Jump to content

Vibrații ĂŽn mașina BMW X5 E53


Valytraisearotu97

Recommended Posts

Salutare tuturor!

Voiam sĂŁ vĂŁ cer pĂŁrerea ĂŽn legĂŁturĂŁ cu o posibilĂŁ cauzĂŁ a apariției vibrațiilor motorului la un BMW X5 E53, care se transmit ĂŽn toatĂŁ caroseria. Deci mama a fost la mecanic și i-a zis sĂŁ mai completeze cu ulei și n-a completat el cĂŁ nu avea de care ĂŽi trebuie și mama nu știa unde e. Ea când a ajuns nu mi-a spus cĂŁ trebuie completat și a mers și ea câteva zile cu ea așa. Și astĂŁzi eu am luat-o și am mers ĂŽn oraș, neștiind cĂŁ trebuie completat, iar când m-am ĂŽntors, chiar când trebuia sĂŁ opresc, am observat cĂŁ mașina trepideazĂŁ foarte mult când stau pe loc și ĂŽn mers. Și am vâzut cĂŁ pierdea și putere, deci nu mĂŁ lĂŁsa sĂŁ trec de 1400 rpm și m-am gândit la ce e mai rĂŁu adicĂŁ probabil ĂŁsta ar fi un ĂŽnceput de calare al motorului. M-am dat jos sĂŁ verific joja la ulei și era ĂŽntre MIN și MAX, dar am completat totuși, pentru cĂŁ am ĂŽntrebat-o despre asta și mi-a zis cĂŁ i-a spus cĂŁ trebuia sĂŁ punĂŁ ulei. Când sĂŁ verific din nou, am vĂŁzut ca s-a aprins un martor ĂŽn bord cu canistra de ulei.

Am citit pe niște site-uri despre vibrații la motor si nu am gĂŁsit nimic legat de calarea motorului, dar ce apĂŁrea cel mai des era defectarea suporților motorului, deformarea punții, axei.. Ce credeți cĂŁ s-ar fi putut ĂŽntâmpla?

Mulțumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

A mers mama azi cu ea si nu a mai pornit deloc. A vorbit cu un mecanic si i-a zis ca s-ar putea sa fie de la injectoare, dar astept ca sa vad sigur de la ce este problema. Tin sa mentionez ca de dimineata scotea fum, semn ca nu se ardea complet motorina plus un consum foarte ridicat (dublu si inca ceva peste normal 26 L/100km), iar dupa 1h-2h de mers vibratiile s-au redus si cand a incercat sa o porneasca nu a mai pornit.
Link to comment
Share on other sites

Esti total atehnic. Ungerea axului turbinei se face prin ulei, Cand apare uzura in zona xului, unde sunt niste semeringuri / garnituri foarte fine, uleiul ajunge in admisie, de acolo si consumul de ulei, dar cantitatea este mica si uleiul dispare in timp.

 

O alta situatie e cand crapa turbina de tot si trage tot uleiul in admisie, atunci poti sa calezi motorul pt ca practic odata ce a luat-o pe ulei, nu prea mai poti sa o opresti motorul, face autoaprindere si pana nu termina uleiul nu se opreste sau crapa efectiv motorul din cauza turatiei mari. Cine stie poate sa-l opreasca.

 

Am mai vazut cazuri cu motoare M57 cu epurator infundat...toata admisia plina de ulei.

 

Ce treaba are injectoru cu bateria? Tie nu-to porneste la cald pt ca ai ce putin un injector nasol care scapa mult motorina pe retur, nu exista presiune suficienta in rampa si nu porneste.

 

Ti-am zis, schimba mecanicul.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Poate nu ma facusem inteles, pentru ca nu am zis ca dupa ce i-a dat curent, masina a pornit... Scz, nu mi-a trecut prin cap ca ungerea axului de la turbina se face separat. Deci inseamna ca s-ar fi dilatat corpul turbinei de la temperatura prea mare si s-au fisurat garniturile alea pt etansare.

Pai mi s-a parut aiurea sa fie o coincidenta si sa nu se porneasca masina, decat dupa ce i-a dat curent. Eu m-am gandit ca trebuie un curent serios ca sa actioneze plunjerul magnetic, care strange arcul de la injector, dar nu stiu poate e alt sistem.

Aparent nu pornea la cald.. Ma rog poate a fost o coincidenta, eu doar am explicat ce mi s-a intamplat, nu m-am dat ce nu sunt, adica nu ma pricep cine stie ce la masini, dar vreau sa invat.

Chestia cu bateria, mecanicul a zis-o, adica a zis sa schimbe bateria si dupa sa vina sa schimbe injectorul. Dupa ce a pornit-o, in timp ce mergea catre mecanic a inceput sa iasa fum care a inconjurat masina si s-a speriat si i-a lasat-o acolo la service... Cert e ca mecanicul a zis ca o sa ii schimbe injectorul si turbina ca cica mai erau 4 L de ulei din 7 L, cat trebuia sa fie (nu stiu la care dintre camerele se ungere se referea). (nu a mai zis nimic de baterie).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.