Jump to content

Problema E91 Lci 318d


Ashar

Recommended Posts

Buna ziua, sunt nou pe forum dar am nevoie de ajutorul vostru, celor mai experimentati. Am cumparat in vara un 318d e91 lci, totul bine si frumos pana prin octombrie cand a inceput sa faca probleme.. Masina mergea bine doar ca se intampla sa o opresc si sa nu mai porneasca (se auzea un tzack la electromotor) o lasam ceva timp si isi revenea. Am fost la mecanic si a zis sa schimb electromotorul, zis si facut am dat comanda si a fost schimbat. A mers bine cam 2-3 saptamani cand din nou aceeasi problema, merg iar la mecanic si imi zice ca e bateria.. Am schimbat si bateria (varta g14 95ah 850A AGM) iar a mers masina cam 3-4 zile de data asta si a revenit de unde am plecat. Merge totul ok dar daca i se pune pata cand o opresc nu mai porneste. Dupa mai multe investigatii la mecanic s-au schimbat: seznor ax cu came, releu bujii si bujii, problema e ca dupa toate astea am din nou aceeasi problema.. A mai patit cineva asa ceva sau imi poate da o idee ce ar trebui sa verific. Multumesc https://imgur.com/a/eMWg4Xz aici sunt pozele de la tester carly facute astazi.
Link to comment
Share on other sites

Da stiu.. pacat ca sunt in Italia si aici nu gasesc pe nimeni cu ista sau o diagnoza pentru bmw. Aici folosesc doar diagnoze generale multimarca pe care nu imi apar nici macar erorile astea.. ce am gasit cu diagnoza lor, a fost pompa auxiliara de apa. Cea mai apropiata reprezentata e la 20-25km si nu asta ar fi problema dar risc sa ajung cu masina acolo si sa nu o mai pot aduce acasa, tinand cont ca porneste doar cand vrea ea. Preturile in reprezentanta sunt destul de mari aici si nu cred ca se merita. Ma gandeam poate cineva s-a mai intalnit cu problema aceasta si ar putea sa ma ajute cu un sfat, o idee.. Se poate sa fie senzorul ibs si din cauza lui sa nu intre masina in sleep si sa descarce bateria?? Inainte sa schimb bateria (cea originala bmw) nu a dat nici un mesaj pe navigatie cu "Batery low" sau ceva de genul. Bateria am gasit-o cu 10v pe ea si chiar daca mergeam cu masina toata ziua si ma opream 10-15 min, pornea doar daca aveam noroc si scadea tensiunea iar la 10v. Cu bateria noua ramane la 12-12.2v dupa ce opresc masina. Am verificat alternatorul si incarca intre 13.6-14v. Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.