Jump to content

735IA din 90 probleme la sistemul de diagnoza


Recommended Posts

Salut

am un bmw 735IA din 90 cu EML ASC+T o am de 2 ani si nu o pot conecta cu nici un tester de diagnoza masina merge perfect am incercat pe testerul de la bmw cu un kts de la bosch si mi-am construit o interfata si am folosit carsoft 6.1 sa diagnostichez masina pentru scurt timp dupa multe incercari am reusit sa ma conectez cu programul carsoft am simulat ceva defecte au fost detectate au fost sterse dar cam dupa 2 ore de test masina a inceput sa se comporte ca inainte adica nu sa mai conectat am citit schemele electrice am verificat fiecare conexiune de la motronic 1.3 catre conectorul de diagnoza totul este ok am schimbat motronicul acelasi rezultat singurul lucru care nu a fost schimbat este OBD ul in schema sunt 2 fire care pleaca de la motronic si catre OBD ce este curios ca OBD ul fuctioneaza perfect toate functiile dar si cu el cuplat si cu el necuplat acelasi rezultat nu exista conecsiune cu nici un tester repet masina functioneaza perfect daca este cineva care sa mai lovit de aceasta problema l-as ruga sa i-mi scrie si mie sau poate are alte idei in a dectecta aceasta problema si a o rezolva

am scris aceasta problema si pe alte forumuri bmw nimeni nu a raspuns pina acum

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da seria de pe ecu este aceiasi cu seria sasiului (da47497)

tipul de ecu este 0 206 200 179

am crezut ca poate partea de comunicare este busita am pus un alt ecu masina porneste si functioneaza normal dar am aceiasi problema nu pot sa ma conectez cu nici un tester. Masina mea fuctioneaza normal nu am probleme cu ea dar am si eu o boala totul sa fuctioneze si asta e singura chestie care nu am rezolvat-o si ma roade tare e posibil ca intr-o zi sa am probleme si vreau sa vad ce e defect nu o sa pot pentru ca nu pot sa pun nici un tester pe ea si o sa ma chinui sa o repar asa ca as vrea sa ai dau de cap nu am gasit pe nimeni pina acum care sa mai fi avut aceiasi problem nici pe alte forumuri bmw

 

merci

Link to comment
Share on other sites

Am verificat toate cablurile care vin de la motronic catre conector toate sunt ok am masurat tensiunile care ar trebui sa fie pe acesti pini am luat informatiile din autodata 2004 toate sunt ok mai e o chestie de la motronic aceleasi cabluri care se duc la conector se duc si la OBD asta nu a fost schimbat nu am altul sa fac un test da el fuctioneaza normal toate functiile si o data ce afiseaza consumul si celelate lucruri banuiesc ca nu are nimic ce este curios ca a mers sa fac teste citeva ore dupa care a revenit la starea initiala adica fara conexiune

 

pini care sunt la motronic responsabili cu diagnoza sunt 55 si 13

55 la 20 in conector si 13 la 15 in conector

Link to comment
Share on other sites

Cand conectezi testerul, OBDul mai functioneaza corect?

In plus, recitind postul intial, imi vine in minte intrebarea cea mai importanta:

 

Ai fost la un service profesional shi n-au reushit sa ruleze un diagnostic sau tu nu reusesti sa faci mashina sa se inteleaga cu softul tau? Ca ar fi o mica diferenta :blink:

