Jump to content

Zgomot Cardan-Diferential-Planetare (520d E60 N47)


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Si eu am aceeași problemĂŁ, am urcat mașina pe elevator si am joc ĂŽn crucea cardanica. La ĂŽnceput se auzea doar zgomotul asta, acum cred ca jocul este mai mare si se aude o bĂŁtaie ĂŽn cardan ĂŽn treapta 1 (mai pronuntat)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am gasit defectul cred, pastila cruce cardan!

 

Nu sunt 100% sigur deoarece are un clantanit asemanator cum il auzeam eu grupul, insa baietii au insistat ca e normal sa se auda acolo in grup cand tragi cu mana stanga dreapta cu motorul oprit, dupa ce au vazut ca am pastila crapata la cardan au zis ca de acolo am sigur clantanitul, de una sau de alta trebuie sa rezolv si problema asta.

 

Ce parere aveti, reconditionat sau din dezmembrari? Din dezmembrari m-am uitat si ar fi undeva intre 400-600 lei, reconditionat s-ar putea sa ma duc si la 1000 lei, nu stiu ce sa zic, a reconditionat cineva cardan si este ok?

 

Poze

Are si momente cand tine cand il misti stanga dreapta, baietii au zis ca nu are voie sa tina deloc, e posibil sa fie nu stiu ce bile din el sparte sau ceva de genul.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Scuzati de dublu post, am comandat cardanul din dezmembrari, 500 lei, omul zice ca e in stare perfecta si mi-l trimite si cu verificare, i-am spus ca eu o sa-l pun pe masina si daca e ok il pastrez, daca nu il dau inapoi, a zis ca e in regula, sper sa fie de acolo clantanitul insa chiar daca nu e de acolo...tot trebuie sa-l pastrez, doar poate rezolv 2 probleme dintr-un foc sa zic asa.

Rulmentul intermediar are ceva joc, are o crapatura de imbatranire gen pe toata circumferinta cauciucului, deci o sa-l schimb si pe ala, flansa este buna, daca nu se rezolva cu clantanitul 99% e din grup, chiar problema aia cu axul de la cardan unde intra in grup si isi face joc.

Va tin la curent!

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat cardanul, clantanitul nu s-a schimbat deloc, este problema de care am spus in prima pagina, trebuie pus loctite rosu pe rulmentul ala de se introduce in axul de la diferential, acolo sigur are un joc.

Deci nu s-a schimbat nimic, numai ca era riscant sa merg cu pastila aia crapata in doua la cel vechi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am desfacut din nou tot ansamblul pentru schimbarea garniturii la baie si m-am gandit sa fac treaba aia cu loctite pe nuturile din flansa de intra in grup, am pus loctite negru pe cod OE BMW, cel care se pune si la capacul de distributie, am umplut si pe ax si pe nuturi, am pus piulita (de 30 este) inapoi si aia a fost, am uitat sa fac semn pe piulita si capul axului deoarece trebuie infiletata exact la fel, nu mai slab si nu mai tare insa sper ca am nimerit-o oarecum, prima oara am strans prea tare si sincer se misca mai greu la mana, era mai fixa si dupa am mai dat putin de filet inapoi si este ca inainte.

 

Am vrut sa pun exact vaselina aia pe cod de OE cum apare in documentatia respectiva insa era indisponibila si nu-mi ajungea in termen.

 

Zgomotul este acelasi, se aude din grup, pentru inlaturarea lui trebuie inlocuit grupul 100%. O sa-l las asa pana chiar are o problema grava, sau se rupe sau altceva.

 

Colegul Cosmin a mers cu masina saptamana trecuta si el nu-l auzea :)), ma tot chinuiam sa i spun cand face in timp ce eram amandoi in masina.

 

Pentru cine vrea poate sa incerce operatiunea respectiva insa la mine este din grup.

Link to comment
Share on other sites

Mda...bine ca ai raspuns pentru ca altfel as fi vorbit de 3 ori singur :))).

 

Deci update ****FIX****:

 

Astazi dupa ce am luat masina, nu mai face zgomotul la grup, de ce? nu sunt sigur, insa eu i-am pus mastic pe nuturile flansei ce intra pe axul din grup, inclusiv pe ax am pus mastic(loctite). Cum v-am spus eu nu am dat semn la piulita de 30 care se prinde sa tina flansa si e posibil sa o fi strans mai tare sau mai incet, dar in principiu nu ar avea treaba, zgomotul era diferit, s-a schimbat ceva in urma operatiunii, nu se mai auzea exact la fel insa cand faceam cu mana de flansa stanga-dreapta tot se auzea ceva in grup, eu am crezut ca e acelasi zgomot...se pare ca nu.

 

Aceasta solutie este data de catre BMW, recomanda clar sa nu se schimbe grupul ci sa se faca acest lucru deoarece toate modelele E din 2008 aproape au fost vizate de aceasta problema, cele cu cutie manuala in special.

 

Cine are aceasta problema eu zic ca merita incercata operatiunea, e posibil ca aceea flansa sa fi avut joc pe ax, sunt cam sigur ca de acolo se auzea, nu vreau sa ma grabesc insa am testat in toate modalitatile posibile si inainte se auzea de fiecare data si data mai ales in treapta 1 daca i dadeam socuri scurte de acceleratie sau cand schimbam vitezele din 1-2-3.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.