Jump to content

De ce urasc eu tractiunea integrala


Recommended Posts

Eu discut doar despre seria 5 si seria 3. Si in curand seria 7.

263015[/snapback]

Ok, repet atunci: de ce crezi ca inginerii de la BMW au luat decizia implementarii x-drive si pe seria 7?

 

PS: In afara presiunii concurentei cu modele 4 x 4!

Link to comment
Share on other sites

Si NU CRED ca inginerii de la BMW au dorit xDrive. Au dorit-o cei de la marketing pentru a face fata pe o piata in care sunt competitori care au ametit cumparatorii cu tractiunea integrala si binefacerile ei.

 

Aderenta nu creste cu xDrive. Poti doar pune puterea mai bine pe sosea in conditii de drum alunecos.

 

Pierzi siguranta si fie numai prin inaltarea suspensiei. Si asta o pierzi tot timpul, nu doar cand accelerezi pe drum alunecos. Pierzi siguranta si prin distributia greutatii. Pierzi siguranta si prin directia mai greoaie si prin greutatea neamortizata fata.

 

Prefer sa fiu claxonat de 2 ori pe an si sa ma simt bine tot restul anului.

Link to comment
Share on other sites

Si NU CRED ca inginerii de la BMW au dorit xDrive. Au dorit-o cei de la marketing pentru a face fata pe o piata in care sunt competitori care au ametit cumparatorii cu tractiunea integrala si binefacerile ei.

Prefer sa fiu claxonat de 2 ori pe an si sa ma simt bine tot restul anului.

263021[/snapback]

A doua afirmatie a ta e foarte cool! :blink: :) :) :)

 

Eu insa sunt de parere ca nu numai concurenta a determinat decizia lor. X-drive-ul e o chestie interesanta, controlul dinamic si independent acelor 4 roti motoare numai din soft este o provocare.

 

la mine insa a fost filosofia mereu: " de ce nu?" De ce sa nu am si tractiune integrala daca tot exista si se poate? Si eu mie imi pplac ( le iubesc chiar ) masinile cu tractiune spate insa nu pot nega nici avantajele unui Quatrro sau X drive.

 

Argumente pro si contra sunt destule, insa plusurile aduse de integrala sunt ( in opinia mea) totusi un pic mai mari ca minusurile si daca balanta se inclina , atunci......

Link to comment
Share on other sites

la astea noi, cu atatea sisteme electronice, poate nu e mare diferenta la mers normal pe uscat intre x si cele cu tractiune spate (am condus 5,3 cu x si fara)

 

dar daca scoti toate sistemel astea electronice ce faci? mai ales ca nu au nici LSD..

 

la modelele mai vechi(e30, e34) e diferenta mare si la mersul pe asfalt uscat..

 

de curiozitate, ai mers cu un E30 325 sa vezi cum e?

 

la e30 nici n-are rost sa mai compari 325i cu 325ix cand vine vorba de stabilitate si siguranta..

 

mai ziceai 4x4 te ajuta la plecare doar in conditii de aderenta scazuta..

 

te mai intreb ceva.. ai vazut cum pleaca un 4x4 pe uscat? dar plecat sanatos, nu din 2000 ture cum cred ca fac astia testele la reviste.. 6000 ture si dai drumu la ambreiaj :)

 

eu m-am dat cu f.multe masini, majoritatea mai puternice decat a mea (e90 320d de 194cai (cu chip), e46/e36/e30 325i, e30 cu 2.5 m50..etc) si NICIUNA nu m-a facut pe 0-100km/h, iar pe 400m decat e90-ul si e30-ul cu m50 m-au facut.. si n-am decat un amarat de chip.. plecarea e cea care conteaza.

 

de zapada nici nu mai zic ca n-are rost.. :)

eu merg destul de des la muntele rosu (cheia) iarna..

 

mereu am ajuns sus.. si drumul ala (poate il stii) e destul de naspa de facut si pe uscat.

 

tare curios sunt cum ajungi cu o masina cu tractiune spate acolo.. poate doar cu cauciucuri cu tinte, dar nici asa nu cred..

am vazut si suv-uri care nu au putut sa urce acolo..

 

post-93-1185306911_thumb.jpgpost-93-1185306988_thumb.jpgpost-93-1185307192_thumb.jpg

 

si o intamplare de anul asta..

am zis sa urc iar la muntele rosu. aveam pe spate un cauciuc de vara aproape slick. (il taiasem pe ala de iarna si nu apucasem sa cumpar altu asa ca l-am schimbat cu asta de vara)

bineinteles ca n-am reusit sa urc decat cateva sute de metrii ca derapa rau ala de vara.

si trece un tractor si ma intreaba omul daca vreau sa ma tracteze.

si eu mandru ii zic ca am 4x4 :) si el cica "aia e 4x4? uite tata aici 4x4" (si arata spre utilaju lui) :) :) :D

post-93-1185307523_thumb.jpg

pana la urma pt 100mii m-a dus pana sus :blink:

Link to comment
Share on other sites

Poate ca nu ai citit dar am urcat pe getarii de la Solden, pe o diferenta de nivel de 400m pe un drum acoperit cu gheata, ca o partie de bob. Virajat si cu gropi. Cu E90, E60, E65, E83, E87, E85. Cu sau fara xDrive, acolo unde se putea. Dar in special FARA DSC. Si cu DSC. Si am si coborat. Am facut zeci de ture, in viteza mare, nu ca pe un drum obisnuit.

