Jump to content

mandru dar cu probleme


Recommended Posts

hm..

sunt mandru de mine ca pot sa va spun ca acum 3 saptamani mi-am achizitionat masina la care visam de cand "ma incaltzam cu fesu'"... un superb E38 pachet m-tehnik full model: 730d... 2001 (luna XI-a)

 

e dementiala masina... parca a fost tinuta in garaj. sunt profund impresionat de ea desi sunt departre de prima achizitie BMW.

foarte bine intretinuta, service facut la filaret... e de vis

:blink:

DAR... trebuia sa existe si un dar...

masina are o "mica" problema... de care, spre "bucuria mea", am fost instiintzat inatinte sa o cumpar.

 

sa va explic...

in timpul mersului.. ceva mai "agresiv".. cutia cupleaza mai tarziu... de exemplu.. merg cu 50km/h.. si ma hot sa ii dau kick-down... are momente cand se tureaza imediat si zboara si momente cand motorul se tureaza dar cutia nu cupleaza... si dupa cca 2secunde cupleaza violent... dand un shoc in masina ca si cum as fi lovit de cineva din spate.

 

eee... acum dupa ce merge o perioada asa... scotand un sunte ciudat de la cutie... transmisia intra in protectie... imi apare eroarea pe bord (transision faliure protect- sau cel putin asta am deslushit eu atat timp cat cristalele lichide ba sunt ba nu sunt) si masina se tureaza ffffffffffff greu... concluzia se misca ffffff incet... la modul ca ajung eu la 80km/h dar in 20s

 

tipul care mi-a vandut masina a spus ca are o problema la unul din computerele de la cutie.. care a prins nuj-ce mizerie si trebuie schimbat.

un alt amic mi-a spus ca e ceva legat de niste supape care nuj ce fac acolo in cutie...

 

FRATILOR.. EU CE SA MAI INTELEG? ce am de schimbat la masina asta ca sa mearga in parametrii normali??? sper ca nu treb sa ajung sa schimb cutia ca ma ia capul... desi ma gandesc la asta din ce in ce mai des... mai ales ca sunetul aiurea se aude din ce in ce mai tare.

 

va multumesc pt ca m-ati ascultat/ citit si sper ca dak aveti un raspuns sa ma ajutati.

 

p.s. fara sfaturi gen du-te la un service BMW.. fiindca asta o sa fac intr-un final.. dar poate imi spuneti ce ar putea avea.. ca sa am si eu temele facute cand ma duc in service .

Link to comment
Share on other sites

da din bucuresti.

cand bag in drive.. are un momoment lag si dupa ma smuceste un pik (asta cand tin piciorul pe frana).

la fel se intampla si cand pornesc de pe loc (dar numai cand vrea ea)... se tureaza fara sa se miste dupa care imi da un soc puternic... atunci cupleaza!

maine ma duc la un anume Mircea care de care am auzit ca se pricepe la cutii automate BMW.

imi recomanzi ceva mai bun? orice parere e bine venita!

Link to comment
Share on other sites

o sa vad.. mersii.. nu intelegeam "pachetul de pe M7"

dak te refereai la masina mea... e vorba de praguri, volan si jante M... ca alt paket nu exista pt 7.

 

anywayz.. pastram legatura.. sper sa o rezolv maine!

multumesc si noroc!

295713[/snapback]

 

pune si cateva poze cu masina te rog

Link to comment
Share on other sites

nu am apucat sa verific uleiul deoarece asta se face la un service specializat... adik bavaria sau filaret... se baga o sonda pe nuj unde... bla bla bla...

 

deci astept programarea! :blink:

 

7-ele este argintiu cu piele neagra... am pus si poze ca sa nu mai stea paco k pe ace :)

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

hm..

sunt mandru de mine  ca pot sa va spun ca acum 3 saptamani mi-am achizitionat masina la care visam de cand "ma incaltzam cu fesu'"... un superb E38 pachet m-tehnik full model: 730d... 2001 (luna XI-a)

 

e dementiala masina... parca a fost tinuta in garaj. sunt profund impresionat de ea desi sunt departre de prima achizitie BMW.

foarte bine intretinuta, service facut la filaret... e de vis

:blink:

DAR... trebuia sa existe si un dar...

masina are o "mica" problema... de care, spre "bucuria mea", am fost instiintzat inatinte sa o cumpar.