Link to comment
Share on other sites

vico am fost la bmw in constanta nu au rezolvat problema am scris in germania la bmw am facut reclamatie am scris acolo ca sevisul e de (cenzurat) am fost la bucuresti aia de acolo ma stiau ca au citit si ei reclamatia am intrebat voi puteti sa rezolvati problema au spus ca nu. Am plecat de la iei asa cum am venit dupa ce ca i-ti cer o caruta de bani nu stiu nimic si mai fac si fitze ca e masina veche ca nu se baga dar cind e sa i-ti ia banu masina e limuzina asa ca sunt satul de specialisti bmw de la reprezentante sti io vind si fac service la calculatoare cind vine cineva cu o problema nu se poate sa nu o rezolv macar nu mint omu stiu nu se compara cu ce fac ei dar sa nu sti sa pui un diagnostic asta e culmea la ce mai au serviceul dechis sa schimba ulei pivoti si filtre e ciudat ce se intimpla ca sa nu i-ti mai spun ca atunci cind am luat masina nu fugea si am fost la ei habar nu aveau, de fapt era bordul nu vedea EML ul am schimbat bordul si de atunci masina merge perfect asa ca tot singur trebuie sa rezolv problema si daca mai e si cineva care sa i-mi dea niste informatii si idei e si mai bine
Link to comment
Share on other sites

Ma scuzati, nu o iau in nume de rau, asa e am scris in graba mesajul, ma tot uit pe internet si am fost neglijent la scris, am sa ma straduiesc sa scriu si cu semne de punctuatie, daca mai apar greseli nu va suparati pe mine, cit despre asc+t asa este masina e aproape full, ai lipsesc putine lucruri ca: xenoane si scaune incalzite pe spate si electrice masina are si diferential autoblocabil, nu are EDC este fabricata in 90 septembrie
Link to comment
Share on other sites

vico am uitat sa i-ti raspund. Cind conectez testerul obd ul functioneaza normal. Idea e ca nu stiu exact daca defectele sunt stocate numai in dme sau sunt si in ecu. Ce e interesant ca in functiile OBD ului exista o functie apelata cu nr 21 care sterge toate defectele si pe OBD apare mejaul pppp, asta inseamna ca erorile au fost sterse. Dar de unde ? din dme sau obd?
Link to comment
Share on other sites

Ma scuzati, nu o iau in nume de rau, asa e am scris in graba mesajul, ma tot uit pe internet si am fost neglijent la scris, am sa ma straduiesc sa scriu si cu semne de punctuatie, daca mai apar greseli nu va suparati pe mine, cit despre asc+t asa este masina e aproape full, ai lipsesc putine lucruri ca: xenoane si scaune incalzite pe spate si electrice masina are si diferential autoblocabil, nu are EDC  este fabricata in 90 septembrie

45821[/snapback]

 

De unde stii ca ai +T? Scrie undeva? Eu am avut 535i din '90 cu ASC si EML la fel de full ca a ta.

 

+T a fost montat pe 525ix. EDC oricum nu puteai sa ai, eventual doar suspensie hidraulica cu buton de Sport si Konfort sub cel de ASC, e o mica mare diferenta fata de EDC. link EDC

 

Eu zic ca e imposibil sa ai in acelasi timp si LSD si ASC.

 

Ai servotronic pe ea?

Link to comment
Share on other sites

vico am uitat sa i-ti raspund. Cind conectez testerul obd ul functioneaza normal. Idea e ca nu stiu exact daca defectele sunt stocate numai in dme sau sunt si in ecu. Ce e interesant ca in functiile OBD ului exista o functie apelata cu nr 21 care sterge toate defectele si pe OBD apare mejaul pppp, asta inseamna ca erorile au fost sterse. Dar de unde ? din dme sau obd?

45822[/snapback]

 

La ce ii zici tu OBD? Cred ca e o confuzie la mijloc. 21 e reset-ul de la computerul de bord, adica resetezi computerul, nici decum erorile. Tu vorbesti de Testele din computerul de bord?

Link to comment
Share on other sites

vico am uitat sa i-ti raspund. Cind conectez testerul obd ul functioneaza normal. Idea e ca nu stiu exact daca defectele sunt stocate numai in dme sau sunt si in ecu. Ce e interesant ca in functiile OBD ului exista o functie apelata cu nr 21 care sterge toate defectele si pe OBD apare mejaul pppp, asta inseamna ca erorile au fost sterse. Dar de unde ? din dme sau obd?

