Jump to content

E46 316i motor 1.8, ce imbunatatiri ii pot aduce?


Razvan46

Recommended Posts

Salut! 
Recent mi-am luat un e46 fl, an 2004. 316i motorul de 1.8(n46b18) stiu, nu e wow dar asa s-a nimerit 😆 Stiu ca nu e cel mai ok motor pentru tuning, dar vreau sa o fac “a mea”. Nu stiu daca e o tiganie sau nu, dar vreau sa ii fac traseu cu 2 tevi de evacuare, una cu catalizator si intermediara, cealalta sa fie goala, ambele sa intre intr-o finala cu 2 intrari si 2 iesiri, bineinteles, cu clapeta pentru teava goala.., impreuna cu evacuarea ii voi face si un cold intake(astept recomandari pentru filtru, pana in 350-400 lei, nu vreau sa pun ceva ce va aduce probleme). Deocamdata atat vreau sa fac, poate un soft, deoarece debitul de aer va fi diferit, si bineinteles un pops and bangs 🙂 Astept si sugestii, de la cei care au mai multa experienta in tuning, eu nu am deloc😶 . Am uitat sa mentionez ca am 17 ani, stiu ca nu e cea mai potrivita masina pentru inceput, fiind tractiune spate

Link to comment
Share on other sites

1. mai bine ai incepe prin a verifica starea simeringurilor de supape...

2. starea lichidelor/fluidelor/...in special cel de frana...si furtunele de frana.

3. treaba cu evacuarea...poti sa o incerci...dar sa nu ai mari asteptari.

4. de soft uita, bani aurncati si fara sperante mari de schimbari vizibile.

5. deci ai 17 ani si ti-ai luat masina, bravo..carnet...peste 1 an ! (nu esti primul care incepe cu o tractiune spete)

6. pana la permis...ai timp sa mai citesti pe aici ce si cum cu BMW.

7. nu face confuzie, aici nu e farcebook ! sunt pareri, opinii, altfel decat pe grupurile de pe fb.

8. asfalt uscat.

 

Link to comment
Share on other sites

 

12 hours ago, wind-3er said:

1. mai bine ai incepe prin a verifica starea simeringurilor de supape...

2. starea lichidelor/fluidelor/...in special cel de frana...si furtunele de frana.

 

 

Verificarea masinii era deja pe primul loc, motorul va fi desfacut, la fel si tot ce e sub masina, totul curatat sau inlocuit daca e cazul..Masina are sigur o problema la motor, nu sta la relanti, si uneori nu trece de 3mii rpm, de la vechiul proprietar am inteles ca sunt probleme la valvetronic, cel mai probabil voi schimba chiulasa

Din soft voiam doar pops and bangs, nu stiu daca se poate “activa” doar din butonul de ac sau cruise control, vazusem asta undeva pe youtube :)

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Razvan46 said:

 

Masina are sigur o problema la motor, nu sta la relanti, si uneori nu trece de 3mii rpm,

de la vechiul proprietar am inteles ca sunt probleme la valvetronic, cel mai probabil voi schimba chiulasa

 

 sistemul valvetronic, nu are legatura cu chiulasa (o schimbi inutil) ...bani arunciti pe strada.

(poti incerca ”blocarea sistemului valvetornic” si vezi daca trece sau nu de 3000 rpm.)

daca tot desfaci motorul : schimba simeringurile de la supate, distributia cu intinzator si verifica a3 axa...cea de la valvetronic !!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, wind-3er said:

(poti incerca ”blocarea sistemului valvetornic” si vezi daca trece sau nu de 3000 rpm.)

Am sa incerc, in stadiul actual trece de 3000 rpm, dar sunt momente in care nu o face. Daca blochez sistemul vvt, presupun ca trebuie sa treaca de 3000rpm, dar daca nu o face unde ar fi problema?

Link to comment
Share on other sites

Bai, frate, ce grozavii au unii in cap. Daca promiti ca faci pops&bangs prin teava goala doar in sufrageria mamei tale, da-i inainte, altfel vinde masina si ia Audi, sa mai dam cocalari si in curtea lor. Zau de nu se dau unii pana peste cap sa intareasca mitul cocalarului tanar cu "biemvie".

 

Modificarile de genul nu au nicio legatura cu pasiunea, sunt doar mimetism pur, fac si eu ca am vazut la altii. Trist.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Am sa fac  in sufrageria mamei de 12 pe 5metri, am tot ce e nevoie in ea. Faptul ca vreau sa fac astfel de modificari masinii, dupa ce fac o revizie totala pe partea mecanica, inseamna ca sunt “cocalar”? :)) Daca masina avea un 2.5 spre exemplu, sau 3.0 poate nu mai existau discutiile astea, dar prefer sa incep cu un 1.8, sa imi bat eu capul cu tot. E usor sa critici, dar o sa fac ceva frumos din masina asta 

Link to comment
Share on other sites

Ești irecuperabil, vezi ca și colegi cu 3.0 au fost atenționați ca o iau pe un drum greșit cu modificarea evacuării.

Îți doresc numai controale RAR. Sper ca mama ta se va bucura de pops&bangs, e pacat sa ii “încânți” doar pe alții.

 

ps: stiu ca in mintea ta crezi toți te vor admira când vor auzi cotețul parțaitor, dar îți garantez 100% ca nimeni, dar absolut nimeni, nu va întoarce capul la modul admirativ ci doar ca sa îți umple frigiderul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.