Jump to content

F15 lĂŁsatĂŁ spate


Wnm123

Recommended Posts

Va salut colegi! Astazi am ĂŽntâmpinat o problema si as vrea sa o discut cu voi . Am un f15 2017 cu suspensie adaptive M ,nu e pe perne de aer. astazi am mers sa ii schimb rotile de vara (315/35/20 spate si fata 275/35/20 ) cu cele de iarna 255/55/18 . Dupa ce bĂŁiatul de la vulcanizare le a schimbat , ridicând o pe cric pe fiecare roata, stĂŁtea cĂŁzutĂŁ de partea spate stanga . Am facut câteva mișcĂŁri nu s a ridicat , a mai ridicat o inca odata pe partea respectiva pe cric si apoi s a egalizat. Problema e ca mi se pare ca sta cĂŁzutĂŁ de spate acum fata de cum stĂŁtea cu jantele de vara . Ăntrebarea mea ar fii daca e lĂŁsatĂŁ din cauza jantelor sau s a dereglat vreun senzor ceva pe la amortizoare ? Menționez ca nu imi apare nici o eroare in bord . Edited by Wnm123
Link to comment
Share on other sites

Ma tot uitam la masina (F15 2016) si nu stiam daca mi se pare sau nu, pana sa citesc topicul tau.acelasi lucru am patit si eu.Am schimbat aseara rotile 275/40/20 315/35/20 cu 255/55/18 iarna si masina pare mai lasata de spate.cu rotile de vara era ceva mai inalta.Daca ai vreo veste te rog sa ma anunti si pe mine. Edited by Dany_CT_BMW
Link to comment
Share on other sites

E posibil sa fie din cauza jantelor , cel putin asa sper . Citeam pe forumul celor de la Bimmer si spunea cineva ca in cazul unei diferențe de 18mm intre diametrul jantelor poate insemna ca amortizorul sa si modifice poziția cu pana la 10% . De asta am postat aici sa vad daca se mai confrunta cineva cu asa ceva si pĂŁrerile voastre , eu inca n am o certitudine
Link to comment
Share on other sites

O sa verific maine sa vad daca si-a revenit fiindca sa fiu sincer cand am observat asta doar ce dadusem rotile de vara jos din portbagaj care sunt destul de grele.Cred, daca nu ma insel, ca pe spate indiferent daca ai sau nu DHP suspensia este tot pe aer la F15(nu are arcuri).Desi nu este adaptiva se umfla in functie de greutatea din portbagaj sau cand tractezi ceva, fie barca skijet etc.Cel putin eu asa stiam.Ma gandesc ca avand greutate mare sa fii ramas cumva mai jos si sa nu fii umflat compresorul, ori ca a stat pe cric la vulcanizare ori cum ai spus tu sa fie din cauza rotilor.O sa verific si la X5-ul unui prieten care a pus rotile pe 18 de curand.o sa parchez langa el sa vad daca observ diferente sau masor cu o ruleta cumva.Te tin la curent. Edited by Dany_CT_BMW
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.