 

Si inca traiesc.

 

Acolo e greu de urcat si cu bocancii. Cel mai bine s-a comportat seria 7. Greutate mare, tractiune spate. La urcare face minuni. FARA DSC. Doar ca ai nevoie de volan si experienta.

 

Drumul de la Cheia o fi greu, dar nu se compara cu ghetarii de la Solden.

Link to comment
Share on other sites

Ma intreb oare dupa ce ca avem atatea sisteme de siguranta in masinile noastre oare mai e nevoie pt o utilizare zilnica si de tractiune integrala?

 

Oare PLacerea De A Conduce nu este data tocmai de tractiunea spate? In 1955 Stirling Moss a reusit sa faca 1600 de km in faimoasa cursa Mille Miglia in 10 ore, 7 minute si 48 de secunde, cu o viteza medie de aproape 160 km/h, si toate acestea intr-o masina dotata cu frane pe tambur si pneuri cu forme incrucisate...

Oare chiar atat de greu e sa conduci o masina zilnic incat pe langa ABS, servodirectie sau chiar servotronic, DSC si frane foarte bune, incat e nevoie si de tractiune integrala? Oare asta mai inseamna sofat?

 

Cred ca oricine a visat la un BMW de mic stia urmatoarele elemente: veleitati sport, design agresiv cu cele doua grila caracteristice si tractiunea spate....

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu, n-am fost. Dar cum n-am de gand sa ma mut acolo, nici nu cred ca-mi fac probleme cum il urc, vara sau iarna. Si daca trebuie, fii fara grija. Daca urca vreo masina pe acolo, ma incumet si eu, cu aceleasi tipuri de pneuri. Fara xDrive sau DSC. Si-l si cobor fara HDC, desi asta chiar ar putea fi ceva mai greu, daca nu cunosti traseul.
Link to comment
Share on other sites

Si Astra avea tractiunea acolo unde greutatea era mai mica. Un BMW o are acolo unde trebuie la deal in sus. Atata tot ca e un echilibru instabil care necesita cunostinte medii de sofat. Daca nu te descurci cu asa ceva pe un drum de munte, e simplu sa mori cu orice masina.

 

Am mai spus, la coborare, mi-ar fi mai frica, daca n-as cunoaste traseul.

Sa vezi cand la prapastie nu sunt parapeti.

Link to comment
Share on other sites

foarte fain traseul, drum prost in schimb, dar iarna cu un opel astra '94 l-am urcat...

263123[/snapback]

 

sunt ierni si ierni.. am prins unele de nu putea sa nu urce nici macar masini de teren si ierni cand urcai fara probleme..

gropile nu prea se simt iarna :blink:

Link to comment
Share on other sites

Theotien, lasa-ma cu soferii de duminica. Suntem pe un forum BMW, acelasi BMW care e o legenda si prin tractiunea spate. Pentru soferii de duminica exista INAINTE DE xDrive, Audi, Subaru si DSC. Si toate-si fac treaba mai bine decat xDrive pe BMW.

 

BMW nu e pentru soferii de duminica.

Link to comment
Share on other sites

Theotien, lasa-ma cu soferii de duminica. Suntem pe un forum BMW, acelasi BMW care e o legenda si prin tractiunea spate. Pentru soferii de duminica exista INAINTE DE xDrive, Audi, Subaru si DSC. Si toate-si fac treaba mai bine decat xDrive pe BMW.

 

BMW nu e pentru soferii de duminica.

263205[/snapback]

 

Stiu asta, Romulus , insa nu poti sa spui asa ceva, suna a discriminare. Priveste la modul ca, daca un sofer mai neexperimentat are un BMW, e bine sa fie cu X-drive, nu de alta , dar ne protejeaza pe noi, astialalti care circulam in trafic alturi de el. Ce e rau in asta?

 

Exista si alte categorii de oameni care vor si ei BMW. Trebuie ca firma BMW sa nu le ofere si lor o sansa?

 

Nu toti oamenii sunt pasionati , ca mine , ca tine si ca majoritatea care intra pe acest forum, si care avem placerea de a conduce un BMW cu tractiune spate.

