Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Remote Services nu merge dupa schimbare TCM


lillejhon
Go to solution Solved by lillejhon,

Recommended Posts

Salutare, 
Cand am cumparat masina de la BMW dealer (sh) a schimbat unitatea de TCM de sub plafon. Initial am crezut ca schimba doar bateria, dar dupa pe un vin decoder am vazut ca au schimbat si unitatea. Problema este ca nu merge, de cand am luat masina, Remote Services - cand masina este in "deep sleep", spre ex. dupa ce o incui la cca 15-20 min nu mai pot sa trimit nicio comanda catre masina. 
Am incercat tot felul de reset, nu a mers, am fost in contact cu cei de la Connected Drive si mi-au zis ca niste date nu sunt in sync si sa ma duc la service. M-am dus la BMW dealer si aia cumva radeau, spuneau ca masina e pentru condus nu pentru a te juca pe telefon, au facut un update de soft au zis ca problema e rezolvata, dar cand am ridicat masina si am ajuns acasa tot nu a mers. Din nou am contactat Connected Drive si aia tot ma trimit la garaj, dealerul zice ca masina nu are nimic. 
Din ce am citit pe internet e o problema pe server la BMW si trebuie sa faca update la noua serie de la TCM ul schimbat. Unii au rezolvat-o fiind in contact cu cei de la Connected drive (USA). Ma bate gandul sa ma duc la alt dealer BMW, dar tare imi e frica ca pierd o zi fara masina, fac reset la unitate si nu se rezolva. 
A mai patit cineva asa ceva, dupa schimbarea TCM ului, sau ati mai auzit asa cazuri? 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Solution

Salutare, 
Revin cu un update la problema mea: Deci daca vreodata schimbati TCM ul, cutiuta de sub plafon cu cartela sim pentru remote services, trebuie sa contactati Connected Drive team via email sa faca update pe server la bmw cu noua serie de pe cutie. Chestia asta se poate face 100% remote via email, in service nu prea au ce sa faca. 
Eu am reusit sa rezolv problema dupa 4 emailuri si 1 vizita in service. In primele 3 mailuri ziceau ca nu au ce face, sa ma duc in service, iar la dealer aia chiar nu stiau ce sa faca, tot ce puteau ei sa faca este un software update. Un al 4 lea email mai suparat cu explicatii clare ale problemei a fost de succes, iar acuma pot sa folosesc remote services.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.