 

sa va explic...

in timpul mersului.. ceva mai "agresiv".. cutia cupleaza mai tarziu... de exemplu.. merg cu 50km/h.. si ma hot sa ii dau kick-down... are momente cand se tureaza imediat si zboara si momente cand motorul se tureaza dar cutia nu cupleaza... si dupa cca 2secunde cupleaza violent... dand un shoc in masina ca si cum as fi lovit de cineva din spate.

 

eee... acum dupa ce merge o perioada asa... scotand un sunte ciudat de la cutie... transmisia intra in protectie... imi apare eroarea pe bord (transision faliure protect- sau cel putin asta am deslushit eu atat timp cat cristalele lichide ba sunt ba nu sunt) si masina se tureaza ffffffffffff greu... concluzia se misca ffffff incet... la modul ca ajung eu la 80km/h dar in 20s 

 

tipul care mi-a vandut masina a spus ca are o problema la unul din computerele de la cutie.. care a prins nuj-ce mizerie si trebuie schimbat.

un alt amic mi-a spus ca e ceva legat de niste supape care nuj ce fac acolo in cutie...

 

FRATILOR.. EU CE SA MAI INTELEG? ce am de schimbat la masina asta ca sa mearga in parametrii normali??? sper ca nu treb sa ajung sa schimb cutia ca ma ia capul... desi ma gandesc la asta din ce in ce mai des... mai ales ca sunetul aiurea se aude din ce in ce mai tare.

 

va multumesc pt ca m-ati ascultat/ citit si sper ca dak aveti un raspuns sa ma ajutati.

 

p.s. fara sfaturi gen du-te la un service BMW.. fiindca asta o sa fac intr-un final.. dar poate imi spuneti ce ar putea avea.. ca sa am si eu temele facute cand ma duc in service .

295613[/snapback]

Salut,in primul rand sa stapanesti cu placere masina,arata foarte bine;legat de cutie nu pot sa-ti dau un sfat,dar pot sa-ti spun ce am patit eu la un model e32.Intr-o zi cu soare m-am hotarat sa-mi montez o cutie automata ,respectiv 4hp22EH.Toate bune si frumoase pana cand am terminat de montat cutia,calculatorul acesteia,etc...Dupa ce am pornit masina,vrand sa fac o tura de proba ,mi-a aparut in bord TRANS PROGRAM,asta dupa cum stii, inseamna ca intra pe avarie si cupleaza doar D si R,totodata smuceste foarte tare la cuplare.Cauzele pt trans program:computerul cutiei defect(se intampla foarte rar); nu ai suficient amperaj in baterie si nu-ti lucreaza pe parte electronica bine;contact imperfect la mufele de cuplare (sprei de contac si curatat comutatorul de la D/E/S inclusiv cel care citeste si iti arata in ce treapta esti si toate mufele,inclusiv cea care intra in cutie);senzorul de viteza din grup(trebuie curat);si partea cea mai interesanta este VALVE BODY,este posibil ca acest "mecanism,labirint" sa fie infundat.Parerea mea este sa incerci sa verifici mai intai amperajul,sa-ti dai cu sprei la toate mufele si sa-ti cureti butonul de D/E/S si "cititorul" care iti confirma in ce treapta esti, dupa care poti trece la senzorul de pe grup;eventual poti sa demontezi baia pt a verifica calitatea uleiului(daca are un miros intepator e de rau... discurile) si daca filtrul este curat. Problema la mine era un contact imperfect la mufa de cuplare cu modulul (LOW SHIFT).Nu stiu daca tu ai acest modul dar daca il ai verifica.... multa bafta si apropo am citit pe un site si tind sa cred ca este adevarat urmatoarea chestie: se spune ca daca nu a fost schimbat uleiul si filtul regulat, mai bine nu mai schimbi ueiul ci doar filtrul pt ca noul ulei iti va dizolva discurile... BAFTA

