Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Pareri achizitionare M140i


Ionut2779

Recommended Posts

Salutare tuturor! 

Ma gândesc serios sa achiziționez un M140i cu motor B58 de 340hp și as vrea sa știu la ce belele sa ma aștept. Mașina o vreau până-n 100mii de km. Știu ca acest motor a primit niște update-uri și aici as vrea sa știu care ar fi mai ok. Mulțumesc pentru ajutor și s-auzim numai de bine. Drumuri bune! 

Link to comment
Share on other sites

  • RedCap changed the title to Pareri achizitionare M140i
  • 2 weeks later...

Pai pana in 100.000km, seria f20 lci 2016-2019 a trecut de 5 ani. Indiferent de kilometraj, varsta isi spune cuvantul si in ultimii zeci de ani se foloseste in industrie plastic si materiale ieftine/costisitoare. Daca gasesti una cu istoric si dovezi ca s-a investit in ea pe problemele generale merita, daca nu, trebuie sa fii asumat si sa ai cateva mii de euro pe dreapta. Eventual daca nu esti pe mecanica, sa ai un mecanic, nu schimbatorii astia de piese pe tiktok sau reprezentante.

Probleme generale la seria B a motoarelor de la bmw: pierderi de antigel(furtune, turbo, vas expansiune), carcasa filtrului de ulei din plastic care daca te lasa arunca antigelul in afara(fix cand iti e lumea mai draga) si ce iti recomand este sa l schimbi la prima revizie cu unul din aluminiu, cost piesa undeva la 1500 lei. Capacul la culbutori cu valva PCV, solenoizii VANOS, distributia in apropiere de 200.000km si poate actuatorul wastegate electric de la turbo(2000 lei).

Recomandat daca iti iei unul, schimb ulei 10.000km, schimbat carcasa filtrului de ulei cu racitor integrat facut integral din aluminiu, un schimb daca nu are facut la cutia zf grupuri diferential etc. Avand in vedere ca majoritatea au 5 ani, unele racorduri la sistemul de racire, cureaua de accesorii si antigelul.

Si cel mai bine iei una 2018/19, ultimele in productie, au cam scapat de "wastegate rattle turbo". Acum la cat costa un m140i, poate gasesti un m240i, 340i etc...

Faza cu carcasa filtrului de ulei.. am luat la 130.000 un b38 1.5 din 2019, masina din romania, istoric la bmw(consumabile..). La 140.000 schimbat un capac de plastic de sub fulia curelei de accesorii pentru ca avea urme de scurgeri de ulei, schimbat si cureaua de accesorii. La 142.000 carcasa filtrului cu o bucata crapata pe interior si arunca tot antigelul, noroc ca nu am fost foarte departe de casa si am pierdut doar ce era in vasul de expansiune, la 142.001 dupa reparatie, actuatorul electric wastegate nu gasea pozitia inchis, inlocuit oem montat si totul ok. 

Ce mi-a mai ramas din boala lor: capacul la culbutori cu pcv, vanos si distributia.

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.