 

Ceea ce vreau eu sa spun este sa nu fim extremisti, si sa ii privim pe cei care aleg X-drive ca pe niste oameni dezvantajati, ci ca pe niste colegi ai nostri, care , dupa ce isi descopera pasiunea pentru BMW si tractiunea spate, ei bine, pana atunci, isi fac si ei ucenicia pe o masina cu x-drive!

 

 

:blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Nu, pentru mine personal nu trebuie. Eu nu sunt BMW, nu reprezint pe BMW, doar iubesc marca. Si nu o vreau poluata. O vreau exclusivista. Ceea ce nu prea mai e. Bine pentru actionari, rau pentru viitor. xDrive e unul din cei mai mari dusmani.

 

De ce trebuie sa-si ia toti BMW? Sunt masini mai sigure pentru ei.

 

Discriminare? Pai si eu vreau sa concuc autobuz. Ma lasa pana nu invat? Si atunci de ce ai vrea sa conduci o masina cu tractiune spate si sa nu inveti nimic?

 

Sau sa pui tractiune integrala gratis?

 

Pe mine in sine nu ma deranjeaza xDrive la 2.000 euro asa cum e in germania. Daca trebuie sa dai bani, macar - sper eu - o faci constient. Dar sa umpli piata numai de xDrive, ca-i gratis, mi se pare un dezastru pentru noi si pentru BMW in Romania.

 

Sunt oameni care chiar au nevoie de xDrive. Apreciez eu sub 1% din cei care cumpara seria 3, 5 sau 7.

 

Si mai sunt cateva procente (2-5%) fitosi care ar da banii si daca nu e gratis, fara sa stie ce fac. Astia sunt fraieri.

 

Dar sa umpli piata, cu x doar pentru ca poti? Distrugi marca.

 

Cine-si face ucenicia pe xDrive n-o sa prea guste niciodata tractiune spate. "E prea periculoasa".

 

Marca asta nu mai e exclusivista si din cauza xDrive. Ajung si soferii de duminica sa conduca BMW.

Link to comment
Share on other sites

Ce bine ma simt...

 

1. sunt un fraier la a doua masina integrala de la BMW prima un e 46 330xi acum un e90 325 xi

2. sunt un sofer de duminica si am fost manipulat de campania publicitara de la BMW

3. sunt un fizzos care nu se uita la bani dar si inconstient ca isi cumpara tractiunea integrala cand nu are nevoie de ea

4. si evident si mai fraier ca am dat banii pe ea (tractiunea integrala) si nu am asteptat PROMOTIA!

 

Nu esti la prima abatere pe acest subiect si cred ca orice argument are numai 1% sanse cu tine. Cel mai bine este ca nimeni sa nu te contrazica ca peste alte 3 luni deschizi un nou topic pe aceeasi tema!

Link to comment
Share on other sites

Treaba ta. Nu cred ca poate cineva spune ca am spus eu asa ceva despre tine. Am admis ca sunt oameni care au nevoie de xDrive, poate tu esti printre ei.

 

Ca urmare 1-3. nu cred ca ti le pot pune-n carca. Posibil punctul 4 totusi.

 

:)

 

In alta ordine de idei, sunt parerile mele. Nu-ti plac, nu e nicio problema. Nu te-am atacat nici pe tine, nici pe ceilalti cu xDrive.

 

Liiceanu a spus ca cei care conduc E60 sunt "racheti si de recuperatori". Ar fi trebuit sa ma simt rachet si recuperator?

 

Oricum, cu Liiceanu sunt chit. El conduce un seria 3 cu xDrive. :blink:

 

LE: Linkul pentru textul lui Liiceanu, pentru cine nu l-a citit: http://cotidianul.ro/index.php?id=11174&ar...Hash=f16fab0f92

Link to comment
Share on other sites

[...]

 

cred ca orice argument are numai 1% sanse cu tine.  Cel mai bine este ca nimeni sa nu te contrazica ca peste alte 3 luni deschizi un nou topic pe aceeasi tema!

263814[/snapback]

 

Vezi cate argumente am adus eu si arata-mi ce contra-argumente au fost aduse. In afara de "tractiunea integrala e mai buna ca stiu eu si asa i-a spus lu' tata un om"...

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca multi isi cumpara masini cu x-drive deoarece ei considera ca e o masina mult mai sigura.Dupa cum a spus Romulus x-drive are avantaje pe SUV-uri nu pe sedan-uri.

Si eu sunt contra traciunii integrale.Ca asa ajungi la BMW iti trebuie cativa km buni de sofat,o spun din propria experienta

P.S:sunt de acord cu Romulus

Edited by Alex86
Link to comment
Share on other sites

N-am nicio problema cu cei care cred ca e mai sigura masina cu xDrive. Eu nu cred. Dar daca pe ei ii ajuta, fie si doar ca placebo suntem cu totii castigati. Eu doar sper ca acestia chiar analizeaza foarte bine decizia de cumparare a xDrive.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.