Jump to content

Presiune și bolboroseste apa în vas


Recommended Posts

Salutare grup, am un seria 1 cu motorul m47 cel cu distribuția în fata, acum câteva zile am venit cu el de la București spre ploiesti, cu 20 km înainte de ploiesti, masina mi a spart termostatul de la egr, mi a ieșit tot antigelul și am mai parcurs pana acasa umplând vasul cu apa. 
Am schimbat termostatul de la egr, am spălat toată instalația radiatorului și după aceea am aerisit gandindu ma ca totul v a fi ok.
Am plecat cu masina sa ii fac o proba și mi a făcut iarăși o presiune foarte mare în vas, când am deschis busonul am văzut ca apa bolboroseste in vas și nu vine  constant pe retur, vine întrerupt,  m am gândit ca poate fi pompa de apa, am schimbat o și pe aia, și am schimbat și cel de al 2 Lea termostat ca să fiu sigur, dar în continuare problema persista, face presiune ff mare în vas, bolboroseste și nu se întoarce constant pe retur.
Am vorbit cu câțiva mecanici și toți au o părere diferita, iar eu nu știu ce sa mai cred și ce sa ii fac mașinii, unii spun ca e garnitura de _chiulasa_, altu ca nu îmi recunoaște termostatul, altul îmi spune  ca e un senzor de pe axul cu came, iar cineva ce mi a pus icarly pe ea, I a dat ceva numit "smoothness regulator" care nu știu ce e. Dacă a mai trecut cineva prin asta și știe despre ce e vorba și cum se poate rezolva va rog ajutați ma

Link to comment
Share on other sites

Nu ai indicator pentru temperatura la lichid racire, ai oprit cand te-a atentionat in bord sau cine stie cand... ai pus apa (oarecum rece),... , a facut "roșu-n gât" !

Banuiesc probleme de etansare la nivelul chiulasei, daca a fost garnitura de tabla s-a intamplat ceva cu chiulasa. Va trebui planata, cu ocazia asta pui semeringuri noi la supape. 

Un prim sfat : cauta alti mecanici ! 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Am oprit când m a atenționat în bord, am pus apa la 15 min după ce am oprit motorul dar presupun ca nu a fost de ajuns. O sa încerc sa caut un mecanic bun, sincer nici la service autorizat nu am încredere sa o duc fiindcă am dus un volvo la recondiționare de injectoare iar acum după ce au umblat acolo m am ales cu bătaie de injector și o pornire mult mai grea ca inainte, plus 2.500 lei

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.