Link to comment
Share on other sites

Salut,in primul rand sa stapanesti cu placere masina,arata foarte bine;legat de cutie nu pot sa-ti dau un sfat,dar pot sa-ti spun ce am patit eu la un model e32.Intr-o zi cu soare m-am hotarat sa-mi montez o cutie automata ,respectiv 4hp22EH.Toate bune si frumoase pana cand am terminat de montat cutia,calculatorul acesteia,etc...Dupa ce am pornit masina,vrand sa fac o tura de proba ,mi-a aparut in bord TRANS PROGRAM,asta dupa cum stii, inseamna ca intra pe avarie si  cupleaza doar D si R,totodata smuceste foarte tare la cuplare.Cauzele pt trans program:computerul cutiei defect(se intampla foarte rar); nu ai suficient amperaj in baterie si nu-ti lucreaza pe parte electronica bine;contact imperfect la mufele de cuplare (sprei de contac si curatat comutatorul de la D/E/S inclusiv cel care citeste si iti arata in ce treapta esti si  toate mufele,inclusiv cea care intra in cutie);senzorul de viteza din grup(trebuie curat);si partea cea mai interesanta este VALVE BODY,este posibil ca acest "mecanism,labirint" sa fie infundat.Parerea mea este sa incerci sa verifici mai intai amperajul,sa-ti dai cu sprei la toate mufele si sa-ti cureti butonul de D/E/S si "cititorul" care iti confirma in ce treapta esti, dupa care poti trece la senzorul de pe grup;eventual poti sa demontezi  baia pt a verifica calitatea uleiului(daca are un miros intepator e de rau... discurile) si daca filtrul este curat.            Problema la mine era un contact imperfect la mufa de cuplare cu  modulul (LOW SHIFT).Nu stiu daca tu ai acest modul dar daca il ai verifica.... multa bafta si apropo am citit pe un site si tind sa cred ca este adevarat urmatoarea chestie: se spune ca daca nu a fost schimbat uleiul si filtul regulat, mai bine nu mai schimbi ueiul ci doar filtrul pt ca  noul ulei iti va dizolva discurile... BAFTA

296954[/snapback]

SCUZe : (D/E/S gresit) E/S/M si pe avarie insemna ca merge pe trapta a 3-a...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

hai sa nu las topicul cu "posturile in soare"...

 

am ajuns la bavaria.. si dupa ce a stat masina 5 zile acolo.. pt o verificare totala la mecanica si electrica s-a ajuns la urmatoarea concluzie... electrica e buna, motorul e impecabil... dar cutia e la pamant.. deci...

MASINA E IMPECABILA DAR TREBUIE SCHIMBATA CUTIA! :blink:

 

acum detalii nu?

pai nici nu stiu cu ce sa incep:

pe scurt cutia mea sta prinsa de motor, cardan si un surub. -noroc cu evacuarea ca e prinsa bine si nu o lasa sa cada!

tampoanele sunt rupte,

suportii cutiei smulsi din caroserie,

simeringul distrus din cauza noului ungi de inclinare al cutiei de viteze cu cardanul (doar nu mai e prinsa in nimik),

flansa praf,

ulei nu se stie cat mai am fiindca il cam pierd pe la simering (simering dus.. cutie inclinata.. bla bla bla),

cand a fost bagata la verificat pe calculator... cutia nu a raspuns la nici o comanda... era ca si cum era goala...

in cutie din cate stiu eu convertizorul e dus si sincroanele sau nuj cum se numesc...

 

aiurea nu? ideea e ca nu imi explic cum toate astea in asa putin timp... ca doar am mers frumos cu masina.. si nu am fortzat-o.. singura explicatie e ca omu a vandut masina exact cand a trebuit!

 

concluzia... pai viitorul suna bine... o sa schimb tot.. repet.. o sa schimb TOT :) cu piese noi... si masina va fi k noua.. nu numai k arata ca noua dar va merge ca una noua... m-am indragostit de ea!

 

sper totusi sa fie gata pana de sarbatori... acum depinde cum o sa se miste cei de la bavaria!

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

Cuzko: nu vreau sa lovesc in tine.. dar... cand ti-a zis ca tre schimbat un computer de la cutie... banuiesc ca ti-a fost clar in minte

ca poate sa ajunga la peste 1000 euro computerul respectiv....

 

Am observat treaba asta la multa lume inclusiv la mine.. inainte sa iau masina "se repara orice" dupa ce iau masina e mai greu si de schimbat 2 xenoane....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.