45822[/snapback]

 

Aici m-ai pierdut

 

DME= DME is Bosch's Trade Name for it's Electronic Engine Management System. DME is

an acronym for Digital Motor Electronics

 

ECU= Electronic Control Unit

 

In heneral DME=ECU

Banuiesc ca vroiai sa spui OBC in loc de DME.

Link to comment
Share on other sites

Aici m-ai pierdut

 

DME= DME is Bosch's Trade Name for it's Electronic Engine Management System. DME is

an acronym for Digital Motor Electronics

 

ECU= Electronic Control Unit

 

In heneral DME=ECU

Banuiesc ca vroiai sa spui OBC in loc de DME.

45834[/snapback]

 

Si pentru el e clar ca OBD=OBC.Cand se refera la OBC ii zice OBD.

 

Deci OBC inseamna "on board computer" si e ala cu butoane care iti arata consumuri etc. OBD este "on board diagnostics".

 

Cu sau fara OBC tot ar trebui sa iti diagnosticheze masina.

 

Nu inteleg faza cu bordul. Cum adica bordul nu recunoastea EML? Ce legatura are una cu alta?

Link to comment
Share on other sites

Asa e am cam facut niste greseli

Am sa folosesc cuvintul DME pentru motronic si OBC pentru computerul de bord

Am ramas in urma cu raspunsul.

WLF are perfecta dreptate am gresit cind am spus EDC era vorba de suspensia hidraulica pe spate cit despre diferential LDS au fost o serie de modele care au avut si LSD si ASC cind am schimbat uleiul la diferential mi sa cerut ce tip de diferential am atunci am cautat sa vad ce am pe masina si dupa seria de diferential am vazut ca modelul acela este cu LSD folosinduse uleiuri diferite la diferentialul clasic fate de cel LSD. Curios intradevar pentru ca multi au spus ce tu ai scris in topic. ca nu exista bmw cu LSD si ASC pe aceiasi masina cit despre T traction control acesta exista si actioneaza asupra EML ului atunci cind derapezi oprind accelerarea masini sau la plecarea in tromba de pe loc.

Am sa explic si faza cu bordul

Pentru ca nu am putut sa diagnostichez masina nu stiam de ce nu fuge (160 maxim) atunci am aflat ca are EML masina merge dar nu mergea in parametri dupa multe cautari intr-o zi am luat un bord de la alta masina si am obsevat ca sa aprins un bec in bord care indica EML. Cind am pornit masina surpriza, fuctiona excelent si avea alta vlaga motorul deci am prresupus ca ceva in bord este defect deci am ramas cu acel bord de atunci. dar sa revenim la subiect ceva in instalatie nu fuctioneaza corect si nu pot conecta nici un tester la masina, ce e devina nu stiu poate stie cineva.

 

vico nu am nici un bec in bord Check Engine Light

Link to comment
Share on other sites

M3 si M5 erau cam singurele care avea si LSD si ASC in acelasi timp. E posibil ca si seria 7 sa fii avut, fiind vorba de o masina mult mai mare si grea si mai dificil de stapanit.

 

Pai ce spui tu legat de +T facea si masina mea, dar eu aveam doar ASC simplu. ASC-ul cand simte ca o roata pierde aderenta, prin EML taie automat acceleratia. Daca ai fii avut +T plecai fara probleme, fara sa iti taie cineva acceleratia, pentru ca +T-ul automat iti transfera tractiunea de pe roata care derapa, pe cea care avea mai multa aderenta. Deci ce simti tu simteam si eu pe masina mea si e vorba doar de ASC simplu.

 

Schimbase cineva bordul? Eu spun ca bordul nu are nici o legatura cu EML-ul. Becul din bord e doar ca sa te avertizeze in caz ca se strica. Cand pornesti masina se aprinde si apoi se stinge. Daca chiar vrei, poti sa mergi cu masina si fara bord, nu se intampla mai nimic deosebit, eu cel putin am mers fara bord si masina mergea normal.

 

Pai daca nu ai Check Engine Light atunci nu ai nici OBD.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.