! In nici un caz 255/35/18 care sunt dimensiuni de e46 ,seria 3! Pune 235 pe toate 4 .e micĂŁ diferența ĂŽntre jante .

 

Asa ma gandeam si eu datorita faptului ca deja am anvelopele, dar nu eram sigur daca se potrivesc pe spate...iar ca sa cumpar mai late pe spate si sa imi atinga pe urma, mi-ar parea rau ca am dat banii pe cauciucuri...mai ales ca mi se pare ca va creste si consumul fiind mai late pe spate. Multumesc de sfat. Paste Fericit

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.