Jump to content

FUM ALB-ALB�STRUI BMW E46


Keepa

Recommended Posts

Salut.

 

De câteva zile am devenit posesorul unui BMW E46 320d 150cp din 2004.

Cum nu putea să fie totul roz, din cauza faptului că mașina scoate fum alb, cu tentă puțin albăstruie atât la relanti, cât și în sarcină, mă simt nevoit să vă cer ajutorul, poate ați mai întâlnit acesastă problemă.

Mașina are 309k km, luată cu TUV valabil. Mi-e greu să cred că e garnitura de chiulasă terminată. Pe tester nu are niciun cod de eroare.

 

După câteva research-uri am găsit postarea aceasta:

''Am si eu un BMW 320 d (e46) si scotea fum (alb-albastru) si la relanti si in turatie..

am fost la service si de vina era un filtru separator de gaze care se schimba la 100 de mii de km si e amplasat undeva pe chiulasa motorului''

 

E prima oară când am auzit de filtrul acesta și pare a fi destul de popular și totodată necunoscut de mulți. L-am depistat ca fiind amplasat lângă filtrul de aer. L-am desfăcut, l-am dat jos și nu găsesc să fie niciun filtru propriu-zis cum am văzut și pe pozele/video-urile de pe youtube sau forumuri.

 

Iar acum întrebările mele:

Se poate ca mașina să nu aibă?

Ce altceva să mai verific? Răcitorul de la EGR și termostatul acestuia?

Edited by Keepa
Link to comment
Share on other sites

Verifici bujiile, releul si injectoarele, cam de la injectoare ai fumul asta.

 

Urmează să vedem și injectoarele, deși fumul nu e negru. Și odată cu schimbarea filtrelor să desfac și galeria de admisie și să o curăț.

 

Pe tester nu apare nimic legat de bujii și pornirea e super ok chiar și la rece.

Edited by Keepa
Link to comment
Share on other sites

Consumul de ulei cum prezinta, de la un schimb la altul cat completezi, daca ia mai mult de 1l la 15k. e posibil sa ai ceva uzura la turbina.

 

Nu i l-am schimbat ĂŽncĂŁ, dar joja ĂŽl aratĂŁ ca fiind la minim. Momentan nu o pot folosi deoarece nu are numere valabile.

Am mai vĂŁzut un e46 cu ceva timp ĂŽn urmĂŁ cu aceeiași problemĂŁ și avea turbinĂŁ nouĂŁ de o lunĂŁ.

Totuși nu cred sĂŁ fie vreo problemĂŁ cu ea, dar o iau ĂŽn calcul pentru verificat.

Link to comment
Share on other sites

Nu e permanent, oscileazĂŁ aș putea spune.

Acum douã sãptãmâni când am luat-o am crezut cã e aburul cum e rece, iar dupã ce s-a Încãlzit nu a mai scos nimic, nici În sarcinã.

Când e cald dĂŁ mai puțin, pe urmĂŁ iar ĂŽncepe sĂŁ dea puțin mai mult (la relanti), iar ĂŽn sarcinĂŁ mi se pare cĂŁ la fel ca și când e rece.

Link to comment
Share on other sites

Hmm ciudat, sunt curios ce este pana la urmam let us know. Intrebam deoarece si a mea scoate fum alb-albastrui 2-3 minute la prima pornire(dupa cateva zile) la rece, ulterior peste zi nu mai scoate nimic, nici in sarcina nici la rece. Am verificat si eu bujiile, injectoarele, releul all good. Turbo are 45k km, ulei nu consuma si pana la urma am dedus ca e de la condensul ce se formeaza in evacuare, este si foarte transparent, putin si superficial asa ca nu m-am alarmat. Dar la tine din ce spui, e altceva. Edited by VladE46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.